De man uit Fleringen heeft een hele grote tuin en heeft ooit al eens een BBQ aangeboden bij hem als zn ouders de deur uit waren, dat moeten we even warm houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ DavidIk wil dolgraag meeten maar ik moet me aan mn ritueel houden. Van de zomer doen we toch nog wel een keer een meet? Gezellig met zn allen een terrasje pikken of een BBQ doen?
Haha heerlijk, je weet niet wat je mist, zo heerlijk dat zwemmenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha laatste keer dat ik naar het zwembad ben geweest is al zeker 16 jaar geleden. Knetterleip 's nachts met andere leipo's over het muurtje geklommen, lag ik net lekker te poedelen, ging het vreselijk bliksemen en onweren!! Ik ben nog nooit zo snel ergens weggerend. En zo moeilijk en met 3 man steun in het begin over dat muurtje geklauterd, zo vliegensvlug kon ik er op de terugweg overheen klimmen.
![]()
Pure angst doet wonderen.
Ras optimistquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:14 schreef haakon het volgende:
moin
als spanje net zo beroerd voetbalt als gister, knallen we dr kats overheen
en als ze beter voetballen ook !
Met wat?, optimisme?, voor mij is het WK al lang geslaagd en denk dat we wel kans maken tegen Spanje maar echt makkelijk zal het niet worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, ik en Bas zijn dus de enigen?
Nee, de meet op zondag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met wat?, optimisme?, voor mij is het WK al lang geslaagd en denk dat we wel kans maken tegen Spanje maar echt makkelijk zal het niet worden.
Hmm misschien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De man uit Fleringen heeft een hele grote tuin en heeft ooit al eens een BBQ aangeboden bij hem als zn ouders de deur uit waren, dat moeten we even warm houden.
Tukkers op Fok! #495; vant weekend weer overal zomerfeesten
[..]
Haha heerlijk, je weet niet wat je mist, zo heerlijk dat zwemmen.
Oh dan heb jij een web-icon. Moet je ff in Feedback kijken.quote:
Wij willen ook in Enschede meetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:45 schreef haakon het volgende:
[..]
waar ?
Ik ga als het doorgaat naar enschede
Ok dankje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh dan heb jij een web-icon. Moet je ff in Feedback kijken.Of in MED.
Vertelquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Patrick, uit Hengelo ... gek he, ik ken jou wel... Mja ken, weet wie je bent
Dat is eigenlijk nog steedsquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die finale gaan we samen kijken Sherlock
Inddquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon met wat bekenden naar voetbal kiekn, niks mis mee, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |