4 goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:09 schreef Aalbers het volgende:
Amsterdam
Parijs
Londen
New York
Berlijn
pure gok eigenlijk
Resultaat blijft hetzelfde.....quote:
Punten in deel 1993quote:
Nee.quote:
Okéquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mieke van der Weij?
Heb twee dagen geen PC gehad. De voeding was doorgebrand. Dinsdag ging ie plots ruiken en 's nachts deed ie niks meer. Mijn vaste adreshe is er mee gestopt. Mijn broer wist echter nog wel iemand die het misschien kon repareren. Ik bellen en zeggen dat ik geen vervoer heb. Heeft ie hem gisteren gehaald en net bracht ie hem al terug. Heb nu ook weer geluid )
Ik zat echt met de handen in het haar normaal was ik hem bij zoiets een week kwijt.En dat dan juist tijdens het WK.
1 InTrePidIvityquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 1993quote:
okay, omdat ik geen zin heb om langer te wachten, Miami Heatquote:
Is de verzamelnaam van de sport, ik zoek de naam van deze versie.quote:
Driebanden? Er zit toch trouwens ook ergens een gele bal bij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Is de verzamelnaam van de sport, ik zoek de naam van deze versie.
Er bestaan verschillende vormen van biljarten. In het Nederlands wordt onder 'biljart' zonder verdere aanduiding meestal het carambolebiljart verstaan, waarbij met 3 ballen gespeeld wordt, en de speelbal de andere 2 ballen moet raken; er bestaan verschillende spelsoorten binnen het carambolebiljart, zie aldaar. Naast het carambolebiljart zijn snooker en pool het bekendst, waarbij met de speelbal de overige ballen (meer dan twee) in gaten in de rand van de tafel moeten worden gekaatst. Een andere vorm van biljart dat populair is in Vlaanderen is het golfbiljart waar men rechtstreeks zijn ballen in een gat moet spelen.quote:
Een typmachine?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dit voor apparaat?
[ afbeelding ]
exact goed.quote:
Uiteraardquote:
Serva is de Latijnse term voor slavin. Aangezien ik meer verstand van Latijn dan fetish heb, was dat een gok.quote:
Servus is slaaf, ancilla is slavin. Is serva correct???quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Serva is de Latijnse term voor slavin. Aangezien ik meer verstand van Latijn dan fetish heb, was dat een gok.
Serva is de vrouwelijke vorm van servusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Servus is slaaf, ancilla is slavin. Is serva correct???
http://latindictionary.wikidot.com/noun:servaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is het daarmee ook correct latijn?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Stand deel 1993
2 InTrePidIvity![]()
1 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Yankee
2 tong80
2 Ofyles2
2 Flitspaal
1 tomtomaat
2 Ireyon
1 CaLeX
1 PhysicsRules
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
http://latindictionary.wikidot.com/noun:serva
Translation
Slavewoman
--------------------------------------------------------------------------------
Main Forms: Serva, Servae
Declension: First
Singular Plural
Nominative Serva Servae
Genitive Servae Servarum
Dative Servae Servis
Accusative Servam Servas
Ablative Serva Servis
Vocative Serva Servae
Klitteband?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat heeft deze man uitgevonden in 1839?
[ afbeelding ]
Een ohja mag wel, als je het heel zeker weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef FreezePop het volgende:
Shit, ik weet het denk ik. Nu wachten op reactie van vraagsteller.
Gevulkaniseerd rubber zocht ik eigenlijk, maar vooruitquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef Aalbers het volgende:
Pff, da's wel een heel specifieke vraag. Geen idee.
Geef dan in het vervolg wat meer hints o.i.d. in plaats van er weer eens voor te zorgen dat het hier weer stil ligtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef FreezePop het volgende:
het was de General Belgrano. aangezien jullie het toch niet weten.
Gewoon 2 tips gegevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Geef dan in het vervolg wat meer hints o.i.d. in plaats van er weer eens voor te zorgen dat het hier weer stil ligt
aan de hand van die tips wist blijkbaar niemand het hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon 2 tips gegeven![]()
Moet ik iets makkelijker verzinnen?
quote:
Stand deel 1993quote:
Stand deel 1993quote:
Makaraba eigenlijk, maar dit is goed genoegquote:
Nee, uit de reclame van Heinekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef FreezePop het volgende:
Makaraba!
Ook gister studio sportzomer gezien? Of 2 dagen terug.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef FreezePop het volgende:
Makaraba!
Ook gister studio sportzomer gezien? Of 2 dagen terug.
Eigenlijk maar 42, want de 22e en de 24e president waren dezelfde persoon...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef Ireyon het volgende:
Dus 43 mensen gingen hem voor
Oh lol dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eigenlijk maar 42, want de 22e en de 24e president waren dezelfde persoon...
http://www.mattwardman.co(...)-garbo-explains-all/
Lady Gaga.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Ireyon het volgende:
Stefani Joanne Angelina Germanotta is de echte naam van welke artiest?
quote:
http://vimeo.com/9623742quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie MC Martin is trouwens
Fout trouwens. Er zijn 2 antwoorden, 1 is de algemeen bekende waarvan mensen denken dat hij het is en de ander is de echte uitvinder.quote:
Ja, ik dacht dus dat die aan Marconi werd toegeschrevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fout trouwens. Er zijn 2 antwoorden, 1 is de algemeen bekende waarvan mensen denken dat hij het is en de ander is de echte uitvinder.
Ik zal bell goedkeuren, maar de oorspronkelijke uitvinder was Antonio Meucci. Hij was de eerste die het patent had ingeleverd maar had toen het geld niet om het patent te betalen. Hierna stuurde hij zijn plan naar Western Union, die het toen ''kwijt was geraakt''. Het patent bureau had later het idee verkocht aan Bell, die wel het patent kon betalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Ireyon het volgende:
Alexander Bell is bij mij bekend als uitvinder van de telefoon, maar aangezien "oorspronkelijke" zo benadrukt wordt, zal het wel een strikvraagje zijn?
Echt geen idee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
Dat was mooi lullig voor 'm dan
[ afbeelding ]
Wie?
Dat is nog lang niet zeker en daarnaast is hij niet de enige kandidiaat: http://en.wikipedia.org/wiki/Invention_of_the_telephonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal bell goedkeuren, maar de oorspronkelijke uitvinder was Antonio Meucci.
Ja, dat is Christopher Nolanquote:
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begripquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Dat is wanneer 2 woorden elkaar tegenspreken maar toch met elkaar gebruikt kunnen worden, ik vind het een beetje een kruising van een paradox en een pleonasme. Ehm, het beste voorbeeld dat ik kan bedenken is: Dat is aardig onbeschofd van je.
Zoetemelkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:41 schreef CaLeX het volgende:
welke 3 nederlanders hebben de meeste etappe overwinningen in de Tour behaald?
Stand deel 1993quote:
Nee, er wordt betaald om er te mogen rondlopenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef Ireyon het volgende:
Ground Zero?
Inderdaad. Dankzij de inkomsten van de tickets waarschijnlijk eerder klaar, rond 2017. Het zou er dan ongeveer zo uit moeten zien:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:00 schreef Ireyon het volgende:
Sagrada Familia?
quote:
Brugge is de andere kant van Belgiëquote:
Klopt, dat is het belfort en dat is ook de algemene naam voor die torens. En ze komen van Tongeren tot Tournai voor dus dat is ook geen excuusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat gebouw is dat het belfort niet? (had de foto nog niet zien staan)
Stand deel 1993quote:
quote:
Ah dit was wel erg makkelijk voor jou natuurlijkquote:
Stand deel 1993quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |