quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef vinnieboy het volgende:
Ik zou zeggen probeer het via fokroulette
youtube ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Lita_diMaro het volgende:
Hoe kan ik die sturen? Ik kan het ook niet mailen het bestand was te groot
PM me je MSN maar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Lita_diMaro het volgende:
Hoe kan ik die sturen? Ik kan het ook niet mailen het bestand was te groot
Uiteraard wil wel ff lachenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:25 schreef Lita_diMaro het volgende:
Youtube zou kunnen, maar het filmpje vind ik eigenlijk al niet goed genoeg meerIk maak nu liever iets nieuws.
ustream ga ik even naar kijken, als het lukt zal ik het hier direct plaatsen! komen jullie dan kijken?
Dat staat ook zeker op mijn verlanglijstje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef B-FliP het volgende:
Ik zou gewoon ergens een live optreden regelen. Met wat netwerken kom je daar zo. Je moet gewoon niet bang zijn kroegen en poppodia te benaderen.
Podium ervaring is alleen maar in t echt op te doen.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:25 schreef Lita_diMaro het volgende:
Youtube zou kunnen, maar het filmpje vind ik eigenlijk al niet goed genoeg meerIk maak nu liever iets nieuws.
ustream ga ik even naar kijken, als het lukt zal ik het hier direct plaatsen! komen jullie dan kijken?
? weet ik niet, moet ik dat uitzetten ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Komt misschien omdat het gecomprimeerd wordt ?
Geen idee, zal wel niet kunnen want die site wil natuurlijk zo weinig mogelijke ruimte besteden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
? weet ik niet, moet ik dat uitzetten ?
Zelf leren lezenquote:
nee ik heb "we were friends" gedaan. Hoe maak je zo'n linkje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:33 schreef reklon2 het volgende:
Deze toch ?
http://www.oqoon.com/hist(...)b8b18d02c8addaa84dc#
Trek morgen een bikini aan. Zo'n jurkje zorgt namelijk voor false resonance en verkomt een zuiver geluid door een imperfecte klankkast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:06 schreef Lita_diMaro het volgende:
Ik sta op de history paginaik kan niet een linkje vinden naar het filmpje.
Super leuk dit! , bedankt voor de leuke reacties![]()
Zal ik er morgen nog een keer ? Kan ik even iemand vragen nog om de microphone het beter te laten doen
Je kan naar je eigen song gaan en als je daar eenmaal ben copy doen van je adres balk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:42 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
nee ik heb "we were friends" gedaan. Hoe maak je zo'n linkje?
jaaaaa, ik zie het!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef kres het volgende:
[..]
Je kan naar je eigen song gaan en als je daar eenmaal ben copy doen van je adres balk.
Vervolgens ga je hier naar toe en dan klik je op dat icoontje dat links naast de foto icoon staat. 4e van rechts dus.
Zie het graag tegemoetquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:52 schreef Lita_diMaro het volgende:
[..]
jaaaaa, ik zie het!dank je wel
![]()
ik wil het even doorsturen naar wat mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |