Nee joh, die vent had m'n vader kunnen zijn.quote:
Nou en. Je weet dat hij goed kan rijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, die vent had m'n vader kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou en. Je weet dat hij goed kan rijden
Je hebt niet altijd garantie, soms schat je het verkeerd in hequote:
hahaha, geniaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja rustig, ik had het ff gauw getypt en toen ging ik ff wat anders doen.
Nouja gewoon, niet zo'n chagrijn. Gezellig ouwehoeren en nog humor ook.Deze sneldienst stopt niet bij de Leeghwaterlaan, maar ik vroeg of de chauffeur daar toch wou stoppen. Hij dacht dat ik bedoelde de rotonde driekwart rond en dan daar op de hoek bij de seniorenflat. Ik zei dat dat toch voor stadbussen was, maar dat maakte hem niet uit hij was zo corrupt als de pest zei ie lachend en je kon 'm alles laten doen, dus toen zei ik oh dan wil ik wel je telefoonnummer. Dat kon ook al. Achteraf had ik 'm gewoon die rotonde moeten laten rijden, maar ik ben daar te netjes voor.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou en. Je weet dat hij goed kan rijden
Ja da's waar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd garantie, soms schat je het verkeerd in he
zul je altijd zien ja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus ik moest voor een afspraak in Waalwijk zijn. Naderhand dacht ik laat ik m'n moeder een bellen dan ga ik ff langs voor een bakske, zat ze in Den Bosch.![]()
Haha. Dat maakt iedereen wel eens meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus ik moest voor een afspraak in Waalwijk zijn. Naderhand dacht ik laat ik m'n moeder eens bellen dan ga ik ff langs voor een bakske, zat ze in Den Bosch.![]()
http://www.sharenator.com/FFFFFUUUUUUUUU/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja maar wel irritant. ik zo van Fffffffffuuuuuuuuuu......
sinds wanneer maakt leeftijdsverschil jou iets uit?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, die vent had m'n vader kunnen zijn.
Wutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt leeftijdsverschil jou iets uit?
Ja zo kom je ze helaas weinig tegen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt leeftijdsverschil jou iets uit?
quote:
Hij trekt wel snel conclusies!quote:
Ja!quote:
Hij is vast niets anders gewend dan trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |