Joh, gereformeerden hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik liep stage op een gereformeerde school, daar waren alleen maar randdebielen.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
http://www.last.fm/user/Benny1234567
Die iBenny heeft me toch een partij slechte smaak
Your musical compatibility with Benny1234567 is Very Lowquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
http://www.last.fm/user/Benny1234567
Die iBenny heeft me toch een partij slechte smaak
Your musical compatibility with DeLuna92 is Superquote:
Ja maar wel de rare soort.quote:
Door een wonder?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een aap moet op de een of andere manier rechtop lopen, door een wonder, dan is het evolutionisme dus een groot geloof
Nee echtquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Benny1234567 is Super
Ja gast, Laura Jansenquote:
Your musical compatibility with Benny1234567 is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Benny1234567 is Super
Dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Benny1234567 is SUPER
Your musical compatibility with Bravebart is SUPER
Your musical compatibility with xDesunoto is VERY LOW
Your musical compatibility with Hyman36 is LOWquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
Your musical compatibility with Bravebart is Super
Bart die snapt het tenminste.
Your musical compatibility with Japsnars is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Bravebart is SUPER
Your musical compatibility with xDesunoto is VERY LOW
Your musical compatibility with DeLuna92 is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
Music you have in common includes Kane, Train, Cheryl Cole, Pixie Lott and The Script.
Ik denk dat je dan geen electro enzo luistert, wat bart en ik dan weer wel doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Hyman36 is LOW
Jij niet.
Your musical compatibility with DeLuna92 is Lowquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, Cheryl Cole, Jason Mraz and Ke$ha.
Inna en Jason Mrazquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, Cheryl Cole, Jason Mraz and Ke$ha.
Nog best veel voor LOW.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DeLuna92 is Low
Music you have in common includes Snow Patrol, Lily Allen, Blood Red Shoes, Shapeshifters and Benny Benassi.
Hij luistert Sjonnie Dalemans!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan geen electro enzo luistert, wat bart en ik dan weer wel doen
Iddquote:
Ik vind jou raar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Twee stukken
Het fossiel van Ida werd na de vondst in twee stukken verkocht. Niet lang geleden kwamen de stukken weer bij elkaar en toen pas zagen wetenschappers hoe gaaf en uniek het fossiel is.
Luna, niet een beetje raar?
Verder:
http://www.answersingenes(...)/19/ida-missing-link
evolutiebewijsquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Twee stukken
Het fossiel van Ida werd na de vondst in twee stukken verkocht. Niet lang geleden kwamen de stukken weer bij elkaar en toen pas zagen wetenschappers hoe gaaf en uniek het fossiel is.
Luna, niet een beetje raar?
Verder:
http://www.answersingenes(...)/19/ida-missing-link
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument heeft gebruiktquote:
Kunnen ze nog erger?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument heeft gebruikt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit absoluut niet te trollen, degene die zitten te trollen zijn de 'wetenschappers'. Met dat bewijs voor de evolutie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument niet heeft gebruikt
Wikipedia..quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
de onzekerheidsmarges van de koolstofmethode voor ouderdomsbepaling. [7][8]![]()
er zouden fossielen uit verschillende geologisch tijdperken in eenzelfde geologische laag gevonden zijn.[9][10]
er zouden geen overgangsfossielen zijn aangetroffen.[11]![]()
het zoutgehalte van het zeewater zou geen oude Aarde toelaten.[12]![]()
uit de tweede wet van de thermodynamica zou volgen dat het aannemelijker is dat leven degenereert in plaats van evolueert naar ingewikkelder vormen. Dit zou dan gelden voor alles in het universum en dus ook voor leven en zelfs de menselijke cultuur, waarbij piramides en andere wonderlijke bouwwerken de grote kennis van de mensen vroeger zouden aantonen. [13][14]![]()
volgens de zogenaamde hydroplaattheorie zou er een uitleg zijn voor 25 geologische kenmerken, waarbij een jonge Aarde van 6000 jaar oud mogelijk is. [15][16] ?
Kosmologische roodverschuiving van het licht van de sterren door vermindering van de lichtsnelheid in plaats van hoge snelheid van de sterren: (Kwantumroodverschuiving). [17][18]![]()
De complexiteit van cellen en systemen in het menselijk lichaam, dat dit onmogelijk zou kunnen ontstaan door toevalllige stappen.
aldus wikipedia
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
de onzekerheidsmarges van de koolstofmethode voor ouderdomsbepaling. [7][8]![]()
er zouden fossielen uit verschillende geologisch tijdperken in eenzelfde geologische laag gevonden zijn.[9][10]
uit de tweede wet van de thermodynamica zou volgen dat het aannemelijker is dat leven degenereert in plaats van evolueert naar ingewikkelder vormen. Dit zou dan gelden voor alles in het universum en dus ook voor leven en zelfs de menselijke cultuur, waarbij piramides en andere wonderlijke bouwwerken de grote kennis van de mensen vroeger zouden aantonen. [13][14]![]()
volgens de zogenaamde hydroplaattheorie zou er een uitleg zijn voor 25 geologische kenmerken, waarbij een jonge Aarde van 6000 jaar oud mogelijk is. [15][16] ?
Kosmologische roodverschuiving van het licht van de sterren door vermindering van de lichtsnelheid in plaats van hoge snelheid van de sterren: (Kwantumroodverschuiving). [17][18]![]()
De complexiteit van cellen en systemen in het menselijk lichaam, dat dit onmogelijk zou kunnen ontstaan door toevalllige stappen.
aldus wikipedia
Nee moet even.quote:
Hij was zo orgineel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dood, gecondoleerd met mijn verlies
Ik denk, ik laat luna even zien dat het niet gekker kan, want dit zijn geen gekke argumenten, ik zeg helemaal niet dat de bronnen ook goed zijnquote:
Ja, dat zal wel. Maar waarom spreekt alles elkaar tegen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wikipedia is een betrouwbare bron.
Ja hallo, ik heb nog steeds allemaal witte stipjes op mijn buik. Wie zegt dat de hystiocitose wel echt is weggegaan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik moet ingaan op m'n rode stipjes op m'n bovenarm. Misschien heb ik wel bovenarmhuidaids.
Dat ben ik met je eens, er heeft een christen een boek geschreven over de 2 theorien en heeft beide bewijzen naast elkaar gelegd en kwam tot de conclusie dat aan beide kanten het nog een gatenkaas is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef Desunoto het volgende:
Naatje, natuurlijk zijn er onduidelijkheden bij de evolutietheorie. Maar als je realistisch bent zijn er 1000x meer onduidelijkheden voor het leven zonder de evolutietheorie.
Hahahaha, die thermodynamica reden is wel prachtigquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
aldus wikipedia
Hystiocytose.quote:
Klik eens op de link mooierdquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel. Maar waarom spreekt alles elkaar tegen?
Het verschil is echter dat er in de evolutiekaas een paar gaatjes zitten, en in de scheppingskaas zitten er honderd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, er heeft een christen een boek geschreven over de 2 theorien en heeft beide bewijzen naast elkaar gelegd en kwam tot de conclusie dat aan beide kanten het nog een gatenkaas is.
Jawel hoor, best veel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan geen electro enzo luistert, wat bart en ik dan weer wel doen
Een originele avatar vinden is maar moeielijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahaha, die thermodynamica reden is wel prachtig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef DeLuna het volgende:
En hou eens op met je Engelse teksten, dat kost me veel te veel moeite
Neehoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een originele avatar vinden is maar moeielijk
"een paar"quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het verschil is echter dat er in de evolutiekaas een paar gaatjes zitten, en in de scheppingskaas zitten er honderd.
Kun je elke dag wel doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef Hyman het volgende:
En toen had ik even de tuinslang over de auto laten spuiten
iig weer een beetje stofvrij
Van dat shitlijstje dat je postte kon je de helft al schrappen. Want die redeneringen sloegen nergens op.quote:
Waar niet dan?quote:
?quote:
Waarom sta ik er niet in?quote:
Yup.quote:
Dan mag je eerst eens je compatibility met iedereen vertellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in?
En waarom geen rode lijnen naar mij toe?
HEHEHEH VER|TEL EENS.
Jij hebt geeneens last.fm manquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in?
En waarom geen rode lijnen naar mij toe?
HEHEHEH VER|TEL EENS.
Op mijn pcquote:
En nu zo, dat de lijnen elkaar nergens kruisen!quote:
Nu vraag je het onmogelijke.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nu zo, dat de lijnen elkaar nergens kruisen!
quote:
Klopt. Leg uit, voor een bonuspunt.quote:
Wie ga je neerslaan?quote:
Iets met de grafentheorie en de bruggen van Koningsbergen 8/'quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef Desunoto het volgende:
Gewoon, omdat het niet kan.
Kan het niet uitleggen, zie het in m'n hoofd voor me en probeer de lijnen te leggen maar kom er al snel achter dat het niet mogelijk is met die connecties.
Als Bravebart het zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met de grafentheorie en de bruggen van Koningsbergen 8/'
Ja ik weet ook echt niet wat ik moet doenquote:
Bravebart faalde wel enorm in het maken van eenquote:
Ik moet vanavond weer werkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik weet ook echt niet wat ik moet doen
Dat moet ik zaterdag pas.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bravebart faalde wel enorm in het maken van een
Huhu! Met wie ga jij Melt! onveilig maken trouwens?quote:
Sleur vriendinnetje mee denk ik maarquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huhu! Met wie ga jij Melt! onveilig maken trouwens?
Slim slimquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sleur vriendinnetje mee denk ik maar
Ja hoor, keihard mee aan het facebookenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slim slimNog wat van de Duitsers/Engelsen gehoord?
vrijdag, zaterdag en zondag van 13.00 t/m 21.30... Oh, en morgen een pc bouwen/installeren.. (voor mams, krijgt een nieuwe pc. )quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, keihard mee aan het facebooken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
aldus wikipedia
Ach ja, denk maar zo, het kan altijd erger.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach ja, denk maar zo, het kan altijd erger.
Volgens mij niet allemaal, eens even vragenquote:
De helft zit op Oxford, wtfquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgens mij niet allemaal, eens even vragen
Niet dan?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben ik naar de supermarkt geweest neem ik geen donuts mee
Alsjeblieft, om het goed te maken:quote:
Ik hou niet van chocoladedonutsquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsjeblieft, om het goed te maken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocoladedonuts
Wel van geglazuurde?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocoladedonuts
Jij UI!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef -SG- het volgende:
Zo, klok rond geslapen. Wakker schrikken omdat je naar de tandarts moet.
NEDERLAND IN DE FINALE!
Volgens mij welquote:
Ik verveel me? Er is niks en ik wou dat er wel wat was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Of er is dus juist iets niet aan de hand terwijl jij dat wel graag zou hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verveel me? Er is niks en ik wou dat er wel wat was.
En ik heb geen vriendenDat is wel heel vervelend, is er echt niemand waar je gezellig iets mee kan afspreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens ook zo verveeld als de tiefus en de vakantie is pas net begonnen. Ik moet eigenlijk echt een vriendin gaan zoeken
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
je capslock staat aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Stijl en Spelling I - een Toetseenheid uit je PAP - is Behaald met een 7
DUDE IK BEN AL SINDS MAART VAN SCHOOL AF![]()
![]()
of gaan werkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend, is er echt niemand waar je gezellig iets mee kan afspreken?
Ik ben trouwens ook zo verveeld als de tiefus en de vakantie is pas net begonnen. Ik moet eigenlijk echt een vriendin gaan zoeken
[..]
En ik heb geen vriendenJe hebt toch een vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik zit al thuis sinds maart dus kun je nagaan hoe ik me voel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend, is er echt niemand waar je gezellig iets mee kan afspreken?
Ga ik waarschijnlijk ook doen, ja.quote:
Tsja, toch maar een keer in je eentje uitgaan en mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit al thuis sinds maart dus kun je nagaan hoe ik me voel.![]()
Nee. Als dat zo was dan deed ik dat wel.
Gisteren en eergisteren al mee afgesproken. We waren al zover dat we iedere dag afspraken en we zijn nu enigzins aan het afkickenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren al mee afgesproken. We waren al zover dat we iedere dag afspraken en we zijn nu enigzins aan het afkicken
Ik moest lachenquote:
x2quote:
Dat vraag ik me af met al die kampernamen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:08 schreef RoBro het volgende:
ik vraag me toch oprecht af als je je kind aangeeft met de naam domenique of ze denken dat je niet wijs bent
is geen kampernaam maar een verkapte kaknaamquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af met al die kampernamen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:26 schreef Renesite het volgende:
Utrecht was flex. Broodje mario hahaha! Terug in een _warme_ trein...
Ik had het dan ook niet over de naam Domeniquequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
is geen kampernaam maar een verkapte kaknaam
oh ok foutje bij het lezen van mijn kant sorryquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over de naam Domenique
geilquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef Renesite het volgende:
Sommige vrouwen... benen in een rok gestopt maar ze niet kruisen. Ofwel, zicht op jeruzalem
Vind je stiekem wel leuk he, viezerik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef Renesite het volgende:
Sommige vrouwen... benen in een rok gestopt maar ze niet kruisen. Ofwel, zicht op jeruzalem
haal dat stiekem maar wegquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind je stiekem wel leuk he, viezerik!
niks mis meequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef Renesite het volgende:
En dat viezerik ook.quote:
nah een slapend jong volwassene die het niet door had. In zwolle wel toen er werd omgeroepen. Toen werd ik ook weer wakkerquote:
oh ok kanquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zag toevallig m'n naam langsflitsen toen ik naar beneden scrollde
[..]
En ik heb geen vriendenIk wil wel een vriend zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee deluna is een jonge democraat zulke mensen kunnen mij niet vroeg genoeg van de aardbol verdwijnenquote:
Mijn coach mijn integraleopdracht punt op progressquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn mentor moet even mijn stageverslag punt op Osiris gooien. ><
Neee! Ik moet eind dit jaar op 178 van de te behalen 180 komen. Ik mis dus nog 6 punten in mijn progress.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij mogen niet eens over als wij SLB niet halen.
ze hebben daar geen bebouwde kom meer waiwaiquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
En niet om vuurwerk af te steken neeneeneenee
Nee, niet meer nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze hebben daar geen bebouwde kom meer waiwai
Hey schat, hier een flets boeketje uit de tuin van de buren, een knipoog, verveelde blik, kom op we gaanquote:
Is je MSN alweer stuk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey schat, hier een flets boeketje uit de tuin van de buren, een knipoog, verveelde blik, kom op we gaan
Nee, daar is KLB voor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, nee, tuurlijk niet, iedereen moet hier toch alfamannetjes gedrag kunnen waarnemen, duh
Doe eens snel normaal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hey schat, hier een flets boeketje uit de tuin van de buren, een knipoog, verveelde blik, kom op we gaan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:15 schreef RoBro het volgende:
In welke stad staan de meeste warenhuizen?
In enschede, daar waren huizen, daar waren huizen, daar waren huizen
Hoe oud was je ook alweer?quote:
Echt niet!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dit je bekend voor komt hoor...
Aaaahwquote:
Dit is toch PUB of niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:41 schreef RoBro het volgende:
[..]dit is geen kinderchat waar jij de rol van de bejaarde man vertolkt
Waarom pak je de auto dan niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
boh, nety terug van een training van atbnoord.. bij het downhill park in Groningen.. Eerst een stuk xc.. was al zwaar, want hun tempo lag 8 km/h boven wat ik gewend ben/was.. daarna 4 keer volledig downhill over de 4cross baan en weer via de steile helling recht omhoog... Na 1 keer omhoog ben je al dood..
Moet kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
uhu, met de stationwagon hier vanaf:
waar de ateam l;angsgaat is volgens mij niks vergeleken met dit.. dit zijn echt steile jumps en behoorlijke gaps.. En er is geen chicken run naast..quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet kunnenThe A-Team kan het ook met hun busje!
Ja idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Renesite het volgende:
http://ontmaagding.wordpress.com/2010/07/07/zaterdag-1400-uur/
De titel van het weblog doet wat anders aan...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
We maken minder kans tegen Spanje dan tegen Duitsland denk ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
We maken meer kans tegen Spanje dan tegen Duitsland denk ik.
Dat valt wel mee gast...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
We maken meer kans tegen Spanje dan tegen Duitsland denk ik.
Zit allebei het woord maag inquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Renesite het volgende:
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh dat boeit me niet maar in t Spaanse elftal zitten hotties hihi.
Jesus Navas
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]Duitsland is een veel te degelijke en stugge ploeg, Spanje is een meer voetballende ploeg waar wij beter tegen kunnen spelen
Jonge, je weet dat ik gelijk heb!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef Hyman het volgende:
hehe, mn pa heeft overmorgen mn auto nodig, gaat ie tanken zegt iescheelt mij weer een euro of 50
Hij heeft een auto met een trekhaak nodig voor mn zusjes elftal ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik moet ook tanken, ik tank hem wel weer half vol, want anders gaat er 70 euro in
Kan jij niet meegaan 'omdat het jouw auto is'?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij heeft een auto met een trekhaak nodig voor mn zusjes elftal ofzo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Bart, heb je überhaupt wel naar het WK gekeken?
Ik ben er niet, omdat ik dan weggaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan jij niet meegaan 'omdat het jouw auto is'?
Maar de Zuid-Europese passie hebben ze wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Duitsers zijn goed in de organisatie, Spanje niet, dat biedt kansen
Dat boeit niet, ze blijven degelijk spelenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de Zuid-Europese passie hebben ze wel.
Maar Duitsland is zeker geen stugge ploeg meer, niet zoals eerst.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Duitsers zijn goed in de organisatie, Spanje niet, dat biedt kansen
Als jij dat wilt, alleen betwijfel ik of ze met zn allen in de kar gaan zittenquote:
Nee, stugger kon ook niet, maar ze blijven vanuit de organisatie spelen, wat wij inmiddels nog meer doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar Duitsland is zeker geen stugge ploeg meer, niet zoals eerst.
Oh, dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, alleen betwijfel ik of ze met zn allen in de kar gaan zitten. ik gok dat het voor voetbalspul is
Ik vind het juist laat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
Jongens, wat is het nog vroeg.
Ik voel me alsof het minimaal een uur later is.
Ach, wij zijn de enige ploeg die alle wedstrijden hebben gewonnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, stugger kon ook niet, maar ze blijven vanuit de organisatie spelen, wat wij inmiddels nog meer doen
JA MAAR DAAR WIN JE NOG GEEN WK MEE!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, wij zijn de enige ploeg die alle wedstrijden hebben gewonnen.
Jawel, als je alles wint.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR WIN JE NOG GEEN WK MEE!
Nee inderdaad. Van Bommel gewoon flink laten trappen, daar issie goed in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR WIN JE NOG GEEN WK MEE!
Joah, met Van Bommel en De Jong op het middenveld kunnen we die Spanjaarden wel hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Van Bommel gewoon flink laten trappen, daar issie goed in.
Zonnebank.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
stervende hoeren hoe kan je verbranden als de zon amper schijnt
Moeten ze wel de kansen benutten. Alhoewel Spanje dat totaal niet deed vandaag.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, met Van Bommel en De Jong op het middenveld kunnen we die Spanjaarden wel hebben
Ook in de schaduw kan je verbrandenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
Death rayquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
nee daar schijnt de zon toch niet waiwaiquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook in de schaduw kan je verbranden
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
nee daar schijnt de zon toch niet waiwai
Spuit 11.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, geen Nederland - Duitsland, dat wordt dus verliezen...
Bah, wat naar om te lezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Renesite het volgende:
Ja... ik kom wel vaker dat soort dingen tegen... *ril* Proces staat enorm beschreven ook zeg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |