Stand deel 1993quote:
okay, omdat ik geen zin heb om langer te wachten, Miami Heatquote:
Is de verzamelnaam van de sport, ik zoek de naam van deze versie.quote:
Driebanden? Er zit toch trouwens ook ergens een gele bal bij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is de verzamelnaam van de sport, ik zoek de naam van deze versie.
Er bestaan verschillende vormen van biljarten. In het Nederlands wordt onder 'biljart' zonder verdere aanduiding meestal het carambolebiljart verstaan, waarbij met 3 ballen gespeeld wordt, en de speelbal de andere 2 ballen moet raken; er bestaan verschillende spelsoorten binnen het carambolebiljart, zie aldaar. Naast het carambolebiljart zijn snooker en pool het bekendst, waarbij met de speelbal de overige ballen (meer dan twee) in gaten in de rand van de tafel moeten worden gekaatst. Een andere vorm van biljart dat populair is in Vlaanderen is het golfbiljart waar men rechtstreeks zijn ballen in een gat moet spelen.quote:
Een typmachine?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dit voor apparaat?
[ afbeelding ]
exact goed.quote:
Uiteraardquote:
Serva is de Latijnse term voor slavin. Aangezien ik meer verstand van Latijn dan fetish heb, was dat een gok.quote:
Servus is slaaf, ancilla is slavin. Is serva correct???quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Serva is de Latijnse term voor slavin. Aangezien ik meer verstand van Latijn dan fetish heb, was dat een gok.
Serva is de vrouwelijke vorm van servusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Servus is slaaf, ancilla is slavin. Is serva correct???
http://latindictionary.wikidot.com/noun:servaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is het daarmee ook correct latijn?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Stand deel 1993
2 InTrePidIvity![]()
1 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Yankee
2 tong80
2 Ofyles2
2 Flitspaal
1 tomtomaat
2 Ireyon
1 CaLeX
1 PhysicsRules
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
http://latindictionary.wikidot.com/noun:serva
Translation
Slavewoman
--------------------------------------------------------------------------------
Main Forms: Serva, Servae
Declension: First
Singular Plural
Nominative Serva Servae
Genitive Servae Servarum
Dative Servae Servis
Accusative Servam Servas
Ablative Serva Servis
Vocative Serva Servae
Klitteband?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat heeft deze man uitgevonden in 1839?
[ afbeelding ]
Een ohja mag wel, als je het heel zeker weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef FreezePop het volgende:
Shit, ik weet het denk ik. Nu wachten op reactie van vraagsteller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |