Er zijn ook zat andere dingen dan uitgaan..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, mensen die niet van uitgaan houden.
Pech voor jullie dan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij zijn niet allemaal zo ubertof als jou
HEH? WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaaa, lekker doof worden tussen de zwetende, bezopen,lompe mensen zonder een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jaaa, lekker doof worden tussen de zwetende, bezopen,lompe mensen zonder een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn ook zat andere dingen dan uitgaan..
Op hangplekken voorbijgangers lastigvallen zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Gewoon leuke dingen doen met vrienden, terwijl je met ze kan praten!
Rosmalen gangquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op hangplekken voorbijgangers lastigvallen zeker.
Ik zei leuke dingen. Ik ben geen hangjong.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op hangplekken voorbijgangers lastigvallen zeker.
Zegt ons scootermeisjequote:
Gezelschapsspelletjes?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei leuke dingen. Ik ben geen hangjong.
Ik ben ook geen mongooltje.quote:
Jij hoort bij de maaspoort gang ofzoquote:
Vanmiddag nog zo'n wijf die niet kan rijden. Geeft ze mij als fietser de schuld.quote:
Hm... BB had het over een wijf die niet kon fietsen... Hm...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmiddag nog zo'n wijf die niet kan rijden. Geeft ze mij als fietser de schuld.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... BB had het over een wijf die niet kon fietsen... Hm...
Die viswijven ook altijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmiddag nog zo'n wijf die niet kan rijden. Geeft ze mij als fietser de schuld.
Ja dat wel. Mits er meisjes bij zijnquote:
Ze wil je niet.quote:
juist!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Gewoon leuke dingen doen met vrienden, terwijl je met ze kan praten!
Met hetzelfde geslacht kan jij je niet vermaken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat wel. Mits er meisjes bij zijnDan is het een stuk grappiger
![]()
En gvd dat meisje reageer niet![]()
![]()
Nja, ze is heel weinig op hyves. Ik heb stiekem hoopquote:
quote:
Kan we wel vermaken met jongens, maar meisjes zijn sneller dronken en dan worden ze melig en da's leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met hetzelfde geslacht kan jij je niet vermaken?
Ga je nu zondag met dr naar de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |