Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat, maar ik had een tyfus hekel aan dat kind). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou man ...![]()
je zit nog net niet te janken![]()
DAT WIST IK NOGquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.
Watquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat, maar ik had een tyfus hekel aan dat kind). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.
Nee, want ik ben geen Duitser, dus ik heb gewoon netjes voor Duitsland zitten schreeuwen en al mijn moffenhaat voor hier bewaard. Toen gingen we maar even darten en daar ben ik héél slecht inquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT WIST IK NOG![]()
ja goed caps enzo![]()
sorry heur
Mot je?quote:
Opgekropte frustratiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen Duitser, dus ik heb gewoon netjes voor Duitsland zitten schreeuwen en al mijn moffenhaat voor hier bewaard. Toen gingen we maar even darten en daar ben ik héél slecht in
Dus toen ik misworp, terwijl ik toch echt heel erg mijn best deed te treffen, werd ik er van beschuldigd vals te spelen en hield meneer de chago mof er meteen mee op en begon te klagen en te zieken en te zeiken en te janken.
Dan niet, adios
Wat heb je toch met diamanten. Of ze zitten onder een schoen of Neil ..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... jah ik ging ook![]()
![]()
maar eerst nog even deze![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut voor ze, moeten ze maar winnen.
Welterusten
Die ava!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondagavond wil-ie vast wéér darten.
Reinhart May blabla.
Toch es zoeken of die gozer binnenkort nog in Frankrijk te zien is.................dan ben ik erbij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... jah ik ging ook![]()
![]()
maar eerst nog even deze![]()
Da's dan dubbel kut voor die tyfusnazi want dan zit ik in Klundert.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondagavond wil-ie vast wéér darten.
Reinhart May blabla.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan dubbel kut voor die tyfusnazi want dan zit ik in Klundert.
/care, finale gehaald.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang?
We gaan wel verliezen trouwens hoor. God wat zijn die Spanjolen goed!
Óf... oranje heeft het geluk aan de kont hangen, na zes van zulke matige wedstrijden in de finale staan, dan is alles mogelijk.
Ik ben het gedurende de hele wk lang al met je eens als het over voetbal gaat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang?
We gaan wel verliezen trouwens hoor. God wat zijn die Spanjolen goed!
Óf... oranje heeft het geluk aan de kont hangen, na zes van zulke matige wedstrijden in de finale staan, dan is alles mogelijk.
Krijg je een plaatje in je notesquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben het gedurende de hele wk lang al met je eens als het over voetbal gaat.
Nee, die spanjolen speelden elke kans netjes uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Duitsers speelde als een nat stukje karton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |