Joh, gereformeerden hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik liep stage op een gereformeerde school, daar waren alleen maar randdebielen.
Ik dus ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
http://www.last.fm/user/Benny1234567
Die iBenny heeft me toch een partij slechte smaak
Your musical compatibility with Benny1234567 is Very Lowquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
http://www.last.fm/user/Benny1234567
Die iBenny heeft me toch een partij slechte smaak
Your musical compatibility with DeLuna92 is Superquote:
Ja maar wel de rare soort.quote:
Door een wonder?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een aap moet op de een of andere manier rechtop lopen, door een wonder, dan is het evolutionisme dus een groot geloof
Nee echtquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Benny1234567 is Super
Ja gast, Laura Jansenquote:
Your musical compatibility with Benny1234567 is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Your musical compatibility with Benny1234567 is Super
Dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Benny1234567 is SUPER
Your musical compatibility with Bravebart is SUPER
Your musical compatibility with xDesunoto is VERY LOW
Your musical compatibility with Hyman36 is LOWquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
Your musical compatibility with Bravebart is Super
Bart die snapt het tenminste.
Your musical compatibility with Japsnars is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Bravebart is SUPER
Your musical compatibility with xDesunoto is VERY LOW
Your musical compatibility with DeLuna92 is SUPERquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
Music you have in common includes Kane, Train, Cheryl Cole, Pixie Lott and The Script.
Ik denk dat je dan geen electro enzo luistert, wat bart en ik dan weer wel doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Hyman36 is LOW
Jij niet.
Your musical compatibility with DeLuna92 is Lowquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, Cheryl Cole, Jason Mraz and Ke$ha.
Inna en Jason Mrazquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Japsnars is SUPER
Music you have in common includes Inna, Caro Emerald, Cheryl Cole, Jason Mraz and Ke$ha.
Nog best veel voor LOW.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Your musical compatibility with DeLuna92 is Low
Music you have in common includes Snow Patrol, Lily Allen, Blood Red Shoes, Shapeshifters and Benny Benassi.
Hij luistert Sjonnie Dalemans!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan geen electro enzo luistert, wat bart en ik dan weer wel doen
Iddquote:
Ik vind jou raar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Twee stukken
Het fossiel van Ida werd na de vondst in twee stukken verkocht. Niet lang geleden kwamen de stukken weer bij elkaar en toen pas zagen wetenschappers hoe gaaf en uniek het fossiel is.
Luna, niet een beetje raar?
Verder:
http://www.answersingenes(...)/19/ida-missing-link
evolutiebewijsquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Twee stukken
Het fossiel van Ida werd na de vondst in twee stukken verkocht. Niet lang geleden kwamen de stukken weer bij elkaar en toen pas zagen wetenschappers hoe gaaf en uniek het fossiel is.
Luna, niet een beetje raar?
Verder:
http://www.answersingenes(...)/19/ida-missing-link
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument heeft gebruiktquote:
Kunnen ze nog erger?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument heeft gebruikt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit absoluut niet te trollen, degene die zitten te trollen zijn de 'wetenschappers'. Met dat bewijs voor de evolutie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het:"Als evolutie echt is, waarom zijn er dan nog apen?" argument niet heeft gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |