quote:
octopus.quote:
Jawel, morgen.quote:
quote:
de bron....quote:Paul The Octopus (die een 100% accuracy-rate heeft als het gaat om het voorspellen van WK wedstrijden!) heeft wederom gesproken: Spanje verslaat Duitsland vanavond. Weet je dat ook weer. Update: told you so. Finale doet hij overigens niet, want hij doet alleen Duitse wedstrijden.
Mensen die de schijn wekken dat ze niet een beetje nadenken voor en tijdens het typen, kan ik nauwelijks serieus nemen, inderdaad. Die zetten zichzelf bij voorbaat al buitenspel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
De boodschap komt anders ook niet over he
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie zit potdomme de hele tijd ben van den Burg weg te halen
Ik vind dat wel een mooie bal die er naast ligt, zwart met wit, zo hadden de WK ballen er ook gewoon uit moeten zienquote:
Aan de linkerkant bij de rechtervlag*quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:34 schreef koenie95 het volgende:
[..]
je ziet nog een stukje engelse vlag zitten aan de rechterkant
Inderdaad. Wat slechtquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:34 schreef koenie95 het volgende:
[..]
je ziet nog een stukje engelse vlag zitten aan de rechter linkerkant
Flabber is geen bronquote:
http://www.sealife.fr/local/whatsnew.php?%20id=905&page=1quote:Außerdem wird Paul am Fretag auch versuchen das Finale Niederlande - Spanien vorherzusehen. Allerdings ist Paul ja ein Deutschland spezialist und wir werden mal sehen, ob er auch andere Spiele vorhersehen kann.
10000st post.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef laforest het volgende:
Mijn 10000e post, dus ja even goed gebruik van maken.
KUT @%&**& Spanje!!!
Wij gaan winnen!!
Paul better predict the Netherlands to win or else we have to kill Paul.
OMGquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef xyzyx het volgende:
Wat ik me nou afvraag..
Zou dat beest lekker smaken in de paella?
Daar zou ik 3 dagen misselijk van zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef Stefan het volgende:
PAUL!
Kijk eens wat die Spanjaarden eten als tapas!!!!!
[ afbeelding ]
hoe ver gaat hij gooien denken jullie?quote:Update 10.00 uur: Volgens Giel Beelen zou de foto nep zijn. Paul gaat pas morgen zijn blik op de finale werpen. We wachten in spanning af...
ik ook ik ook ik ook hahahahahah...waarom morgen pasquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef Maanvis het volgende:
GVD, waarom in godesnaam ben ik nu zenuwachtig over wat de inktvis paul morgen gaat voorspellen met betrekking tot de wedstrijd Nederland tegen Spanje.
We wisten allang dat hij nep isquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:08 schreef opastokvis het volgende:
[..]
hoe ver gaat hij gooien denken jullie?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Dat beest voorspelde toch alleen de wedstrijden van Duitsland?
Als hij Spanje kiest, faalt hij en als hij Nederland kiest, heeft hij gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze willen nu zien of ie verder kan kijken dan Duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |