Als kind al verkeersregels leren en dan nog zo lang over je rijbewijs doen? Schaam jequote:Op zondag 18 juli 2010 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een uitrit'Doorlopende stoep', zo leerde ik het als kind
Verkeersregels waren het probleem ook nietquote:Op zondag 18 juli 2010 18:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als kind al verkeersregels leren en dan nog zo lang over je rijbewijs doen? Schaam je
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de theorie van m'n verkeersdiploma op school nooit gehaald heb![]()
Zelfs niet na 3 herkansingen
Late reactie - ja ik ben weer terug. Was zelfs een week eerder terug dan gepland wegens een infectie en mogelijke ziekenhuisopname, waardoor mijn ouders het ticket hebben omgeboekt. Nadeel: een week Indonesie missen is toch vrij lang! Voordeel: ik was op de ochtend van mijn 20e verjaardag terug in Nederland (ben zelfs nog gefeliciteerd door de douanequote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ben je weer terug in Nederland? Leuk gehad in Indonesië?
Achteruit zonder schakelen heb ik van de week ook gedaan in de auto van paps, leuk geluidseffect welquote:Op maandag 19 juli 2010 15:39 schreef jacobras het volgende:
Nog 5 nachtjes slapen, dan hopelijk voor de laatste keer afrijden. Vandaag uurtje rijles gehad, moest wel weer even wennen na bijna 3 weken niet rijden. Toen ik instapte moest ik eerst achteruit rijden, maar vergat de koppeling. Erg ongezond geluid van de auto toen ik wilde schakelen
. Verder ging het wel goed, moet alleen opletten dat ik mijn schouder meepak bij spiegelen, en dat ik niet te hard door 't dorp heen scheur
.
Ik druk 'm ook altijd in bij starten, maar de motor draaide al van degene voor me. Maar ik had niet m'n "gewone" instructeur, maar een andere (instructrice). Die zat aan het begin eerst de hele tijd dat het jammer was dat ik gezakt was omdat ik gewoon netjes kan rijden. Reken daarbij een meisje dat achterin zit, dan er toch een kleine druk om 't dan ook foutloos te doenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef BasementDweller het volgende:
Ik druk de koppeling altijd al in bij het starten, dan kan je het ook niet vergeten bij het schakelen en hoef je niet te checken of ie wel echt in zijn vrij staat.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Achteruit zonder schakelen heb ik van de week ook gedaan in de auto van paps, leuk geluidseffect wel
Sommige dingen kun je beter niet vertellen aan je vader. Er vallen veel dingen in die categorie, maar deze ookquote:Op maandag 19 juli 2010 18:33 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik druk 'm ook altijd in bij starten, maar de motor draaide al van degene voor me. Maar ik had niet m'n "gewone" instructeur, maar een andere (instructrice). Die zat aan het begin eerst de hele tijd dat het jammer was dat ik gezakt was omdat ik gewoon netjes kan rijden. Reken daarbij een meisje dat achterin zit, dan er toch een kleine druk om 't dan ook foutloos te doen![]()
![]()
[..]
. Ik deed 't trouwens 2x, dacht dat ik bij de eerste poging 't knopje niet goed had ingedrukt.
Ook aan paps verteld trouwens?![]()
Wat houdt de militaire module in?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef Catch_me het volgende:
Zo zit alweer in mijn 3e en tevens laatste week rijlesKreeg vandaag te horen dat ik helemaal examen gereed ben en alleen nog ff de puntjes op de i moet zetten. Donderdag heb ik dus examen (zowel B als de militaire module) en dat zou helemaal goed komen volgens mijn instructeur, wel fijn om te horen dus
Ligt eraan of je in de ochtend of in de middag je examen hebt, bij mij was dat in ieder geval zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:21 schreef Dubish het volgende:
Als ik voor mijn rijbewijs woensdag slaag, kan ik dan die zelfde dag nog mijn rijbewijs aanvragen? (Ik ga een spoedaanvraag doen)
Ik reed 's morgens, maar mocht hem pas de volgende dag aanvragenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:21 schreef Dubish het volgende:
1 more day!
Als ik voor mijn rijbewijs woensdag slaag, kan ik dan die zelfde dag nog mijn rijbewijs aanvragen? (Ik ga een spoedaanvraag doen)
Als je smorgens rijd kan het meestal wel later in de middag , maar ze adviseren gewoon de volgende dagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:21 schreef Dubish het volgende:
1 more day!
Terrein rijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:27 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Terrein rijden vooral en de boekjes invullen zoals het hoort
Lekkere tijd! Die had ik ook, tot ik verandere van dag. 's Morgen is lekker rustig indd, en vakantie tijd. Wel fijn dat je in A'dam rijd, heb ook echt heel veel aan de drukte in Rotterdam gehad. Je schrikt niet meer zo snel van hectische situatiesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef Dubish het volgende:
@Purdey Ik moet om 11:40 afrijden, mooie tijdHet is ook heel rustig hier in Amsterdam, meeste zijn op vakantie.
Bedankt allemaal! Ik hoop dat ik slaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |