gewoon persoonlijke meningquote:
En dan steek je jezelf neer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, je pakt een waterpas, een liniaal en wat vezels.²
Emotie, goede achtergrond info / ingelezen, fijne stem en geen semi-grappige opmerkingen. Hij is misschien wel pro-<insert naam> in een wedstrijd, maar toch.quote:
Mediatrainingquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:33 schreef fioooon het volgende:
Heej van der Vaart zegt hetzelfde bij RTL als bij de NOS ....
PENALTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Emotie, goede achtergrond info / ingelezen, fijne stem en geen semi-grappige opmerkingen. Hij is misschien wel pro-<insert naam> in een wedstrijd, maar toch.
Zou pas echt gek worden als de 2 interviews volstrekt tegenovergesteld zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:33 schreef fioooon het volgende:
Heej van der Vaart zegt hetzelfde bij RTL als bij de NOS ....
xavi speelt normaal altijd zo geweldigquote:
Het zou juist een bak zijn als hij totaal iets anders zou zeggen bij RTL dan hij bij de NOS heeft gezegdquote:
Ja daardoor schrok ik me ook kapot, maar hij zei wel wat iedereen dacht incl. emotiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
PENALTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
oh nee...
+ door zijn GIGANTISCHE pro-barca en messi houding tijdens de CL wedstrijden heb ik echt een gigantische hekel aan hem
Ik heb toch echt liever een schaap die af en toe BEHH roept dan iemand die alleen maar kijkt waar KAKA of MESSI rondlopen en keihard geilt op elke bal aanname.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Emotie, goede achtergrond info / ingelezen, fijne stem en geen semi-grappige opmerkingen. Hij is misschien wel pro-<insert naam> in een wedstrijd, maar toch.
Nee een Reitsma die als Kluivert scoort in de 85e minuut tegen Milan lekker droog blijft en geen emotie toont is lekker....quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever een schaap die af en toe BEHH roept dan iemand die alleen maar kijkt waar KAKA of MESSI rondlopen en keihard geilt op elke bal aanname.
IJshockeyquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja daardoor schrok ik me ook kapot, maar hij zei wel wat iedereen dacht incl. emotie. Achja, Messi is zijn favoriet, maar daar zijn we nu sowieso wel vanaf
.
Ik kon m tijdens OS IJshockey erg waarderen, sindsdien kan ie bij mij niet meer stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |