Hopelijk pas volgend jaarquote:
En de spelers duiken weer de bank opquote:
Liever goede spelers en een rode rekening dan een dikke rekening en een kut teamquote:
Zou wel handig zijn als Bert het zelf ook doorheeft dat hij beter plaats kan makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Mr.Chandon het volgende:
+ 7000 stemmen voor Van Der Grijp als Bondscoach. Dat moet beter kunnen! Schei toch uittt!
Achja ieder zijn ding hequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee een Reitsma die als Kluivert scoort in de 85e minuut tegen Milan lekker droog blijft en geen emotie toont is lekker....
Yup zeker in de slotfase van ijshockey is hij geniaal. Amerikanen praten dat sneller aan elkaar tijdens NHL- wedstrijden, maar onze taal heeft daar weer 5 woorden extra voor nodig dus dan is het lastig als het snel op en neer gaat en spannend wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef frensje het volgende:
[..]
IJshockey, daar is hij echt goed als commentator (en nogmaals in andere post gezegd, zijn enthousiasme vind ik geweldig)
Ik versta er meer van dan van Spaans.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef erkel het volgende:
Laat die gast lekker Spaans lullen. Versta er geen zak van.
Laat Ajax eerst alles maar financieel weer op orde krijgen. Pas dan kan je weer structureel gaan groeien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Liever goede spelers en een rode rekening dan een dikke rekening en een kut team
Gelukkig is er ondertitelingquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik versta er meer van dan van Spaans.
Dat hadden ze hiermee ook kunnen doen, zoals ze wel vaker doen bij bijvoorbeeld Belgen die prima te volgen zijn.quote:
Haha das waarquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Achja ieder zijn ding heNiks mis mee.
Een Nederlandse zin netjes formuleren heeft Suarez nog een 'beetje' moeite mee. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hadden ze hiermee ook kunnen doen, zoals ze wel vaker doen bij bijvoorbeeld Belgen die prima te volgen zijn.
wij waren naar WK geweest in Tilburg en zeiden voor de grap, we missen het commentaar van Grueterquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup zeker in de slotfase van ijshockey is hij geniaal. Amerikanen praten dat sneller aan elkaar tijdens NHL- wedstrijden, maar onze taal heeft daar weer 5 woorden extra voor nodig dus dan is het lastig als het snel op en neer gaat en spannend wordt.
Er was 1 wedstrijd waarin ie echt op zijn best was tijdens de OS, sindsdien ben ik om.
cewlquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Was in Italie toen ze wereldkampioen werden, zoiets wil ik 4 jaar later nog wel een keer meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |