quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:02 schreef Rnnz het volgende:
Hoe kun je Wanna Be Startin' Somethin' nou geen speciaal nummer vinden!?!
Een van z'n beste nummers.
Het was inderdaad wachten op de reactie van Willyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Shownieuws filmpjes
Willy Gijsman geeft haar reactie op het verhaal van Mocienne Petit Jackson.
Psycholoog Paul de Bruijn heeft geen twijfels, Mocienne Petit Jackson lijdt aan een psychische stoornis.
Willy begint uiteraard met "Michael kennede".. secret lover?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was inderdaad wachten op de reactie van Willy
Volgens mij is je teletekst wat traag met laden als je dit nog steeds op je tv zietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:24 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo confronterend en raar om te zien, nog steeds.
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willy begint uiteraard met "Michael kennede".. secret lover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Oh, jammer! Ik heb die geloof ik nog nooit gezien dus ik hoop dat het nog gaat lukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
Die rechtzaak uploaden is niet gelukt, er was een probleem met de audio.Doe ik later.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft er wel wat weg van, maar denk niet dat zij het is.Milf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ieder zo z'n smaakquote:
Teeeeeeering zeg, de vernedering gaat maar door, oprotten met die talentloze sukkeltjes die echte muziek gaan verkrachtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef DrDentz het volgende:
Waarom deze smilie achter deze zin?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:11 schreef Bevin het volgende:
[..]
Teeeeeeering zeg, de vernedering gaat maar door, oprotten met die talentloze sukkeltjes die echte muziek gaan verkrachten
Tijdje niet gelezen hier, maar in november nieuw album ja?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Album Michael Jackson in november
AMSTERDAM - Er komt in november een album uit van Michael Jackson.
Er zullen tien nummers op het album komen te staan, meldt The Rolling Stone. Nummers uit 1996 zullen ten gehoor worden gebracht en ook tracks die het Bad-album uit 1987 niet haalde. Rodney Jerkins, die Michael's album Invincible produceerde, zal het project gaan leiden.
Er zouden nog honderd nummers van Michael zijn. De King Of Pop werkte daarbij samen met o.a Ne-Yo en Akon.
Ach, hij wordt gewoon oud.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:34 schreef gifkwal het volgende:
Toch nog altijd liever een ouwe zeiker dan Darkchild. Wat loopt hij te zeiken, dan? Ben wel benieuwd
Dat doet ie op elke track die hij produceert, hij zegt het meestal zelf, maar waarschijnlijk wilde Michael het liever zelf doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het al zo fout dat MJ aan het begin van You Rock My World "Darkchild" fluistert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat doet ie op elke track die hij produceert, hij zegt het meestal zelf, maar waarschijnlijk wilde Michael het liever zelf doen.Ik weet wel dat al die matige R&B artiestjes dat doen die met hem werken, maar dat de Koning himself zich tot zoiets verlaagt.. viel me tegen destijds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet om het één of ander, maar na een paar minuten heb ik het afgezet. Het is inderdaad een mix, maar dat betekent niet dat je gewoon een paar nummers achter elkaar moet plempen en slechts gebruik te maken van fade in/outs. Ik mis zoveel, een andere bassline of vocals om maar iets te noemen. Dit is jammer genoeg verre van uniek te noemen, daar iedereen zoiets in elkaar kan zetten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef SteelDogg het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=Y43QJ8EX
Mijn tribute aan Michael Jackson, 25 Juni gemaakt, maar heb snel een andere clip gemaakt op Youtube, maar het zou fijn zijn als je even de mix beluistert & je comment erop geeft.
Mja, een beetje opleuken is geen slecht idee. Daar hoeft het nog geen professionele mix voor te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef SteelDogg het volgende:
Is ook niet bedoeld als een professionele mix ofzo, maar gewoon als tribute
Een miljoenendeal voor nog niet eerder uitgebracht materiaal en alle video's snap ik nog, maar wat moeten we met nóg meer re-issues en nóg meer greatest hits? Er zíjn niet meer hits!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef Robijn48 het volgende:
a $250 million pact that will also include reissues of Jackson's classic albums, new greatest hits sets
Michael/Sony heeft jammer genoeg meer greatest hits albums en rerelases op zijn naam staan dan soloalbums. Tja, Billie Jean gaat er echt niet anders van klinken denk ik danquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Een miljoenendeal voor nog niet eerder uitgebracht materiaal en alle video's snap ik nog, maar wat moeten we met nóg meer re-issues en nóg meer greatest hits? Er zíjn niet meer hits!
Anyway, hopen dat ze iets waardigs maken van dat 'nieuwe' album in november.
Ik acht de kans groot dat het dan weer nutteloze plaatvulling wordt als 'Billie Jean 2013 (featuring Justin Bieber)' ofzo *ril*quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Michael/Sony heeft jammer genoeg meer greatest hits albums en rerelases op zijn naam staan dan soloalbums. Tja, Billie Jean gaat er echt niet anders van klinken denk ik dan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat het dan weer nutteloze plaatvulling wordt als 'Billie Jean 2013 (featuring Justin Bieber)' ofzo *ril*
quote:
En geproduceerd door een Kanye West of will.i.amquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat het dan weer nutteloze plaatvulling wordt als 'Billie Jean 2013 (featuring Justin Bieber)' ofzo *ril*
Ah dát zegt iequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het al zo fout dat MJ aan het begin van You Rock My World "Darkchild" fluistert
o Nee hequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:54 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:16 schreef SteelDogg het volgende:
Op dit moment vooral Little Susie, Morphine, Money, D.S., They Don't Care About Us, Stranger in Moscow etc etc.
Haha leip! Ik hoorde vrijdag ook in onze winkelcentrum uit de speakers Another Part Of Me, erg vet, ik herkende het meteen en wilde al dansen zoals Michael.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:24 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoorde vanmiddag trouwens onverwachts Speed Demon in een kledingwinkel.
Geloof ik gelijk, dit verhaal. Zo was ie gewoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Erg cool verhaal, Michael de peacekeeper.
http://www.innermichael.c(...)unter-at-30000-feet/
Kanye West en Will.I.Am. zou ik niet op eenzelfde niveau schatten. De laatst genoemde mag de veters van de ander nog niet eens strikken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En geproduceerd door een Kanye West of will.i.am
Gaat het hiermee dan niet gewoon om zooi die men niet goed genoeg vond om uit te brengen? Want dit materiaal dateert van jaren terug.quote:including collaborations with Akon, Will.i.am and Ne-Yo.
Wel typisch dat een lul van een vent gewoon beloond wordt voor zijn idiote gedrag met 20 min praten met MJ.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk, dit verhaal. Zo was ie gewoon
Klopt, maar dat zijn toch vaak de standaard nummer. Speed Demon hoor ik echt nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
Ik hoor Michael regelmatig in supermarkten en bouwmarkten![]()
Weet je...misschien moeten we gewoon afwachten tot november, alvorens een oordeel te vellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kanye West en Will.I.Am. zou ik niet op eenzelfde niveau schatten. De laatst genoemde mag de veters van de ander nog niet eens strikken.
[..]
Gaat het hiermee dan niet gewoon om zooi die men niet goed genoeg vond om uit te brengen? Want dit materiaal dateert van jaren terug.
Ah nee reageerde niet speciaal op Speed Demon hoor, maar is gewoon leuk om hem te horen zo om je heenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn toch vaak de standaard nummer. Speed Demon hoor ik echt nooit.
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Moonwalker1982 het volgende:
Erg cool verhaal, Michael de peacekeeper.
http://www.innermichael.c(...)unter-at-30000-feet/
Ik vergelijk ze ook niet, ik grijp alleen terug naar eerdere samenwerkingen tussen Michael en die tweequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kanye West en Will.I.Am. zou ik niet op eenzelfde niveau schatten. De laatst genoemde mag de veters van de ander nog niet eens strikken.
QFT. Die re-re-releases-met-oude-nummers-in-een-belachelijk-nieuw-jasje zijn een veel grotere smet op z'n carriere.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het ook respectloos om Fergie Beat It te laten verkrachten.
Ben het eigenlijk wel met hem eens nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Robijn48 het volgende:
Will.i.am tegen nieuwe Jackson-plaat
Uitgegeven: 4 augustus 2010 12:19 www.nu.nl
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2010 12:19
AMSTERDAM - Will.i.am zit niet te wachten op tot nu toe onbekend materiaal van Michael Jackson. De frontman van de Black Eyed Peas, die intensief samenwerkte met de King of Pop, vindt het een schande dat er in november een nieuwe Jackson-plaat wordt uitgebracht.
"Michael was een perfectionist en zou het niet op deze manier hebben gewild", vertelt de 35-jarige. Will.i.am werkte samen met Jackson aan diens nieuwe versie van het album 'Thriller'. Op de plaat, die in 2008 verscheen, stonden een aantal remixes.
"Hoe kun je materiaal van Jackson uitbrengen als hij er niet zelf is om zijn zegen te geven?", tiert Will.i.am. "Hoe lang ga je hem nog uit blijven melken? Achterlijke parasieten."
Eerder deze week werd bekend dat de nabestaanden van Michael Jackson in november nieuw materiaal van de zanger uit willen brengen. De nummers lagen nog op de plank en zijn volgens Will.i.am niet af. "Het is gewoon respectloos."
Mooi downloadenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben het ook met Will.i.am eens maar ga waarschijnlijk toch het album kopen![]()
Grappig tshirt Janena!
Waarschijnlijk om sympathie op te wekken bij MJfans. En als de tijd rijp is, dan slaat hij toe! Met een all featured will.i.am and Michael Jackson collaboration cd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef SteelDogg het volgende:
Had btw nooit verwacht van Will.i.am dat hij zoiets zou zeggen
Je gaat het toch niet downloaden? Joe moet wel bezig kunnen blijven met vage bedrijfjes uit de grond te stampen en de kinderen moeten nog wel naar school kunnen gaan hoorquote:
Nou fijn te horen en te merken dat er nog iemand in die business te vertrouwen isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef gifkwal het volgende:
SteelDogg, Will.i.am zei een poosje geleden ook al dat hij juist zijn met MJ opgenomen materiaal niet wil uitbrengen omdat hij geen lijkenpikker wil zijn. Toen Michael nog leefde bracht hij het niet uit, dus brengt hij het nu ook niet uit, was ongeveer de strekking van zijn woorden.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef gifkwal het volgende:
SteelDogg, Will.i.am zei een poosje geleden ook al dat hij juist zijn met MJ opgenomen materiaal niet wil uitbrengen omdat hij geen lijkenpikker wil zijn. Toen Michael nog leefde bracht hij het niet uit, dus brengt hij het nu ook niet uit, was ongeveer de strekking van zijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |