quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou zeggen probeer het via fokroulette
youtube ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Lita_diMaro het volgende:
Hoe kan ik die sturen? Ik kan het ook niet mailen het bestand was te groot
PM me je MSN maar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Lita_diMaro het volgende:
Hoe kan ik die sturen? Ik kan het ook niet mailen het bestand was te groot
Uiteraard wil wel ff lachenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:25 schreef Lita_diMaro het volgende:
Youtube zou kunnen, maar het filmpje vind ik eigenlijk al niet goed genoeg meerIk maak nu liever iets nieuws.
ustream ga ik even naar kijken, als het lukt zal ik het hier direct plaatsen! komen jullie dan kijken?
Dat staat ook zeker op mijn verlanglijstje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef B-FliP het volgende:
Ik zou gewoon ergens een live optreden regelen. Met wat netwerken kom je daar zo. Je moet gewoon niet bang zijn kroegen en poppodia te benaderen.
Podium ervaring is alleen maar in t echt op te doen.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:25 schreef Lita_diMaro het volgende:
Youtube zou kunnen, maar het filmpje vind ik eigenlijk al niet goed genoeg meerIk maak nu liever iets nieuws.
ustream ga ik even naar kijken, als het lukt zal ik het hier direct plaatsen! komen jullie dan kijken?
? weet ik niet, moet ik dat uitzetten ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Komt misschien omdat het gecomprimeerd wordt ?
Geen idee, zal wel niet kunnen want die site wil natuurlijk zo weinig mogelijke ruimte besteden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
? weet ik niet, moet ik dat uitzetten ?
Zelf leren lezenquote:
nee ik heb "we were friends" gedaan. Hoe maak je zo'n linkje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:33 schreef reklon2 het volgende:
Deze toch ?
http://www.oqoon.com/hist(...)b8b18d02c8addaa84dc#
Trek morgen een bikini aan. Zo'n jurkje zorgt namelijk voor false resonance en verkomt een zuiver geluid door een imperfecte klankkast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef Lita_diMaro het volgende:
Ik sta op de history paginaik kan niet een linkje vinden naar het filmpje.
Super leuk dit! , bedankt voor de leuke reacties![]()
Zal ik er morgen nog een keer ? Kan ik even iemand vragen nog om de microphone het beter te laten doen
Je kan naar je eigen song gaan en als je daar eenmaal ben copy doen van je adres balk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:42 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
nee ik heb "we were friends" gedaan. Hoe maak je zo'n linkje?
jaaaaa, ik zie het!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef kres het volgende:
[..]
Je kan naar je eigen song gaan en als je daar eenmaal ben copy doen van je adres balk.
Vervolgens ga je hier naar toe en dan klik je op dat icoontje dat links naast de foto icoon staat. 4e van rechts dus.
Zie het graag tegemoetquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
jaaaaa, ik zie het!dank je wel
![]()
ik wil het even doorsturen naar wat mensen
Morgen doe ik weer een ander, hopelijk met beter geluidquote:
Maar ga je het morgen weer live doen ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
Morgen doe ik weer een ander, hopelijk met beter geluid
Maar ik zie dat er ook een Muziek onderwerp is hier, ik weet nu niet waar ik het moet zettennou ja maakt niet uit toch
Ja die bedoelde ik, maar die link pakte hij blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:42 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
nee ik heb "we were friends" gedaan. Hoe maak je zo'n linkje?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:27 schreef Refurb het volgende:
http://www.oqoon.com/hist(...)b8b18d02c8addaa84dc#
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoor ik Justin B? Doe even wat anders, dan luister ik.
Wijvenstem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom weet je dat dat Bieber is?
Ik wilde eigenlijk gaan vragen van wie het was
quote:
Bieber dringt overal in door.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuuut?
Doordat zij het zingt kan jij daaraan horen dat het Justin B. is omdat het een wijvenstem is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Echtjammer het volgende:
Toch zou ik je keihard gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_x
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:51 schreef identify het volgende:
Als je geen trol bent; DOEN DOEN! Je hebt de looks, en stem klinkt ook niet verkeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef Lita_diMaro het volgende:
Ik ga om 18:00 She will be loved zingen van maroon 5, als het vrij is. Het is niet druk dus ik denk het wel![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef Symphonic het volgende:
KLinkt niet verkeerd, het geluid is wel brak
Dankoewielquote:
Het was echt niet slecht hoor, complimentenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Lita_diMaro het volgende:
jeeeeey , dat was het weerfeewww , ik was ook nog even kwijt zelfs
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Lita_diMaro het volgende:
jeeeeey , dat was het weerfeewww , ik was ook nog even kwijt zelfs
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dankoewiel![]()
[..]
Het was echt niet slecht hoor, complimenten![]()
Ik doe het je niet na.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
dankjewel
![]()
Ik moet denk ik een andere microphone hebben
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was weer tof
Wanneer kunnen we weer wat verwachten?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:13 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik moet strakkies weg, morgen zal misschien wel weer lukken. Moet ik dat dan weer hier zetten of weer een nieuwe topic maken , hoe werkt dat?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:18 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
dankjewel!die andere is er ook nog, maak ik er nou een rommeltje van
![]()
dat is een gaaf nummerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:15 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Kun je eens wat zingen zoals Mac Arthur Park?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent echt cool. Best een uniek iets dit, zo live.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:41 schreef Prixie het volgende:
IK zag je al op you tube
Goed zeg !![]()
Daar is het geluid beter
http://www.youtube.com/user/Mebkuijpers
Kan toch dat ze het gewoon nog een keer speeldequote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat op oqoon was dus niet live?
stond 1 juli al op youtube...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan toch dat ze het gewoon nog een keer speelde
Das toch gek met een you tube kanaal ..niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef Lita_diMaro het volgende:
Wooow kom nu net thuis, wat een hoop reactieswauw, wat cool.
Ik ga zeker morgen nog een doen, ben er nu mee bezig. Ik vind het echt belangrijk dat het Live is, want anders mis ik het moment zo. Als ik het opneem is er geen spanning en weet ik dat ik het weer kan weggooien![]()
denk dat ik het morgen op dezelfe pagina uitzend , nu weet ik hoe het moet![]()
thaannkkssss
MacArthurPark valt reuze mee joh. Hier heb je een kant-en-klarequote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef Lita_diMaro het volgende:
Verzoeknummer gaan doen dan?
Moet ik wel even oefenen als het moeilijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |