NOOIT!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef menderijn het volgende:
KOM WE MOETEN DUITSELAND AANMOEDIGEN!!!!!
en niet in de verlenging!!!quote:
Hij viel alquote:
Neuh, ik ben de irritatie voorbij....quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ben ik de enige die zich doodergert aan die debiele commentator...
Nee, hahaha.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga de V toch niet als een B uitspreken.
Ze gaan niet zingen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Kom op nou Duitserts!
Finale Duitsland - Oranje moet het worden!
Waarom kijk je dan niet op Sporza/BBC/ZDF of gewoon met het geluid uit?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
1 dikke vette swalbe was het.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Snoeks blind ofzo? Natuurlijk was dat geen overtreding.
hij knielt om over Puyol heen te kunnen vallenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat z'n been klem werd gezet, heul makkelijk ja
quote:
Die zijn ondertussen al voor Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga na het laatste fluitsignaal het "Lach de Duitse relkloontjes uit" topic openen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat z'n been klem werd gezet, heul makkelijk ja
je wilt zeker die gek van gisteren zeker met zijn "Robben geeft Van Persie een kans om te scoren" en zijn "jaaaaaaah het is afgelopen!!!" toen het helemaal niet afgelopen was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is het niet steeds dezelfde vent dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Killders het volgende:
[..]
je wilt zeker die gek van gisteren zeker met zijn "Robben geeft Van Persie een kans om te scoren" en zijn "jaaaaaaah het is afgelopen!!!" toen het helemaal niet afgelopen was.
Kan best, maar hij wordt onreglementair aangevallen. Is gewoon een vrije trap, zo staat het in de regels.quote:
Ik hoop meer op een relletje waardoor het ze de VOLGENDE wedstrijd gaat kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Henno het volgende:
Die grap van Pedro gaat ze de wedstrijd kosten
es - nl is verstandigquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef DeMosselman het volgende:
Dilemma, DE-NL of ES-NL in de finale? Wat is verstandig?
Lach de Duitse relkloontjes hier uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef heloef het volgende:
Ik ga na het laatste fluitsignaal het "Lach de Duitse relkloontjes uit" topic openen
Spanjequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef MajieBeast het volgende:
Deze 2 kunnen wij makkelijk aan.
Dat doen ze al hele toernooi en 2 jaar geleden ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef joepler het volgende:
Nederland gaat het best moeilijk krijgen ... Ik vind Duitsland erg nerveus en bang voetballen. Ze deden het eerst 3x beter. Spanje is wel dik bezig met hakjes, 360's en combinaties.
Gelukkig maakt Nederland gewoon doelpunten in plaats van er een ballet van te maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef joepler het volgende:
Spanje is wel dik bezig met hakjes, 360's en combinaties.
Ik hoop hetquote:
Pwntquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Lach de Duitse relkloontjes hier uit
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 22:15 schreef Paul het volgende:
NL kan dit Spanje best aan
eigen goals versieren bedoel jequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Nederland gewoon doelpunten in plaats van er een ballet van te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |