Nee, da's niet te doen. Ik heb ook geen schaduw nu, zon schijnt er pal op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun jij buiten zitten op dat dakterras van je dan?, zit hier buiten en is echt wel goed te doen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee, da's niet te doen. Ik heb ook geen schaduw nu, zon schijnt er pal op.![]()
Ik heb nog ergens in mn douche zo'n opblaaszwembadje liggen, denk dat ik die vandaag of morgen op 't dakterras zet.Ben ik wel eerst een uur bezig met emmertjes water om 'm te vullen.
Juist, vanavond of morgen vroeg opzetten en vullen met 'gewoon' koud leiding water, morgen tegen de middag wat aanvullen met een aantal warme emmers. Dat + zon en het is heerlijk, en ik kan het weten hierquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:31 schreef Intelligence het volgende:
Heeft Ratelslangetje geen Tuinslangetje dan?
Wat zou er zondag zijn dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Redbaron het volgende:
pff uren op en parkeerplek in de volle zon
wie wil mij over zondag pm'en, dan kan ik die morgen bij thuiskomst lezen..
Justin had het idee een ToF-meet in Enschede te houden en samen de finale te kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Juist, vanavond of morgen vroeg opzetten en vullen met 'gewoon' koud leiding water, morgen tegen de middag wat aanvullen met een aantal warme emmers. Dat + zon en het is heerlijk, en ik kan het weten hier.
[..]
Wat zou er zondag zijn dan?
Ow oke, volgens mij ga ik hem kijken in Amsterdam al zie ik dat nog niet helemaal zitten qua druktequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin had het idee een ToF-meet in Enschede te houden en samen de finale te kijken
Same here, ook ons huis zit volquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zondag mooi thuis kijken en als het goed is komen de kameraden etc. ook langs, totaal iets van 10 personen ofzo; dus wordt zeker gezellig, morgen ff zooi inslaan
Ik kan de tuinslang (als ie lang genoeg is)vanuit de douche doortrekken naar het dakterras maar ik ben een klungel met die dingen. Dus dan maar met emmertjes sjouwen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:31 schreef Intelligence het volgende:
Heeft Ratelslangetje geen Tuinslangetje dan?
Moet ik dat ding eerst zoekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Mdrop het volgende:
Juist, vanavond of morgen vroeg opzetten en vullen met 'gewoon' koud leiding water, morgen tegen de middag wat aanvullen met een aantal warme emmers. Dat + zon en het is heerlijk, en ik kan het weten hier.
[..]
Ik kom niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin had het idee een ToF-meet in Enschede te houden en samen de finale te kijken
Nee, hij staat hier gewoon in de tuin , maar gebruik het bijna niet, doe mij maar hulsbeek of een echt zwembadquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moet ik dat ding eerst zoekenHet ligt ergens in de douche, en ik heb een grote badkamer waardoor een kant een soort berging is waar ik alle 'troep' neerpleur.
Heb jij ook een dakterras?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ DavidIk wil dolgraag meeten maar ik moet me aan mn ritueel houden. Van de zomer doen we toch nog wel een keer een meet? Gezellig met zn allen een terrasje pikken of een BBQ doen?
Haha laatste keer dat ik naar het zwembad ben geweest is al zeker 16 jaar geleden. Knetterleip 's nachts met andere leipo's over het muurtje geklommen, lag ik net lekker te poedelen, ging het vreselijk bliksemen en onwerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, hij staat hier gewoon in de tuin , maar gebruik het bijna niet, doe mij maar hulsbeek of een echt zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |