Ouch!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee pijn alsin een dubbele oorontsteking die ook naar mijn kaken slaat
Ik ben juist voor t eerst sinds dagen eens niet geilquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, en hoe voel jij je dan?
TS begint.
Heel begrijpelijk maar zo zinloosquote:
Geen zin om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef Yuki het volgende:
Bijna op vakantie...
Nu nog niet echt zin, maar dat komt vast vanzelf
Ik wil naar fetsivals gaan en jou zien spelen!quote:
Jaaaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil naar fetsivals gaan en jou zien spelen!
En het mooiste is dat het nog gaat gebeuren ook!
dus daar komt de opmerking "vies heet" vandaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is veel te warm om schoon te maken
Per?! Hoe is tie dan? Of heb ik de verkeerde voor me...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
Een beetje zielig, nu ik even samengevat heb wat ik voor mijn vakantie nog allemaal moet doen
En zondag dan?quote:
Ik denk de verkeerde voor jequote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Per?! Hoe is tie dan? Of heb ik de verkeerde voor me...
Hehe, maakt niet. Maar alsnog, het gaat goed hoor.quote:
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:22 schreef candygirl het volgende:
om half 11 zonder slaaptablet gewoon omgekiept van de slaap om om kwart voor 12 weer wakker te owrden en nu nog steeds klaarwakker
wat is er niet aan te snappenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:24 schreef Flippiee het volgende:
Moe, en hoopvol moet zo naar school om puntjes smeken
Woohoo, voor mij iedere dag weer een stapje dichterbij de fun des levens: muziek makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:54 schreef laforest het volgende:
Ik voel me fantastisch, lekker geslapen.
En ja weer een dagje dicht bij mijn vakantie.
Ik heb gisteren het missende stuk van mijn nieuwe nummer gecomponeerd, zat er al een hele tijd mee vast en gisteren ineens had ik het.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Woohoo, voor mij iedere dag weer een stapje dichterbij de fun des levens: muziek maken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:27 schreef heavenstar het volgende:
zo overdonderd door zulke heftige emoties in een fase van mijn leven waarin dit niet de bedoeling was....erg verwarrend dus maar voelt wel heerlijk...!
![]()
![]()
Waah leuk! Spannend! Let me know als het gelukt is?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het missende stuk van mijn nieuwe nummer gecomponeerd, zat er al een hele tijd mee vast en gisteren ineens had ik het.
Dus kan ik gaan opnemen als ik terug kom van Kaltenbach Open Air.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Waah leuk! Spannend! Let me know als het gelukt is?
Wij gaan rond Oktober - November de studio in.
Nee inderdaad dat vertelde jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Het is tevens het laatste nummer voor de nieuwe cd en in de komende maanden ga ik twee concerten doen en dat is een "one-off" thing zeg maar, daar ik nooit optredens doe.
Gaaf
Gaan jullie mijn favo liedje ook opnemen?
Ja best welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat vertelde jeMaar wat leuk
Spannend ook lijkt me?
Welke is dat?. Want de eerste CD is al uit he, kans is groot dat ie daar op staat
Wordt maandag darlin! Gisteren is er niets verstuurd (ze kwam te laat thuisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Heerlijk geslapen
En ik hoop dat de eerste CD van Baorisa zo in de brievenbus valt, postbode kan hier elk moment zijn!![]()
oh, dan wacht ik welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wordt maandag darlin! Gisteren is er niets verstuurd (ze kwam te laat thuis) dus als het goed is heb je 'm maandag
..
Ontopic: I feel haapppyyyy Nog 3 uurtjes en ik kan naar huiisss
rustig aan doen dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef L.no het volgende:
Nergens zin in. Te veel hoofdpijn om te huishouden..
Ouch...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Koeketrommel het volgende:
Weten dat mijn vriend geen zin heeft om mij te zien vandaag..
That hurts, maar er zijn ergere dingen... geloof mequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Koeketrommel het volgende:
Weten dat mijn vriend geen zin heeft om mij te zien vandaag..
herkenbaar. en een tikke sjaggo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:50 schreef Urquhart het volgende:
VaagAan de ene kant best goed, aan de andere kan het sterke gevoel dat ik iemand mis.
sterkte...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:41 schreef n8n het volgende:
Niet zo best, zojuist mijn eerste lange relatie (4 jaar en 2 maanden) beëindigd.
idemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Under_Score het volgende:
ook.
zin om wat te gaan doen, maar moet morgen weer werken
Dan hebben we iig soortgelijke gevoelens. Heel veel sterkte ermee...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:41 schreef n8n het volgende:
Niet zo best, zojuist mijn eerste lange relatie (4 jaar en 2 maanden) beëindigd.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:12 schreef L.no het volgende:
Gelukkig.Voel me heel erg fijn en niet meer eenzaam
Komt vast wel een keer ja. Het duurde voor mij ook mijn hele leven. ^^quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
![]()
hoop dat ik me binnenkort ook zo voel
mwah, ik heb al liefde gekent, maar dat kwam ten einde. dus ik weet wat ik mis helaas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer ja. Het duurde voor mij ook mijn hele leven. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |