tot zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, die ava's zijn leuk!
Wie maakt die?
Doe maar maar een De_Kardinaal avatar!
Nu terug naar Laysa!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:
toeval bestaat niet, ik zoek op internet een route beschrijving van welke bus ik moet nemen naar Laysa, toets mijn straat in, zit er ook zo een straat in Den Haag met zelfde straatnaam, en wat is daar gevestigd. de Tovernaald huh hahaha echt toeval bestaat niet.
hahaha echt he, de tovernaald 3 spuiten halen 2 betalenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ja daar haal ik altijd mijn heroïne.
Twee chago Kardinaal vogels voor je post.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, die ava's zijn leuk!
Wie maakt die?
Doe maar maar een De_Kardinaal avatar!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ja daar haal ik altijd mijn heroïne.
Achja, niets nieuws onder de zon. Kwaliteits usert hè...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Toverheks het volgende:
nou ik ben weg, thanks Ian je bent een kanjer met je ava`s
Wie is die halve dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeh!
Nou heb ik 2 FA's voorzien van een ava
Okéé anderhalf
Bio heeft/had voor het WK een speciale ava die Mera heeft gemaakt naar een idee van mijquote:
Jep, alweer een poosje.quote:
Ah zo. Ja, het schijntquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bio heeft/had voor het WK een speciale ava die Mera heeft gemaakt naar een idee van mijBio is toch ook FA?
Ik vind het wel zuur dat je nou geen random ava's meer kan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht al... hij is weg![]()
Mededeling mbt webicons
Einde icon pret
Maargoed, dit vertel ik al jaren....
aboquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het wel zuur dat je nou geen random ava's meer kan doen
Maar dat willen ze geloof ik met een abbo implementeren...
allochdingesquote:
iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het wel zuur dat je nou geen random ava's meer kan doen
Maar dat willen ze geloof ik met een abbo implementeren...
Ja, maar die zie je niet 50x standaard per pagina. Zit wel wat in vind ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd![]()
Maar goed, de reden is ook onzin aangezien iedereen ook plaatjes vanaf zijn eigen host kan posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |