Nee, afwijkende meningen hebben is goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat iemand eenzelfde mening heeft wat ingaat tegen de algemeen geaccepteerde stelling ben je een kloon van mij. Lekker simpel is dat.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
A-tuinhek is een persoon dat ongeacht wat, blind kiest voor overheid en autoriteit. Een misplaatst scepticus, tevens is meneer een hartgrondige complotontkenner. Ook wel een Wolter-Noordhoff-geleerde.
Net zo als de termen groen en duurzaam. Ook lege hulzen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Light, is niet loos, want vastgelegd in de warenwet
In reclame worden zaken mooier voorgesteld dan ze werkelijk zijn. Maar da's geen geheim toch? Heeft al helemaal niks met voedselveiligheid te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Marketing is a company best friend.
De pinda's van Duivis worden volgens de reclame spots "geselecteerd". Denk je werkelijk dat er mensen al die pinda's met de hand beoordelen? Kan zo wel even doorgaan.
Leuk die wet... nogmaals:quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Light, is niet loos, want vastgelegd in de warenwet
Onze schoolboeken worden gros door die gasten aangeleverd. De inhoud is bronloze staatspropaganda.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, beetje minder kan ook wel Lambiekje.
Btw, niets mis met Wolter-Noordhoff.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:02 schreef Re het volgende:
mensen worden natuurlijk niet dik van lighproducten op zich maar de compenserende consumptie daarnaast
Even voor jou ge-googled:quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Is er niet. Daar zat ik fout. Het varieert van 10 tot 20%.
Nog steeds veel te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.白い付
付いて行く
Nou superbelachelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:03 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik geen kloon. Jij nu snap?
[..]
Omdat jij zit te trollen met een kloon, waarmee je mij beschuldigd van klonen en dat achteraf af probeert te zwakken alszijnde "constatering".
Precies, overheid schmoverheid, alles dat uit het systeem komt is corrupt, allemaal fascistische varkens !quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onze schoolboeken worden gros door die gasten aangeleverd. De inhoud is bronloze staatspropaganda.
En de enige manier om iets te selecteren is met de hand pinda voor pinda bekijken? Of zouden ze bv. alleen maar bepaalde rassen gebruiken...quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Marketing is a company best friend.
De pinda's van Duivis worden volgens de reclame spots "geselecteerd". Denk je werkelijk dat er mensen al die pinda's met de hand beoordelen? Kan zo wel even doorgaan.
Het is juist de basis voor het beeld wat geschapen wordt bij alle kijkers.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
In reclame worden zaken mooier voorgesteld dan ze werkelijk zijn. Maar da's geen geheim toch? Heeft al helemaal niks met voedselveiligheid te maken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Onze schoolboeken worden gros door die gasten aangeleverd. De inhoud is bronloze staatspropaganda.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Even voor jou ge-googled:
http://biology.clc.uc.edu/scripts/popreslt.pl
weet iemand wat "Avg.gm/Can" betekend? Ben het even kwijt wat zij ook alweer met gm bedoelen daar in de VS :3
PS: Mountain Dew(= "Slurm")
SlurmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* 1-of-6Billion denkt dat je een virusje onder de leden hebtwant het lijkt op een AVG-virusscanner melding
I follow you......but not on Twitter
Maakt geen zak uit. Aardappels voor friet worden zo ook "geselecteerd". Toch leert de praktijk dat die gewassen elk jaar verschillen door natuur invloeden en dus de kwaliteit nooit constant is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En de enige manier om iets te selecteren is met de hand pinda voor pinda bekijken? Of zouden ze bv. alleen maar bepaalde rassen gebruiken...
Weer een aanname die slaat als een lul op een drumstel maar wel als feit wordt gepresenteerdt.
Wat is er dan lege huls aan bv. een band die langer mee gaat dan de ander en dus duurzamer is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Net zo als de termen groen en duurzaam. Ook lege hulzen.
Een sticker met groen er op en men denkt dat je CO2-neutraal (ook al weer z'n quatsch term) bezig bent.
Nee, we zijn niet terug bij af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Het is juist de basis voor het beeld wat geschapen wordt bij alle kijkers.
Zo worden stichtingen, zoals de hart stichting, misbruikt om imago op te poetsen. En het werkt ook nog. Dat is juist het erge,
Commercials zijn tegenwoordig "emotie". En dat is killing in de beoordeling van de mens. Kun je aankomen met je wetten etc, uiteindelijk valt daar doorheen te zwemmen en de burger een rad voor de ogen te draaien.
en zo zijn we weer terug bij af.
Dus volgens jou maakt het geen zak uit welk ras pinda of aardappel je voor iets kiest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:10 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Aardappels voor friet worden zo ook "geselecteerd". Toch leert de praktijk dat die gewassen elk jaar verschillen door natuur invloeden en dus de kwaliteit nooit constant is.
Broodje aap, of broodje pinda zoal je wilt.
Voor jou wel want je snapt er toch niets vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet terug bij af.
Gezond staat tussen de quotes hè. Daarmee aangevend dat de producten in onze supermarkten nog al veel loos mee is. Of het is chemische rotzooi, strak van de hormonen, antibiotica of Monsanto pesticides en herbicides. En daarnaast de producten waar niets mis mee is qua voedingswaarde maar wel op de wijze waarop het in onze supermarkten komt. Bespottelijke lonen en wurgcontracten met Aziatische en Afrikaanse boeren waarbij kinderarbeid floreert.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over gezond voedsel, maar ik zie alleen maar magnetronmaaltijden en cola light genoemd worden
Voor pinda's zeker niet. 100%.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus volgens jou maakt het geen zak uit welk ras pinda of aardappel je voor iets kiest?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben het niet met jou eens, dus IK snap het niet. Weer die arrogantie. Je bent uitgeluld, dat is het. Niks anders.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Voor jou wel want je snapt er toch niets van
Eindelijk iets waarover we allebei eens zijn dat het niet meer van deze tijd is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:13 schreef Lambiekje het volgende:
En daarnaast de producten waar niets mis mee is qua voedingswaarde maar wel op de wijze waarop het in onze supermarkten komt. Bespottelijke lonen en wurgcontracten met Aziatische en Afrikaanse boeren waarbij kinderarbeid floreert.
Doe me alsjeblieft een plezier, en laat dan eens een voorbeeld van 20% zien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Is er niet. Daar zat ik fout. Het varieert van 10 tot 20%.
Nog steeds veel te veel.
Kijk, daar zijn we het dan weer wél eens. Want dat is een probleem. Maar ja, we willen graag 1kg bananen voor 99ct.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...
En daarnaast de producten waar niets mis mee is qua voedingswaarde maar wel op de wijze waarop het in onze supermarkten komt. Bespottelijke lonen en wurgcontracten met Aziatische en Afrikaanse boeren waarbij kinderarbeid floreert.
Misschien dat er wat smoothies op de markt zijn die boven de 12% KOOLHYDRATEN komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Doe me alsjeblieft een plezier, en laat dan eens een voorbeeld van 20% zien.Ik kom tot een max van 12% voor reguliere coca cola, en kon ook geen vruchtensap-mix vinden die ook maar de 15% haalt.
Die wil ik nog steeds maar is nergens voor die prijs te krijgen. Winkel jij in Bangladesh?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Maar ja, we willen graag 1kg bananen voor 99ct.
Vergeet niet dat er misschien maar 2 cent (zo maar een gok) per banaan betaald wordt aan boer. Er worden woekerwinsten gemaakt. En dan nog niet eens per se door AH of Jumbo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Kijk, daar zijn we het dan weer wél eens. Want dat is een probleem. Maar ja, we willen graag 1kg bananen voor 99ct.
Tja, dat is eenmaal het kapitalisme. Dat staat los van gezonde voeding.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er misschien maar 2 cent per banaan betaald wordt aan boer. Er worden woekerwinsten gemaakt. En dan nog niet eens per se door AH of Jumbo.
Kom je wel eens buiten? Nee zeker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:20 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds maar is nergens voor die prijs te krijgen. Winkel jij in Bangladesh?
Die gok is zelfs wat optimistisch, vrees ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er misschien maar 2 cent (zo maar een gok) per banaan betaald wordt aan boer. Er worden woekerwinsten gemaakt. En dan nog niet eens per se door AH of Jumbo.
Daar spreekt men alleen van ratten en muizen, en dat is een waardevolle & beproefde testmethode, maar in lang niet alle gevallen. En verder is er onderzoek gedaan naar het daar genoemde monosodium glutaminaat, en er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor wat er in dat artikel beweert wordt in de eerste paar alinea's. Ze schrijven oa "Al in 1980 waren de bewijzen, dat monosodium glutaminaat hersenletsel veroorzaakte zo goed onderbouwd dat onderzoekers die geinteresseerd waren in de werking van de hersenen en/of de ontwikkeling van geneesmiddelen, deze stof bij hun onderzoek gingen gebruiken. ". Maar dat onderzoek van die Olny is dan weer nergens te vinden, en alle onderzoeken die er als voetnoot genoemd worden gaan dan weer over aspartaam, en zijn zeker 10 jaar ouder..quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet helemaal. Met E951 zit je je lichaam te bedonderen.
http://www.aspartaam.nl/artikelen/obesitas.html
Lol, je moeder haalt blijkbaar de boodschappen bij jullie thuis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Bananen zijn vaak zat in de aanbieding bij de supermarkt. Niet zelden voor ¤0,99 per kg.
over aannames gesproken....quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol, je moeder haalt blijkbaar de boodschappen bij jullie thuis.
En jij bent wederom aan het liegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
A-tuinhek is een persoon dat ongeacht wat, blind kiest voor overheid en autoriteit. Een misplaatst scepticus, tevens is meneer een hartgrondige complotontkenner. Ook wel een Wolter-Noordhoff-geleerde.
ah de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij bent wederom aan het liegen.
Hij heeft wel een punt. Zo stel jij je idd op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En jij bent wederom aan het liegen.
Een kilo? Ik meende minimaal een ¤ 1,70. Volgens mij heb ik ze nog niet goedkoper gezien. Kan er een dubbeltje naast zitten. Maar ¤ 0,99 per kilo? No wayquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
over aannames gesproken....![]()
wat kosten bananen in de supermarkt als ze in de aanbieding zijn dan, volgens jou?
Hmmm, zo lijkt dat idd op het eerste gezicht, maar zo werkt het niet;quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Omdat ze bijv. een cola light hebben kan er wel een hamburger bij, dat idee.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hmmm, zo lijkt dat idd op het eerste gezicht, maar zo werkt het niet;
het lichaam eist een natuurlijke balans van de juiste vetten, de juiste suikers, mineralen e.d.
Een light drankje of anderssoort kunstmatig voedsel geeft verkeerde signalen aan de zenuwen en hormoonstelsel, waardoor de voedsel- en behoefteregulering wordt scheefgetrokken, waardoor er onverhoopt juist extra vetten worden opgeslagen, omdat het lichaam denkt dat te weinig vet binnenkomt; of men wordt snel moe etc.etc.
Wat zei je ook al weer over van een aanname over een persoon uitgaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Zo stel jij je idd op.
Ik zei dat die ander het fout had, niet dat ik de zaak verkeerd inschat. Big difference.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zei je ook al weer over van een aanname over een persoon uitgaan?
Ik heb antwoord!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:45 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb die doctor gemaild, en gevraagd om een pdf van zijn volledige peer-review onderzoek. Zodra ik iets krijg, zal ik het hier melden.
Voor een academisch onderzoeker toch wel wat een summier verhaal, zulke gegevens zouden toch op zijn minst ergens op een server van zijn werkgever, dat instituut xxxxxx moeten staan? Daarnaast is het blijkbaar te veel moeite om fatsoenlijk de mail af te sluiten.quote:rwalton193@aol.com aan mij
My apologies, but I no longer have the PDF. When my old computer crashed and I replaced it I foolishly did not rescue those files.
Als dat zo opgezocht kan worden, laat maar zien! Graag ook het stukje waarin staat dat de Amerikaanse onderzoeken gesponsord zijn door de levensmiddelenindustrie.quote:De Europese rapporten hierover geven aan dat het allemaal mee valt. Wat weinig mensen weten, maar zo opgezocht kan worden, is dat die Europese rapporten gewoon kopietjes zijn van de Amerikaanse rapporten die weer gesponsord zijn door de levensmiddelen industrie zelf.
ware het niet dat als het lichaam denkt dat er te weinig vetten zijn deze juist worden vrijgegeven uit de vetcellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hmmm, zo lijkt dat idd op het eerste gezicht, maar zo werkt het niet;
het lichaam eist een natuurlijke balans van de juiste vetten, de juiste suikers, mineralen e.d.
Een light drankje of anderssoort kunstmatig voedsel geeft verkeerde signalen aan de zenuwen en hormoonstelsel, waardoor de voedsel- en behoefteregulering wordt scheefgetrokken, waardoor er onverhoopt juist extra vetten worden opgeslagen, omdat het lichaam denkt dat te weinig vet binnenkomt; of men wordt snel moe etc.etc.
http://www.rense.com/general33/legal.htm (hun bronnen staan onderaan)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Als dat zo opgezocht kan worden, laat maar zien! Graag ook het stukje waarin staat dat de Amerikaanse onderzoeken gesponsord zijn door de levensmiddelenindustrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |