Truequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Maar de vaste posters weten dat het van Liz Taylor kwam.
Kijk eens even het filmpje waar Liz Taylor die aankondiging doet. Dit is niet in '83/'84 voor Thriller, maar 1989.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef rubje het volgende:
ja maar als je even goed leest dat was het niet een gemeende uitspraak maar een wijze van spreken omdat Michael toen zoveel prijzen weer kreeg voor Thriller dat het een overweldigende indruk achterliet en daarom maakte Liz Taylor die opmerking waar ze later overigens over zei dat ze het niet serieus bedoelde,maar het leed was al geschied want sommige fans hielden bij de volgende concerten van michael spandoeken met KING of POp omhoog en Michael wilde later dat men hem zo aansprak,over gekte gesproken.
Oh ja zeker, hij zal dat fijn gevonden hebben. Geeft hem natuurlijk ook eer van zijn werk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:53 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik geloof best dat Michael het heerlijk vond om zo aangesproken te worden. Hij heeft natuurlijk altijd van dat soort trekjes gehad, en geef hem eens ongelijk. Hij was destijds bigger than life.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:39 schreef SteelDogg het volgende:
Back from 2 weeks Spain.
Ik heb blijkbaar niet veel gemist
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef SteelDogg het volgende:
Tja, ik ben vaak op zoek naar concerten / performances / interviews. Gewoon exclusive beelden van Michael.. Geen boeken, rechtszaken, poppen en weet ik veel wat..
Dat interesseert me allemaal helemaal niks.
Btw, check dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gelijkenis hier zo viel me ERG op!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:41 schreef Rnnz het volgende:
Waarom wilde ik dezelfde grap maken maar deed ik het niet..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:41 schreef Rnnz het volgende:
Waarom wilde ik dezelfde grap maken maar deed ik het niet..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:56 schreef SteelDogg het volgende:
Het idee is goed, alleen wel érg chaotisch, maar wel het kijken waard
OOH...zeker snik...kippevel,quote:
Kippevel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |