Bij bol.com verwarden zij mij met een schrijver met dezelfde voorletter + achternaam. Werd mijn boekje plots gelinkt aan allerlei vage esotherische titels.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
OMG, bij bol.com noemen ze Jan Eaton gewoon John Eaton. Geen wonder dat ik sommige dingen niet kan vinden daar. (het is me wel vaker opgevallen dat ze daar erg slordig gegevens invoeren, als ik filter op duitse romans ofzo, krijg ik iets van 1000 engelstalige wetenschppelijke boeken).
Ik vind het al een tijdje te warm om te haken, dus mijn projectjes liggen een beetje stil.
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
het is af!!
woot woot!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOWOWquote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
het is af!!
woot woot!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik ook gebruikt, die squares, voor de deken die ik net posttequote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef mijsje het volgende:
hallo olijvenpopje, ik vind je blog ook erg leuk om te zien!
qua granny squares vind ik die van attic24 heel erg mooihttp://attic24.typepad.co(...)n-granny-square.html
en wat betreft wol/garen/draad...ik heb een dekentje gemaakt met de babywol van de zeeman, die is mooi en makkelijk in gebruik, verder heb ik niet heel veel ervaring nog met dekentjes...
ik ben wel benieuwd naar je resultaat straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |