Geen punt, bij Karwei Gert dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
Da's precies wat ik Noek al zei: als ik ga zeggen dat het misschien niet helemáál netjes is om ongevraagd weer met die gifjes op de proppen te komen, dan is er meteen iemand die zegt: had je maar niet voor de camera moeten gaan staan. Tja. Dat is zo, en ik heb er ook nooit moeilijk over gedaan. Maar toch wil dat niet zeggen dat het dan netjes is om te plaatsen, vind ik.
Maar goed, laat maar, het is verder geen punt.
En het is niet gedaan om te zieken, zoals destijds wél bij LS <--> BQ.
Gert had toch geen kort rokje aan? Toch??quote:
Nee, maar dat is ook zo'n 'dan vraag je er zelf om!'-argumentatie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Gert had toch geen kort rokje aan? Toch??
Oh damn, zijn er nou toch beelden die ik gewoon helemaal niet ken?!
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook zo'n 'dan vraag je er zelf om!'-argumentatie.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
Gert ik vind je een lekker ding, ben blij dat het even geplaatst is, nu heb ik een gezicht bij de naam Gert![]()
![]()
Hmmmf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijk
Is gewoon jammer dat je dat zelf niet in de hand hebt. Wat dat betreft ben ik het wel met Noek eens, zelfs foto's uit je fobo wil je niet her en der maar tegenkomen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's precies wat ik Noek al zei: als ik ga zeggen dat het misschien niet helemáál netjes is om ongevraagd weer met die gifjes op de proppen te komen, dan is er meteen iemand die roept: had je maar niet voor de camera moeten gaan staan. Tja. Dat is zo, en ik heb er ook nooit moeilijk over gedaan. Maar toch wil dat niet zeggen dat het dan netjes is om ze zomaar weer hier te plaatsen, vind ik.
Maar goed, laat maar, het is verder geen punt.
En het is niet gedaan om te zieken, zoals destijds wél bij LS <--> BQ.
Je ziet hem zelf toch ook nog?? Dus dan is hij er nog, zo simpel is het.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
en zien jullie me nog??? laten ze niet aan mijn ava komen, heeft FANN uren op gezwoegd en mij kado gegeven.
Goed, zetten we Gert op het middenveld, maar niet zeiken als we de finale van die Duitsers verliezen hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat maar.![]()
Gert is leukerder dan van Bommel. Dat wel!
Even quoten voor het moment weg isquote:
Gert is de enige speler die bij een foul zichzelf méér blesseerdt dan de tegenstandert.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed, zetten we Gert op het middenveld, maar niet zeiken als we de finale van die Duitsers verliezen hè![]()
Leandra hè, in de én argumentatie. Dus en voor de camera en in een rokje. Als Gert.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijk
Voor wie is die dan? Ik vind hem wel bij Deisyy passen, op een of andere manierquote:
Cc geeft mij wel vaker gelijk hoor, zo bijzonder is dat niet....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even quoten voor het moment weg is
Ik denk dat het je bééldig zou staan, maar doe toch maar nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als een volwassen vent zich voor zoiets in een kort rokje hijst , dat het dan ook nadrukkelijk de bedoéling is dat dit door camera's wordt opgemerkt.
Ik doelde meer op het feit dat je gewoon iemand gelijk geeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leandra hè, in de én argumentatie. Dus en voor de camera en in een rokje. Als Gert.
Dat doe ik wel vaker. Maar zeker niet iedereen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat je iemand gelijk geeft
Die was voor jou, duh, krulletjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor wie is die dan? Ik vind hem wel bij Deisyy passen, op een of andere manierHet zullen de kleuren wel zijn
![]()
Ik ben een tijger hè dat weet je toch
Nou ja, juist daarom vroeg ik me ook af of er beelden waren die ik nog niet kendequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als een volwassen vent zich voor zoiets in een kort rokje hijst , dat het dan ook nadrukkelijk de bedoéling is dat dit door camera's wordt opgemerkt.
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker. Maar zeker niet iedereen.
Dat doe je inderdaad wel vaker, meestal als in ' daar heb je een punt'quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
Dat doe je inderdaad wel vaker, meestal als in ' daar heb je een punt'
Neuh, ik denk dat er wel meer zijn die jouw sentiment daarover delen. Ik ben dan ook vaak redelijk overtuigd van mijn gelijk. En niet zo bescheiden.quote:
Ha!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel een ultieme post om idd een "je hebt gelijk" als antwoord op te krijgen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een cursus 'hoe vertel ik subtiel dat ik iemand niet uit kan staan' is aan jou ook niet besteed hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een ultieme post om idd een "je hebt gelijk" als antwoord op te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |