Tis maar een nummertjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert mij eik ook niet zoveel
Gaat ie serieus reagerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert mij eik ook niet zoveel
Het Duitse team is nu multicultureler dan Oranje. Nee Teun, de Oorlog ligt nu echt achter ons. Er is bijna niemand meer te vinden die nog uit z'n woorden kan komen die 'm heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In '88 was het bij lange na niet voorbij en ik denk dat "het gedoe" nu ook nog wel zou spelen. Maar goed, 't is Spanje geworden, we zullen het nooit weten.
iidquote:
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder wordenquote:
Ik heb serieus moeite om te lezen. Wie is wie ... Maar wel grappig ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Wat hebben FANN, Soury en Teun rare avatars
Jij ook lulloquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
Nee jij bent lekker opgeknaptquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:16 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Fann, hou die plaatjes nu maar bij je
Hallo!!! het was een grapjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder worden![]()
![]()
Nee hoor ik kan ook nog wel doorquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, dit ging over "eruit zien als een x-jarige", da's toch niet een tikkie anders. Maar ook dat is maar bijzaak voor mij, want mannen worden immers mooier al naar gelang ze ouder worden![]()
![]()
Meer brutaal en uitdagend, toen al!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij kijkt tenminste nog chagrijnig in je ava
Ik vind het verrassend snel wennenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om te lezen. Wie is wie ... Maar wel grappig ofzo
Ik lees via ava's tja.. sommige boeien me nietquote:
Dat is goed want jij bent net begonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ok, dan doen we het overnieuw, jij begint weer, ok?![]()
Heb je ze heel hard uitgelachen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
En hatzee, ik heb mijn eerste ruzie achter de rug![]()
Goeie verliezers, die moffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |