quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef YPPY het volgende:
Gelukkig weet ik inmiddels wel waarom ik m'n swap project nooit voor mezelf zou maken.
Ik had een kussen van de blokker. Zonder hoes, gewoon alleen de vulling. Gaat prima en kost 1,50 voor een standaardformaat kussen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hema. Volgens mij groeit dat spul, gaat niet op. Pipoos is er duurder mee.
Wibra'wol' is heel goed aan te vullen met bravo van de pipoos, dat is er namelijk wel in geel en donkerblauw (ook niet bij wibra)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ik koop mn acryl wol altijd bij wibra, ze hebben nooit de kleur geel of bruin daar :/
Is dat jullie ook opgevallen ?
En wat dacht je van vulling via Marktplaats ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had een kussen van de blokker. Zonder hoes, gewoon alleen de vulling. Gaat prima en kost 1,50 voor een standaardformaat kussen.
[..]
Ja maar pipoos wol is dunner en duurder en je krijgt minder voor je geld. Ik heb overigens wel een paar pipoos bolletjes hier liggen.quote:Wibra'wol' is heel goed aan te vullen met bravo van de pipoos, dat is er namelijk wel in geel en donkerblauw (ook niet bij wibra)
Ik heb geen schaar nodig om een draad los te krijgen iig, ik trek het stuk als ik mn schaar niet snel genoeg vind ... mmmquote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef trui het volgende:
is acryl niet zo sterk dan? ik heb geen idee, maar zou denken dat 't vast wel kan!
lyssa, ik vind 'm leuk!
Die van mij is ook van acryl. Ik durf er zo 4 flessen cola in te vervoeren. Niet dat ik het dan nog kan tillen maar het kan wel!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef Inu het volgende:
Ik ben bezig met zo'n boodschappentas, maar ik had niet genoeg katoen, dus ben het nu aan het doen met acryl.. Wordt dat sterk genoeg?
Garen!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
"ff een bolletje acryl bij de wibra/zeeman halen" klinkt alleen niet zo.
acrylwol misschien
correcte term wel, maar het doet mij altijd zo dun aan als ik het woord "garen" hoor...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Garen!
Correcte term, lijkt mij.
En ik zeg gewoon "een bolletje acryl, een bolletje katoen"
Leuke mutsjes!
ja, maar dan heb je van die schuim-brokjes, dat vind ik te grof voor het vullen van knuffels/muziekdoosjes.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
En wat dacht je van vulling via Marktplaats ?
Veel goedkoper en je krijgt veel meer.
wat grappig! heb ik geen last van. garen is garen. dat kan heel dun zijn, maar ook heel dik!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:51 schreef mijsje het volgende:
correcte term wel, maar het doet mij altijd zo dun aan als ik het woord "garen" hoor...
Hier hebben ze echt superveel donkerblauw! En geen zwart meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had een kussen van de blokker. Zonder hoes, gewoon alleen de vulling. Gaat prima en kost 1,50 voor een standaardformaat kussen.
[..]
Wibra'wol' is heel goed aan te vullen met bravo van de pipoos, dat is er namelijk wel in geel en donkerblauw (ook niet bij wibra)
Oh, mooi! Dan maak ik hem afquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef mmascha het volgende:
[..]
Die van mij is ook van acryl. Ik durf er zo 4 flessen cola in te vervoeren. Niet dat ik het dan nog kan tillen maar het kan wel!
thxquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef trui het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je van die schuim-brokjes, dat vind ik te grof voor het vullen van knuffels/muziekdoosjes.
leuke mutsen trouwens! en garen is toch een prima benaming, ipv wol?
die 3de muts heb ik uit een nederlandse boek, ik zal het zo ff halen,quote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef kruimel_20 het volgende:
leuke mutsjes EilandjeOnline! heb je dar een patroon of beschrijving van? (liefst NL)
ik kan geen duidelijke vinden...
dat komt misschien omdat (sommigen en) ik me niet zo lang bezig heb gehouden met textiel als de rest hier.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef mijsje het volgende:
wel grappig dat iedereen z'n eigen interpretaties heeft met garen, wol, acryl, katoen, enz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |