quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:32 schreef friekin_ het volgende:
Limburgfans op FOK!:Alexxxxx
Sta je niet in de lijst? Meld dat dan in dit topic zodat je in de lijst verwerkt kan worden.
wanneer ben ik dan eens newbe af?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet snel die 100k halen dan hoor ik echt bij het meubilair van fok
Uiteraard, ben singlequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij probeert ook overal waar je iets kan behalen, iets te behalen heh ?
Tas. jij bent de favoriet van heel fokquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanneer ben ik dan eens newbe af?
Hoe kan je je vervelen je hebt een vriendin!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef nattermann het volgende:
Ik verveel me kapot. Dit gaat nergens meer over
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je probeert het toch niet via internet. Zelfs ik Argo probeer dat niet.
noob...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik mijn 90000ste doen
Ach wie niet schiet scoort nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tas. jij bent de favoriet van heel fok
Nee, zou ik ook nooit doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo heb je niet het goeie momentum, normaal vind je iemand leuk als je haar ziet. En er ontstaat wat in je hersenen van hmm die meid vind ik leuk. Ook is het persoonlijker en weet je met wie je te maken krijgt. Om op internet overal pics te vragen. En een chick aan de haak te slaan is alsof je door de straat loopt, en iedere meid aanspreekt voor een date. Dit doe je dan uiteraard geblinddoekt!quote:
Alleen je weet niet 100% wat je scoort. Als je iemand ziet kan je dingen afleiden lichaamstaal etc.quote:
Jij zit vijf dagen langer op FOK! dan mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wanneer ben ik dan eens newbe af?
quote:
Kun jij nog iets van leren hequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen je hebt een vriendin!
Wanneer gaan wij eens neuken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Jij zit vijf dagen langer op FOK! dan mij
We mogen toch onze fans aan een vleeskeuring werpen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo heb je niet het goeie momentum, normaal vind je iemand leuk als je haar ziet. En er ontstaat wat in je hersenen van hmm die meid vind ik leuk. Ook is het persoonlijker en weet je met wie je te maken krijgt. Om op internet overal pics te vragen. En een chick aan de haak te slaan is alsof je door de straat loopt, en iedere meid aanspreekt voor een date. Dit doe je dan uiteraard geblinddoekt!
[..]
Alleen je weet niet 100% wat je scoort. Als je iemand ziet kan je dingen afleiden lichaamstaal etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |