quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Hoe kun je Wanna Be Startin' Somethin' nou geen speciaal nummer vinden!?!
Een van z'n beste nummers.
Het was inderdaad wachten op de reactie van Willyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Shownieuws filmpjes
Willy Gijsman geeft haar reactie op het verhaal van Mocienne Petit Jackson.
Psycholoog Paul de Bruijn heeft geen twijfels, Mocienne Petit Jackson lijdt aan een psychische stoornis.
Willy begint uiteraard met "Michael kennede".. secret lover?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was inderdaad wachten op de reactie van Willy
Volgens mij is je teletekst wat traag met laden als je dit nog steeds op je tv zietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo confronterend en raar om te zien, nog steeds.
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willy begint uiteraard met "Michael kennede".. secret lover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Oh, jammer! Ik heb die geloof ik nog nooit gezien dus ik hoop dat het nog gaat lukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
Die rechtzaak uploaden is niet gelukt, er was een probleem met de audio.Doe ik later.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft er wel wat weg van, maar denk niet dat zij het is.Milf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |