Ondertussen is de mijne het lelijkst omdat hij het "leegst" isquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, was de mijne nou het lelijkst omdat hij de eerste was. Ik vond van niet, het is een scruffy bozig beestje. Maar ik zal deze nieuwe dan maar even gaan passen.
Ik vind dat eigenlijk wel mooi hoor, die eenvoud van de jouwe en mijn eerste.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertussen is de mijne het lelijkst omdat hij het "leegst" is
Godverdomme, die van jou blijft stoerquote:
Less is more.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertussen is de mijne het lelijkst omdat hij het "leegst" is
Aan jou hoef ik niet eens te beginnen, jij hebt dat rare dildo ding volgens mij ook al jarenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:40 schreef remlof het volgende:
Zo, jullie gaan rap vandaag. Verveelt Ian zich een beetje?
Wie heeft wat bij me laten liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik niet eens te beginnen, jij hebt dat rare dildo ding volgens mij ook al jaren
Hij is eerder nog makkelijker omdat het al een gezichtje heeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik niet eens te beginnen, jij hebt dat rare dildo ding volgens mij ook al jaren
Hij is gaaf hè, al vond ik de joune ook heel leukquote:
Ja, da's het kutte, weinig ruimte voor accessoiresquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef Laysa het volgende:
Tis dat ik al een leuke had....anders had ik er wel 1tje gewild waarop me net nieuw verworven 'drain'op staat
Hoewel dan het kwaaie gezichtje dat ze allemaal hebben weer wegvaltquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is eerder nog makkelijker omdat het al een gezichtje heeft
Wtfquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef Toverheks het volgende:
toeval bestaat niet, ik zoek op internet een route beschrijving van welke bus ik moet nemen naar Laysa, toets mijn straat in, zit er ook zo een straat in Den Haag met zelfde straatnaam, en wat is daar gevestigd. de Tovernaald huh hahaha echt toeval bestaat niet.
Jij ziet geen verschil!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg hoe moet ik mensen uit elkaar gaan houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |