Je weet 't waarschijnlijk wel, maar met een 3punts gordel werkt het ook perfect hoor. (bij ons dan tenminste, ik vind die base dingen ook schreeuwend duur).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er heel toevallig iemand die een Maxi Cosi easybase in de aanbieding heeft?![]()
Onze auto heeft geen isofix maar die base is net zo duur als een stoeltje en er past niet eens een vervolg stoeltje op
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoperquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja maar dan alleen op de voorstoel en dat vind ik niet ideaal.
Hebben we wel maar geen deur achter en dat is me echt te veel geklooi. Daar heb ik zo'n base wel voor over denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hebben jullie geen achtergordels? Ok, ja dat is idd niet ideaal. Inbouwen gordels is dan misschien nog wel goedkoper
Trui ik wil je al steeds terug pm-en, maar je inbox is volquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:56 schreef trui het volgende:
yep, 't is er nog! (is meer groen-blauw dan blauw hoor!)
Oh wat leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:27 schreef octopussy het volgende:
Steimie, het Old Navy pakje is gisteren aangekomen![]()
Volgens mij past Hannah het nu al.
Heu wat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
TAARTJESFEE K_I_M enzo
doe eens posten *taptap*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
kleurdoos aast op 92quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef trui het volgende:
ah, fijn dat een en ander is aangekomen(behalve dan bij xxxkarinxxx? en mrien?) hopelijk komt dat dan morgen.
ik heb ook nog wat dingen in maat 92, zag ik. is daar nog belangstelling voor? dan zet ik ze morgen even op den kiek.
You're welcomequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Keshet het volgende:
Ik ontdekte n.a.v. dit topic de zonnehoes in mijn Maxi-Cosi! Dank jullie wel!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |