quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar wat is nou een plakkie stoete?
Of een plastic puutie?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jadan zeg ik iets anders wat niet goed is...
dat het niet zo is!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Had ik de laatste post? Nee toch he?
Zeg dat het niet zo is.....
Quilty!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die 'het matras' zeggen.maar dat schijnt officieel toch zelfs ook te mogen.
Quitly klinkt ook raar! of leg je die over de matras heen, zodat je 'het' niet ziet.quote:
Kukeluusjes zegt me ook niks, maar als ze vliegen zullen het wel vogels zijn ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef trui het volgende:
haha kukeluusjes? wat zijn dat?
een spannend inderdaad karin! gaan jullie binnen je eigen woonplaats zoeken? of daarbuiten.
jij bent ook wel in een melige bui of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef trui het volgende:
[..]
en dat zijn vast wat men hier lieveheersbeestjes noemt!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef trui het volgende:
[..]
en dat zijn vast wat men hier lieveheersbeestjes noemt!
Is dat Vlaardings dan? Nooit geweten. Het is wel het flatgebouw. Volgens mij zeg ik ook regelmatig het flat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het 'dicht doen' volgens mij.
Veters doe je los en vast, niet los en dicht. Ik zou ook moeten lachen.
F. heeft maar 1 raar Vlaardings ding en dat is dat hij 'het flat' zegt.
En elke keer weer springt bij mij het glazuur van mijn tanden.
Ja ik ken ze, maar omdat ik ook uit Drenthe kom ga ik het even niet verklappen...is nie leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neefjes dan kennen jullie dat? Behalve familielid dus.
muggen, geloof ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neefjes dan kennen jullie dat? Behalve familielid dus.
agreed!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Quilty!guilty
'De matras' klinkt raar!
Nee, dat lijkt me niet neequote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga hem maar eens afspoelen, Peace komt zo thuis en dan gaan we naar de Burger King. Zo kan hij niet mee.
Eerst niet, maar toen liet ik een glazen potje buiten kapot vallen, heb ik zn crocs maar aangedaan... hij gaat nu steeds in/uit het badje richting zandbak.quote:
Ja, dan zijn schoentjes wel prettig. Eet smakelijk alvast voor jullie etentje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerst niet, maar toen liet ik een glazen potje buiten kapot vallen, heb ik zn crocs maar aangedaan... hij gaat nu steeds in/uit het badje richting zandbak.
stokbrood, komkommertjesquote:
ja hoor, kom maar langsquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mag ik aanschuiven?![]()
![]()
Heb zelf geen zin om te koken
Mededeling mbt webiconsquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja hoor, kom maar langs
huh.. waar is mijn avatar gebleven?!?
aha...quote:
Oeh! Long chicken met extra veel kaas & krulfriet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga hem maar eens afspoelen, Peace komt zo thuis en dan gaan we naar de Burger King. Zo kan hij niet mee.
Het was lekkerrrquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ik ben moe en heb ook zin in sate
Kan best dat we die wel hebben, maar dan moet ik heul hard zoeken en heel veel geld betalen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Wijko satesaus de allerlekkerste maar ik denk niet dat jullie die daar hebben.
Is er niemand die pakketjes met zulke dingen naar je stuurt BB?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Kan best dat we die wel hebben, maar dan moet ik heul hard zoeken en heel veel geld betalen...
En dan in mijn eentje opeten.......![]()
Ik denk dat ik het maar laat, en gewoon op laaistje zet: voor als ik weer in NL ben...
Dat heb ik iemand al eens eerder hier horen zeggen hier en het geprobeerd maar ik vond hem niet lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Wijko satesaus de allerlekkerste maar ik denk niet dat jullie die daar hebben.
Een pennetje dat Vicky schrijft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:15 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik iemand al eens eerder hier horen zeggen hier en het geprobeerd maar ik vond hem niet lekker![]()
Wat had jij nou voor ava eerst, ik kom er maar niet op. Stom he!
Oeh! Hoe wassie?quote:
hij is opquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh! Hoe wassie?
Ow, wacht ff, moet minimaal 2 uur op staan, je bent vast nog niet aan het eten
Oh nou. Misschien heb ik dát ook wel nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een poffert, dat heet hier ook wel een klap op je muil
Dat heet hier een klap voor je muil.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel raak te slaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:33 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat heet hier een klap voor je muil.
Ja, je zou denken dat een klap op je muil effectiever is dan één ervoor.quote:
Ja maar ik vind hem vet cool #custommade in RLSquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef Vicky het volgende:
Lois, wat kijkt je avatar boos..
hij is wel leuk iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar ik vind hem vet cool #custommade in RLS
hier is het: ff op je poffertje rossen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zeg dat ja, is dat niet goed? ik vind het niet raar klinken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die 'het matras' zeggen.maar dat schijnt officieel toch zelfs ook te mogen.
Ik vind m ook wel cool, maar niet jijquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind m ook wel cool, maar niet jij
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Is dat Vlaardings dan? Nooit geweten. Het is wel het flatgebouw. Volgens mij zeg ik ook regelmatig het flat.
nee ben er niet vaak meer he, die bankjes gaan me te snel en verder op kindergebied niet veel te melden, en die combinatie...je snapt m.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef Belana het volgende:
hij is leuk! Ik wil er ook 1, for fun, waar kan je dat laten doen?
Ik mis je wel hoor!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:14 schreef Belana het volgende:
[..]
nee ben er niet vaak meer he, die bankjes gaan me te snel en verder op kindergebied niet veel te melden, en die combinatie...je snapt m.
Maar het gaat goed!
Ik ben gestopt met werken en dat bevalt me prima! Eindelijk weg bij dat Buttbedrijf
Ons huis staat lekker te koop, we hebben daar geen haast mee. Waar we nou uiteindelijk gaan wonen weten we niet, zolang het maar vrijstaand is met ruimte om ons heen en het liefst emt de mogelijkheid een B&B te beginnen, want dat wil ik graag
en hoest met u?
LoisI love the new you
Nou, ik weet ook niet of het zo blijft hoor, maar dat zien we wel. voorlopig even lekekr genieten van alles. de kinderen vinden het wel erg fijn trouwens en ik dus ook daardoor. Wat heerlijk is, is dat we niet meer o hoeven te rennen en te vliegen met zijn allenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef moussy het volgende:
Belana zonder werkdat had ik echt niet bij je verwacht!
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En 'het flatgebouw' is 'het' omdat het 'gebouw' is.
lekker hoor, geniet ervan! Je krijgt het nog druk genoegquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:55 schreef Saffier het volgende:
O, ja, pas officieel eind van de maand verlof Belana, maar toch nu al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb gisteren het linkje naar mijn webicoon verwijderd en nukan ik die vogel/eend die hoi zegt nergens meer vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2 keer echt nauwelijks iets van gevoeld.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook, maar ik heb gisteren het linkje naar mijn webicoon verwijderd en nukan ik die vogel/eend die hoi zegt nergens meer vinden.Ik zou om morfine vragen. PreventiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh valt haske mee! Is heel even misschien een klein beetje irritant en daarna is het alweer klaar.I`m not weird. I`m limited edition.
Dat zei mijn vriendin gisteren ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Memmel het volgende:
Zoals de wijze tf al eens zei: na het baren van kinderen word ik niet meer geil van het gekietel met een wattenstaafje. Maw: een uitstrijkje valt best mee!
Ik had het ook nooit gedacht, maar mijn werkgever was nu al jaren eiegnlijk niet leuk meer en dat frustreerde me vreselijk, nu kon het inderdaad financieel, en toen heb ik het ook gedaan. Overigens kwam ik eerst in de ziektewet, ik was echt overspannen van al het geneuzel. en al snel heb ik toen besloten dat de maat vol was.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef livelink het volgende:
Tjonge, wat een boos bankje wordt het zo, zelfs de poes van k_i_m doet mee met de algehele woede. Ik blijf nog even bij mijn oude icoontje, anders herken ik mezelf niet meer.
Belana, zomaar je baan opzeggen; stoer hoor! Ik zou het zelf niet willen, maar ik kan wel eens dromen dat we het ons kunnen veroorloven dat J. zijn baan op kon zeggen. Dan heb ik toch de rust en mijn werk (best of both worlds).
Ik weet het niet, daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:59 schreef k_i_m het volgende:
Een uitstrijkje pijnlijk? Daar kan ik me nou niks bij voorstellen.
Straks hebben jullie dat allemaal gekregenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben paranoïde![]()
Maar ik heb er wel zin in
Ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Stiemie, je moet mij niet quoten, ik heb het alweer weggehaald.
'k Heb het al gewijzigd (was even zoeken naar het knopje, maar het is gelukt)quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef Grijs het volgende:
Bijna iedereen ziet er bijna hetzelfde uit
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:20 schreef Saffier het volgende:
Ik ben in de nieuwe lay-out wel de smileys onder mijn quick-repley-scherm kwijt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat een verschrikkelijke lay-out....
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:58 schreef freecell het volgende:
Leuk om dit terug te lezen nuAlles normaal
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oeh! Long chicken met extra veel kaas & krulfriet.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
het was erg lekker.
GoedemorgenHmm die nieuwe layout.. dat is nog wel even wennen hoor.
En hoe komen jullie aan die nieuwe avatars?? Die zijn leuk!!![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben er niet kapot van heur.. Je kan je oude zeker niet meer terug krijgen?
Die melding had ik net wel....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef moussy het volgende:
Gister kreeg ik heel stoer boven mn invoerveldje te zien dat er een nieuwe update was en vandaag niet, dat was wel hendig sjiek!
Je hebt een Ian!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat kon altijd al....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:41 schreef moussy het volgende:
Oeh je kan ook met je achtergrond kleuren pielen!
Noh, één keer posten en ze staan er weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kon altijd al....
Ik heb de oude layout weer....
Er staat onder snelinvoeren één smiley, als je daarop klikt, krijg je ze allemaal te zien.
jups.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef freecell het volgende:
Buuf
Was het zo'n dure minimalistische maaltijd?
Het smaakte naar meer?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jups.En véééééél wijn. maar echt van die driehaps gerechtjes. écht lekker hoor. Heel erg zelfs.
haha, irritantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jups.En véééééél wijn. maar echt van die driehaps gerechtjes. écht lekker hoor. Heel erg zelfs.
Water drinken en verder niks. Slapen. Strijken, ramen zemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
haha, irritantVooral als het dan wél heel lekker is
Heeft er nog iemand tips trouwens, wij eten 's avonds rond half 6. Om 22:00 heb ik dan écht weer honger... En ga ik 'grazen'
Wat kan je eten wat niet meteen aan je kont plakt?
Nu klink ik precies als mijn moeder: 'pak dan een appel'quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
haha, irritantVooral als het dan wél heel lekker is
Heeft er nog iemand tips trouwens, wij eten 's avonds rond half 6. Om 22:00 heb ik dan écht weer honger... En ga ik 'grazen'
Wat kan je eten wat niet meteen aan je kont plakt?
Water driken helpt dan echt niet meer.... Het is niet een beetje trek, maar dat gevoel wat je krijgt als je avondmaaltijd onverwacht meer dan een uur naar achteren geschoven wordtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Water drinken en verder niks. Slapen. Strijken, ramen zemen.
Das nog best een plan natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nu klink ik precies als mijn moeder: 'pak dan een appel'![]()
nee, dat zal best aan de prijs zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff dat is ook wat dan, hele avond gedaan over eteen en dan nog trek.... dat etentje zal niet goedkoop zijn geweest.
Free, je avatar is gaaf
je kan het proberen met veel wijn. Hielp mij gister best aardig. Net als water trouwens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Water driken helpt dan echt niet meer.... Het is niet een beetje trek, maar dat gevoel wat je krijgt als je avondmaaltijd onverwacht meer dan een uur naar achteren geschoven wordt
[..]
Das nog best een plan natuurlijk
ik zie ook weer de oude..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Saffier het volgende:
Mogguh.
Ik zie weer de oude lay-outik wil wennen aan de nieuwe!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Saffier het volgende:
Mogguh.
Ik zie weer de oude lay-outik wil wennen aan de nieuwe!
Veel wijn is altijd goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je kan het proberen met veel wijn. Hielp mij gister best aardig. Net als water trouwens.
Oh gut, was het zo'n restaurant? Was het niet per ongeluk een tapasrestaurant?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Noh, één keer posten en ze staan er weer.Ik gebruik dit gewoon door. Ff wennen, maar dat is met alles.
Gister echt heel sjiek uit eten geweest omdat de directeur van Buums werk met pensioen gaat. My... de hele avond aan tafel (voor 7 uur aan tafel we waren na 12 uur thuis.) om vier gangen te nuttigen.
En ik had écht trek toen ik thuis kwam.nu nog steeds.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Oh gut, was het zo'n restaurant? Was het niet per ongeluk een tapasrestaurant?
Waar ben je geweest dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Maar nee, een gróót wit bord met dan zo heel artistiek gesneden liflafjes.
whaaa hij is gaaaaf!!quote:
hoelang nog??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Estrys het volgende:
Oke, kom maar op met de I told you so.... Maareh
dat weer thuis wonen he... WHAT was i thinking???!![]()
ECHT bloed, nagels etc
Wij moeten misschien in een caravanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Estrys het volgende:
ECHT bloed, nagels etc
tja een caravan zou denk ik echtscheiding worden. Dan kies ik toch maar voor ontervingquote:
sjow das nog best wel lang...quote:
De woningbouw hier levert nieuwe huisjes op. En net nu wij op één staan gaat de bouwvak in, terwijl we wel september eruit moeten hier. Dus de nieuwe huisjes zijn waarschijnlijk 7 september beschikbaar, met een uitloop tot eind september. Maar dan hebben we ook wel wat, dus we zijn aan het overwegen een maand op een vakantiepark te gaan staan met de spullen in een opslag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
tja een caravan zou denk ik echtscheiding worden. Dan kies ik toch maar voor onterving
De enige optie huren hier is particulier. Bij de woningbouw gaat het op woonduur en dat is 5 jaar bij ons. De gemiddelde woonduur om enigszins hoog op de lijst te komen is iets van 12 jaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De woningbouw hier levert nieuwe huisjes op. En net nu wij op één staan gaat de bouwvak in, terwijl we wel september eruit moeten hier. Dus de nieuwe huisjes zijn waarschijnlijk 7 september beschikbaar, met een uitloop tot eind september. Maar dan hebben we ook wel wat, dus we zijn aan het overwegen een maand op een vakantiepark te gaan staan met de spullen in een opslag.
Wat een gedoe uiteindelijk, ik koop NOOIT meer nieuwbouw wat nog niet bestaat.
Oja, optie 2 is bij mijn ouders op de hoek van de straat een huisje huren, maar daar horen we ook nog van.
best vaag!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je bent niet de enige...
En Vicky ik heb ook 1 seconde de nieuwe lay-out gehad en nu weer de bagger...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:32 schreef Estrys het volgende:
ECHT bloed, nagels etc
Sjiek heur, Oeke! Nee, van het weekend komt me helaas niet uit, ik verblijf dan in mijn buitenhuis...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:50 schreef trui het volgende:
oeke, veel plezier in je buitenhuis! blijf je daar meteen de hele zomer?
Wat superleuk zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef oeke het volgende:
Om half 8 gaan we ons zomerhuisje kopen!Dan is het helemaal van ons.
![]()
We blijven er meteen slapen, dus ik ben voorlopig niet online.![]()
Zal wel afkicken worden...
Heeeeeel erg veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef oeke het volgende:
Pfff, wat is het plakwarm. Ko wil niet slapen maar wel bij mama hangen.Plakkerdeplak.
Om half 8 gaan we ons zomerhuisje kopen!Dan is het helemaal van ons.
![]()
We blijven er meteen slapen, dus ik ben voorlopig niet online.![]()
Zal wel afkicken worden...
Vast wel! Anders gaan we onder de tuinslang staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef Macka66 het volgende:
Heeeeeel erg veel plezier!
Ik hoop wel dat het huisje koel genoeg is nu.
jij bent ook al zo mooi gewordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor volgend jaar? Die bruiloft?
En veel succes met je feestje. Pfoe. Warm.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is zo lekker sjacherijnig dat ik er weer vrolijk van word. Kan dat uberhaupt?
Tobias ook, onder zijn dekbed mét pyama. Maar dat heeftie niet van een vreemd, ik lig ook nog onder mijn winterdekbed mét shirt en warmwaterbedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:05 schreef Suzanna het volgende:
En dan hebben wij van die gekke kinderen die zelfs met tropische hitte nog onder de deken willen liggen... maar gelukkig heb ik ze een laken aan kunnen praten.
Ja he?quote:
oh my godquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Saffier het volgende:
ik lig ook nog onder mijn winterdekbed mét shirt en warmwaterbed
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef moussy het volgende:
ik slaap al de hele week onder 2 dekbedden en een katoenen dekenis keelontsteking incl pijnlijke oren en ogen een goed excuus?
omgquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef moussy het volgende:
ik slaap al de hele week onder 2 dekbedden en een katoenen dekenis keelontsteking incl pijnlijke oren en ogen een goed excuus?
dat sowieso wij hebben de zeewind nog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef lily het volgende:
[..]
omg
maakt het nog uit dat jij in Den Helder zit en ik in Zuid-Limburg? Ik hoop het zo...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef Oxymoron het volgende:
Waarom is het bij NGC altijd zo dramatisch? Als er iets dramatisch is, bedoel ik?![]()
Ik zit nu al bijna 45 minuten te kijken naar een verhaal over een, krokodil. Maar het schiet niet op.
Goodmorn!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:06 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen. De kleine man en ik zijn alweer een uur klaar voor, De rest ligt nog te slapen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:37 schreef Pvoesss het volgende:
Goedemorgen hier ook veel te vroeg wakker we zitten al een uur beneden..
leuk van de Denver ben ik wel benieuwd wie het was
gghighih ik keek een topic door op fok en de dame komt kijken wat ik doe, ze ziet een foto en roep heel blij is mama!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |