Een lieve ouwe mopperpotquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik eigenlijk wel een compliment
Zeikerd.. Ga ava's poetsenquote:
natuurlijk moet je alles oranje versieren, je bent een hollander kom op maakt niet uit in welk land je woondquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
Nederland-Spanje............had het niet verwacht, gehoopt, maar het zij zo![]()
Gaan het zondagavond kijken met een aantal nederlanders die hier wonen. Zit me alleen nog even af te vragen; zal ik nu wel of niet de nederlandse vlag aan de veranda hangen? Doe in in ieder geval wel een oranje shirtje aan
Gos ja Heksie, daar zeg je zo iets: der mannschaft (schrijf je dat zo?) is dus uitgeschakeld. Nog niet eens aan gedacht, maar voelt eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:Iannnnnnnnnnn Iannnnnnnnnn kom er maar INNNNNNNNN
Hoe is de stemming in Duitsland, ff een verslagje graag
Ja, janken hè. Maar niets toegeven, scheids was partijdigquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:Iannnnnnnnnnn Iannnnnnnnnn kom er maar INNNNNNNNN
Hoe is de stemming in Duitsland, ff een verslagje graag
Is geen excuus !quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dat is juist een ontzettend leuke serie![]()
Maar ja, ik ben dan ook Rotterdamse
Ik heb een auto.quote:
oh ja dat poste je gisteren , maar dan ook dat Spanje wereld kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef FANN het volgende:
OW... IK BEGRIJP DAN sPANJE HEEFT GEWONNEN !
oeps caps![]()
Dan had die octopus het toch goed !![]()
die maakte de doos open van Spanje ...
Leuke serie voor oude mensen als Deesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah... die vent is buschauffeur toch in die duffe serie
Toen was geluk heel gewoon![]()
vind ik zooooooooooooooo'n stom programma
mijn oudste zus is er weg van dat dan weer wel
Zou ik wel willen hoor, maar nadeel in dit deel van Frankrijk is dat bijna geen hond het ziet! Fransozen houden er namelijk de gewoonte op na dat ze zich graag verschuilen achter muren en heggen. Maar we gaan bij vrienden kijken en nemen dus gewoon onze shirts mee en hopen op een overwinning! Zonder verlenging, zonder strafschoppen. Gewoon na 90 minuten:quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk moet je alles oranje versieren, je bent een hollander kom op maakt niet uit in welk land je woond
Nee dit waren twee dozen, Duitsland of Spanje, dus dat ging om deze wedstrijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja dat poste je gisteren , maar dan ook dat Spanje wereld kampioen wordt.
kunnen ze die octopus niet ff voor zondag een koppie kleiner maken
is toch wel zielig hoor allemaal, die worden niet verwelkomd maar oh wee die worden afgemaakt in de kranten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, janken hè. Maar niets toegeven, scheids was partijdig
Het is niet zielig, ik hoop dat hun vliegtuig op de terugweg neerstort.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch wel zielig hoor allemaal, die worden niet verwelkomd maar oh wee die worden afgemaakt in de kranten.
nee dat mag je niet zeggen Ian, meen ik, stel je voor het gebeurt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet zielig, ik hoop dat hun vliegtuig op de terugweg neerstort.
Of een heleboel bushokjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet zielig, ik hoop dat hun vliegtuig op de terugweg neerstort.
ohh dan mag die octopus nog wel ff rond zwemmen in zijn zwembad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dit waren twee dozen, Duitsland of Spanje, dus dat ging om deze wedstrijd
Slaap lekker tovermiepquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
maar mensen van RLS, was zeer gezellig vandaag Ianbedankt voor al die vrolijke Avatars slaap lekker allemaal straks
en morgen gezond weer op.
Kongratuliert Ianquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
Geen Nederland - Duitsland als finale dus. Maar ik vind het ook eigenlijk niet zo erg, want dit Duitsland kan ik niet haten. Het speelde veels te leuk voetbal, inderdaad zoals Oranje dat altijd deed. En ze zijn dus ook op z'n oud-oranje's gesneuveld.
En nu spelen we de finale tegen Spanje en hoopt heel Duitsland dat Nederland wint
Nieuwe tijden
Das best een coole post iid.quote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een gek beest die octopus, heeft hij al wat voorspeld voor zondag?
Zo oud als jij er uit ziet word je nooitquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leuke serie voor oude mensen als Dees![]()
Die tijden zijn voorbij Teunquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had graag gezien dat ze tegen Duitsland hadden gespeeld, dat geeft toch een extra dimensie en wat meer politie-inzet
Vaak is het minder desastreus als bushokjes neerstortenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
maar mensen van RLS, was zeer gezellig vandaag Ianbedankt voor al die vrolijke Avatars slaap lekker allemaal straks
en morgen gezond weer op.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak is het minder desastreus als bushokjes neerstorten
In '88 was het bij lange na niet voorbij en ik denk dat "het gedoe" nu ook nog wel zou spelen. Maar goed, 't is Spanje geworden, we zullen het nooit weten.quote:
Zou goed kunnen, ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert mij eik ook niet zoveelquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo oud als jij er uit ziet word je nooit
Tis maar een nummertjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert mij eik ook niet zoveel
Gaat ie serieus reagerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert mij eik ook niet zoveel
Het Duitse team is nu multicultureler dan Oranje. Nee Teun, de Oorlog ligt nu echt achter ons. Er is bijna niemand meer te vinden die nog uit z'n woorden kan komen die 'm heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In '88 was het bij lange na niet voorbij en ik denk dat "het gedoe" nu ook nog wel zou spelen. Maar goed, 't is Spanje geworden, we zullen het nooit weten.
iidquote:
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder wordenquote:
Ik heb serieus moeite om te lezen. Wie is wie ... Maar wel grappig ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Wat hebben FANN, Soury en Teun rare avatars
Jij ook lulloquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Nee jij bent lekker opgeknaptquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Fann, hou die plaatjes nu maar bij je
Hallo!!! het was een grapjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder worden![]()
![]()
Nee hoor ik kan ook nog wel doorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder worden![]()
![]()
Meer brutaal en uitdagend, toen al!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij kijkt tenminste nog chagrijnig in je ava
Ik vind het verrassend snel wennenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om te lezen. Wie is wie ... Maar wel grappig ofzo
Ik lees via ava's tja.. sommige boeien me nietquote:
Dat is goed want jij bent net begonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ok, dan doen we het overnieuw, jij begint weer, ok?![]()
Heb je ze heel hard uitgelachen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
En hatzee, ik heb mijn eerste ruzie achter de rug![]()
Goeie verliezers, die moffen.
Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat, maar ik had een tyfus hekel aan dat kind). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou man ...![]()
je zit nog net niet te janken![]()
DAT WIST IK NOGquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.
Watquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was daar wel bozig, want we gingen varen en de bovenmeester en z'n zoon moesten ook mee (pa zat in schoolbestuur, dan krijg je dat, maar ik had een tyfus hekel aan dat kind). En ook uitdagend, omdat ik daar mijn zwemvest niet aan wilde en dat moest uit solidariteit wel omdat dat kutkind van die bovenmeester niet zwemmen kon.
Nee, want ik ben geen Duitser, dus ik heb gewoon netjes voor Duitsland zitten schreeuwen en al mijn moffenhaat voor hier bewaard. Toen gingen we maar even darten en daar ben ik héél slecht inquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT WIST IK NOG![]()
ja goed caps enzo![]()
sorry heur
Mot je?quote:
Opgekropte frustratiequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen Duitser, dus ik heb gewoon netjes voor Duitsland zitten schreeuwen en al mijn moffenhaat voor hier bewaard. Toen gingen we maar even darten en daar ben ik héél slecht in
Dus toen ik misworp, terwijl ik toch echt heel erg mijn best deed te treffen, werd ik er van beschuldigd vals te spelen en hield meneer de chago mof er meteen mee op en begon te klagen en te zieken en te zeiken en te janken.
Dan niet, adios
Wat heb je toch met diamanten. Of ze zitten onder een schoen of Neil ..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... jah ik ging ook![]()
![]()
maar eerst nog even deze![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut voor ze, moeten ze maar winnen.
Welterusten
Die ava!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondagavond wil-ie vast wéér darten.
Reinhart May blabla.
Toch es zoeken of die gozer binnenkort nog in Frankrijk te zien is.................dan ben ik erbij!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ow... jah ik ging ook![]()
![]()
maar eerst nog even deze![]()
Da's dan dubbel kut voor die tyfusnazi want dan zit ik in Klundert.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondagavond wil-ie vast wéér darten.
Reinhart May blabla.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's dan dubbel kut voor die tyfusnazi want dan zit ik in Klundert.
/care, finale gehaald.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang?
We gaan wel verliezen trouwens hoor. God wat zijn die Spanjolen goed!
Óf... oranje heeft het geluk aan de kont hangen, na zes van zulke matige wedstrijden in de finale staan, dan is alles mogelijk.
Ik ben het gedurende de hele wk lang al met je eens als het over voetbal gaat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang?
We gaan wel verliezen trouwens hoor. God wat zijn die Spanjolen goed!
Óf... oranje heeft het geluk aan de kont hangen, na zes van zulke matige wedstrijden in de finale staan, dan is alles mogelijk.
Krijg je een plaatje in je notesquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben het gedurende de hele wk lang al met je eens als het over voetbal gaat.
Nee, die spanjolen speelden elke kans netjes uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Duitsers speelde als een nat stukje karton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |