quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:59 schreef Jane het volgende:
Ja hoor, Spanje!
Had die inktvis toch gelijk?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:59 schreef Jane het volgende:
Ja hoor, Spanje!
Had die inktvis toch gelijk?
Ga wegquote:
Deed sneider ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Maringo het volgende:
weer een van de kleinste op het veld die koppend scoort.
jawel johquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef beantherio het volgende:
Dat gaat niet meer goedkomen met die Duitsers.
Let maar op, ze scoren toch welquote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 22:01 schreef beantherio het volgende:
Dat gaat niet meer goedkomen met die Duitsers.
quote:
Die gaat zo de paella in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Is die inktvis al gefrituurd of kunnen we 'em ook loslaten op de finale?
Het is een trendquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:00 schreef Maringo het volgende:
weer een van de kleinste op het veld die koppend scoort.
flatquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Maringo het volgende:
Ik heb hier blijkbaar Spanjaarden in de flat zitten
Ik blijf er bij dat het me niet uit maakt tegen wie Oranje wint.quote:Het Maltees voetbalelftal is een team van voetballers dat Malta vertegenwoordigt in internationale wedstrijden, zoals de voorrondes voor het WK en het EK.
Malta wist zich nog nooit voor een eindronde te plaatsen. Ze konden zelfs nog maar vier officiële wedstrijden winnen: tegen Griekenland in 1975 (2-0, EK-kwalificatie), tegen IJsland in 1982 (2-1, EK-kwalificatie), tegen Estland in 1993 (1-0, WK-kwalificatie) en tegen Hongarije in 2006 (2-1, EK-kwalificatie). Tijdens de vriendschappelijke wedstrijden kon Malta al vaker winnen: zo boekten ze op 26 maart 2008 hun grootste overwinning, van Liechtenstein werd met 7-1 gewonnen (met 5 goals van Michael Mifsud).
Hun bekendste/beruchtste wedstrijd was het 12-1-verlies tegen Spanje in 1983, waardoor de Spanjaarden zich in extremis nog dankzij meer gescoorde doelpunten (zelfs het doelsaldo was gelijk) wisten te plaatsen voor het EK van 1984. Dit ging ten koste van Nederland.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij sprak per ongeluk de naam van Villa bijna goed uit, maar verbeterde zichzelf
Iets wat tegen Nederland voor nogal wat spanning zorgt tegen het eind van de 2e helft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Henno het volgende:
Meer dan genoeg tijd om nog een tegengoal te maken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Yonjuuni het volgende:
- That was a great tackle. What was wrong with that tackle?
- "..."
- You're supposed to say "nothing".
- I was saying nothing.
Filla, Vielja, Biella...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij sprak per ongeluk de naam van Villa bijna goed uit, maar verbeterde zichzelf
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef hedphylem het volgende:
leuke triviale informatie snoekers, kankerhomo
Mee eens!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef wdn het volgende:
Nog maar een kwartier
Nu de duitsers zich kapot laten rennen.
90+2 de 1-1
Lekker slopende verlenging met veel kramp
Nog wat kaarten en dan
pingels
Snoeks moet gewoon zijn bek eens een tijdje houdenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef Maringo het volgende:
Die weetjes van Snoeks die hij niet zeker weet
Wat een sukkel is die Snoeks tochquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
QFTquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Snoeks zegt hele tijd David VILLA maar het is David Vijja
hahaahahahahahahahahaahahahahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:03 schreef Yonjuuni het volgende:
- That was a great tackle. What was wrong with that tackle?
- "..."
- You're supposed to say "nothing".
- I was saying nothing.
Bijja kneus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Ik had gister nog snoek aan de lijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Snoeks moet gewoon zijn bek eens een tijdje houden
De Spaanse van Persie.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik hoop op strafschoppen. Gewoon, omdat het leuk is om te zien
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef Ericr het volgende:
Spanje - Nederland, de eerste keer ooit dat niet Italie, Argentinie, Duitsland of Brazilie in een finale staat. Zou dus uniek zijn.
Nee het is David Bija. Net als dat Capdevilla Capdebija is. Een V=Bquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Nee, Villa. We zijn geen Spanjaarden toch? Spreek jij de Noord-Koreanen ook precies uit zoals ze Noord-Korea doen?quote:
dat had je al gezegdquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Puyol, teamspeler. Duh!!! Hij speelt volgens de school van Nemev.²
die zagen we al in de poulefase.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver... Ik wil NL - DE in de finale zien.
Mocht Spanje verliezen zullen ze de ingrediënten voor een overheerlijke Paella uitbreiden: verse stukjes Pedro.quote:
Dit dus iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef Paul het volgende:
Fuck de tijd dringt
oh wacht Duitsland scoort natuurlijk nog in de laatste minuut
Oké, Fiela of Bijja, geen Vieja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Villa. We zijn geen Spanjaarden toch? Spreek jij de Noord-Koreanen ook precies uit zoals ze Noord-Korea doen?
NOOIT!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef menderijn het volgende:
KOM WE MOETEN DUITSELAND AANMOEDIGEN!!!!!
en niet in de verlenging!!!quote:
Hij viel alquote:
Neuh, ik ben de irritatie voorbij....quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ben ik de enige die zich doodergert aan die debiele commentator...
Nee, hahaha.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga de V toch niet als een B uitspreken.
Ze gaan niet zingen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Kom op nou Duitserts!
Finale Duitsland - Oranje moet het worden!
Waarom kijk je dan niet op Sporza/BBC/ZDF of gewoon met het geluid uit?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
1 dikke vette swalbe was het.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Snoeks blind ofzo? Natuurlijk was dat geen overtreding.
hij knielt om over Puyol heen te kunnen vallenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat z'n been klem werd gezet, heul makkelijk ja
Die zijn ondertussen al voor Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga na het laatste fluitsignaal het "Lach de Duitse relkloontjes uit" topic openen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat z'n been klem werd gezet, heul makkelijk ja
je wilt zeker die gek van gisteren zeker met zijn "Robben geeft Van Persie een kans om te scoren" en zijn "jaaaaaaah het is afgelopen!!!" toen het helemaal niet afgelopen was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is het niet steeds dezelfde vent dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Killders het volgende:
[..]
je wilt zeker die gek van gisteren zeker met zijn "Robben geeft Van Persie een kans om te scoren" en zijn "jaaaaaaah het is afgelopen!!!" toen het helemaal niet afgelopen was.
Kan best, maar hij wordt onreglementair aangevallen. Is gewoon een vrije trap, zo staat het in de regels.quote:
Ik hoop meer op een relletje waardoor het ze de VOLGENDE wedstrijd gaat kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Henno het volgende:
Die grap van Pedro gaat ze de wedstrijd kosten
es - nl is verstandigquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef DeMosselman het volgende:
Dilemma, DE-NL of ES-NL in de finale? Wat is verstandig?
Lach de Duitse relkloontjes hier uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga na het laatste fluitsignaal het "Lach de Duitse relkloontjes uit" topic openen
Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef MajieBeast het volgende:
Deze 2 kunnen wij makkelijk aan.
Dat doen ze al hele toernooi en 2 jaar geleden ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef joepler het volgende:
Nederland gaat het best moeilijk krijgen ... Ik vind Duitsland erg nerveus en bang voetballen. Ze deden het eerst 3x beter. Spanje is wel dik bezig met hakjes, 360's en combinaties.
Gelukkig maakt Nederland gewoon doelpunten in plaats van er een ballet van te maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef joepler het volgende:
Spanje is wel dik bezig met hakjes, 360's en combinaties.
Ik hoop hetquote:
Pwntquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Lach de Duitse relkloontjes hier uit
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 22:15 schreef Paul het volgende:
NL kan dit Spanje best aan
eigen goals versieren bedoel jequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Nederland gewoon doelpunten in plaats van er een ballet van te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |