Lawl.quote:
ja daar hadden wij van moeten winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
krijg bijna medelijden, het blijven toch onze buurtjes
Wat doet hij dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:35 schreef Tism het volgende:
Ja ik had leiver mijn oude behoude maar Dhr. Roodbol loopt heel FOK! overhoop te smijten dus ik moest ff kapituleren, vandaar..![]()
Hij bevalt dus wel, dat is goed om te horen lezen..
Ik ben bang dat Spanje ons in maakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja daar hadden wij van moeten winnen
Dit weekend ga ik mijn 90000ste doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Tassiepassie het volgende:
deze post is voor mij heel speciaal![]()
![]()
mijn 5000ste
Foksilver begon te falen dus ben ik maar overgestapt op baggerlayout, en er is iets veranderd omtrent de UI, die van mij (de oude) was ineens pleitte..quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:38 schreef Tassiepassie het volgende:
deze post is voor mij heel speciaal![]()
![]()
mijn 5000ste
Ja maar Brazilië is ook beter als Uruguay en die brachten Nederland toch even aan het wankelen. En Brazilië is aanvallend misschien beter. Maar vergelijk de verdediging eens met die van Spanje.quote:
laat me vooral ff trots zijn voordat je er weer overheen buldertquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik mijn 90000ste doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Foksilver begon te falen dus ben ik maar overgestapt op baggerlayout, en er is iets veranderd omtrent de UI, die van mij (de oude) was ineens pleitte..
Pud elayout is koningquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Foksilver begon te falen dus ben ik maar overgestapt op baggerlayout, en er is iets veranderd omtrent de UI, die van mij (de oude) was ineens pleitte..
Mwha wij hebben geen zwevers achterinquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar Brazilië is ook beter als Uruguay en die brachten Nederland toch even aan het wankelen. En Brazilië is aanvallend misschien beter. Maar vergelijk de verdediging eens met die van Spanje.
ben benieuwd naar de nieuwequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat UI gebeuren geldt voor alle layouts, o.a. vanwege security issues. Overigens verdwijnen op termijn alle layouts behalve text-only, de mobiele (oranje) en de nieuwe, die nu nog niet beschikbaar is.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
laat me vooral ff trots zijn voordat je er weer overheen buldert
Ik moet snel die 100k halen dan hoor ik echt bij het meubilair van fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik..quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat UI gebeuren geldt voor alle layouts, o.a. vanwege security issues. Overigens verdwijnen op termijn alle layouts behalve text-only, de mobiele (oranje) en de nieuwe, die nu nog niet beschikbaar is.
Vast welquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ben fan van Limburg!![]()
Mag ik nou in de OP?
Alleen mensen die hier wonenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik nou in de OP?
Zie OP er staat een fankopjequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen mensen die hier wonen
Als je van de Noorse afblijft!quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik nou in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |