Geen punt, bij Karwei Gert dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
Da's precies wat ik Noek al zei: als ik ga zeggen dat het misschien niet helemáál netjes is om ongevraagd weer met die gifjes op de proppen te komen, dan is er meteen iemand die zegt: had je maar niet voor de camera moeten gaan staan. Tja. Dat is zo, en ik heb er ook nooit moeilijk over gedaan. Maar toch wil dat niet zeggen dat het dan netjes is om te plaatsen, vind ik.
Maar goed, laat maar, het is verder geen punt.
En het is niet gedaan om te zieken, zoals destijds wél bij LS <--> BQ.
Gert had toch geen kort rokje aan? Toch??quote:
Nee, maar dat is ook zo'n 'dan vraag je er zelf om!'-argumentatie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Gert had toch geen kort rokje aan? Toch??
Oh damn, zijn er nou toch beelden die ik gewoon helemaal niet ken?!
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook zo'n 'dan vraag je er zelf om!'-argumentatie.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
Gert ik vind je een lekker ding, ben blij dat het even geplaatst is, nu heb ik een gezicht bij de naam Gert![]()
![]()
Hmmmf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijk
Is gewoon jammer dat je dat zelf niet in de hand hebt. Wat dat betreft ben ik het wel met Noek eens, zelfs foto's uit je fobo wil je niet her en der maar tegenkomen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's precies wat ik Noek al zei: als ik ga zeggen dat het misschien niet helemáál netjes is om ongevraagd weer met die gifjes op de proppen te komen, dan is er meteen iemand die roept: had je maar niet voor de camera moeten gaan staan. Tja. Dat is zo, en ik heb er ook nooit moeilijk over gedaan. Maar toch wil dat niet zeggen dat het dan netjes is om ze zomaar weer hier te plaatsen, vind ik.
Maar goed, laat maar, het is verder geen punt.
En het is niet gedaan om te zieken, zoals destijds wél bij LS <--> BQ.
Je ziet hem zelf toch ook nog?? Dus dan is hij er nog, zo simpel is het.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
en zien jullie me nog??? laten ze niet aan mijn ava komen, heeft FANN uren op gezwoegd en mij kado gegeven.
Goed, zetten we Gert op het middenveld, maar niet zeiken als we de finale van die Duitsers verliezen hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat maar.![]()
Gert is leukerder dan van Bommel. Dat wel!
Even quoten voor het moment weg isquote:
Gert is de enige speler die bij een foul zichzelf méér blesseerdt dan de tegenstandert.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed, zetten we Gert op het middenveld, maar niet zeiken als we de finale van die Duitsers verliezen hè![]()
Leandra hè, in de én argumentatie. Dus en voor de camera en in een rokje. Als Gert.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als Gert in een kort rokje naar de bunker gaat terwijl hij weet dat alles gewoon wordt uitgezonden (en opgenomen door FOK!kers) dan is dat wel een situatie waarvoor dat argument opgaat eigenlijk
Voor wie is die dan? Ik vind hem wel bij Deisyy passen, op een of andere manierquote:
Cc geeft mij wel vaker gelijk hoor, zo bijzonder is dat niet....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even quoten voor het moment weg is
Ik denk dat het je bééldig zou staan, maar doe toch maar nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als een volwassen vent zich voor zoiets in een kort rokje hijst , dat het dan ook nadrukkelijk de bedoéling is dat dit door camera's wordt opgemerkt.
Ik doelde meer op het feit dat je gewoon iemand gelijk geeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leandra hè, in de én argumentatie. Dus en voor de camera en in een rokje. Als Gert.
Dat doe ik wel vaker. Maar zeker niet iedereen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat je iemand gelijk geeft
Die was voor jou, duh, krulletjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor wie is die dan? Ik vind hem wel bij Deisyy passen, op een of andere manierHet zullen de kleuren wel zijn
![]()
Ik ben een tijger hè dat weet je toch
Nou ja, juist daarom vroeg ik me ook af of er beelden waren die ik nog niet kendequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat als een volwassen vent zich voor zoiets in een kort rokje hijst , dat het dan ook nadrukkelijk de bedoéling is dat dit door camera's wordt opgemerkt.
En gelijk heb je!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker. Maar zeker niet iedereen.
Dat doe je inderdaad wel vaker, meestal als in ' daar heb je een punt'quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Marrije het volgende:
Dat doe je inderdaad wel vaker, meestal als in ' daar heb je een punt'
Neuh, ik denk dat er wel meer zijn die jouw sentiment daarover delen. Ik ben dan ook vaak redelijk overtuigd van mijn gelijk. En niet zo bescheiden.quote:
Ha!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
Dat is wel een ultieme post om idd een "je hebt gelijk" als antwoord op te krijgen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een cursus 'hoe vertel ik subtiel dat ik iemand niet uit kan staan' is aan jou ook niet besteed hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een ultieme post om idd een "je hebt gelijk" als antwoord op te krijgen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, het was helemaal geen kwade opzet Gert. Die gifjes staan gewoon in het subforum Bunkerarchief. Ik haal ze wel weg.
Hoe lang heb je die eiland ava nou al?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh laat maar.
Het ging even over de vraag of het altijd zonder meer OK is om zoiets te plaatsen, als iemand een keer voor de camera's heeft gestaan.
Ik zei al dat er duidelijk geen kwade bedoelingen waren. Het is geen punt, let but sit.
Nou valt dat nog wel mee, en was het puur als humor bedoeld, iemand die ik echt niet kan uitstaan zou ik simpelweg negeren, en zeker geen grapje mee of tegen maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een cursus 'hoe vertel ik subtiel dat ik iemand niet uit kan staan' is aan jou ook niet besteed hè
Ok, ik schrok van de felle reacties hier. Een beetje gelijk hadden ze wel dus ik heb ze weggehaald.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Nee joh laat maar.
Het ging even over de vraag of het altijd zonder meer OK is om zoiets te plaatsen, als iemand een keer voor de camera's heeft gestaan.
Ik zei al dat er duidelijk geen kwade bedoelingen waren. Het is geen punt, let but sit.
Ik kan niet ruiken hoe jij met iemand omgaat die je niet uit kunt staan, hè, heeft niets met mijn vermeende domheid te maken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou valt dat nog wel mee, en was het puur als humor bedoeld, iemand die ik echt niet kan uitstaan zou ik simpelweg negeren, en zeker geen grapje mee of tegen maken.
Maar goed, het blijft kennelijk allemaal een beetje moeilijk om zaken goed in te schatten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die eiland ava nou al?
Hou het er maar op dat ik dan niet grappig doe, want als ik iemand echt niet kan uitstaan dan heb ik een verdomd scherpe tong en scherpe vingers...quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan niet ruiken hoe jij met iemand omgaat die je niet uit kunt staan, hè, heeft niets met mijn vermeende domheid te maken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik schrok van de felle reacties hier. Een beetje gelijk hadden ze wel dus ik heb ze weggehaald.
ik dacht anders hetzelfde toen ik die post lasquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een cursus 'hoe vertel ik subtiel dat ik iemand niet uit kan staan' is aan jou ook niet besteed hè
Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is er goande hier
Ik ga nog wel even een halve liter ijsthee halen
Ach nee joh, misverstandje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.
Okee, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik dan niet grappig doe, want als ik iemand echt niet kan uitstaan dan heb ik een verdomd scherpe tong en scherpe vingers...
En dan komt er ook niet af en toe wat vriendelijks tussendoor en zeker geen welgemeend advies, en ik meen dat je dat de laatste tijd meer dan voldoende van mij gehad hebt.
Neehoor, we zijn geen haantjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.
Excuses voor mijn felle reactie. Het was niet heel erg fel bedoeld maar het is best shit als iedereen aan de haal gaat met je lijkt me. Kusjekroel!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik schrok van de felle reacties hier. Een beetje gelijk hadden ze wel dus ik heb ze weggehaald.
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar je zet me ook regelmatig neer (vind ik) als zijnde dom en je bent niet de enige, en dan denk ik idd dat ik niet bepaald populair ben hier.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
Áls NL de finale wint, moeten we allemaal maar eens een foto van onszelf plaatsen hier die de oranjevreugd uitbeeldt.![]()
Dit kan ook betrekkelijk anoniem, bijvoorbeeld met een oranje slipje over het hoofd, of gebodypaint als huilende Hitler.
Ha, ik ben niet ongesteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen al die wijven niet gewoon op dezelfde dag ongesteld worden? Da's wel zo handig
Edit: verkapte tvp
quote:
Ohja, thanks.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Als dom of dom zijnde.
Een iets minder teer huidje kweken, Mera!
Ik óók niet!quote:
Je schreef het goed Meraquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, thanks.
En ik lig er heus niet wakker van hoor, denk het alleen te constateren, dat is al.
Dat dus, dat iemand dom is kan ik wel hebben, dat iemand arrogant is ook wel trouwens, die combinatie scoort bij mij al stukken minder, dat dan wel weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingen
Een oranje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik óók niet!En nee, geen witte broek aan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingen
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En men is nog verbaasd ook dat ik dit denk, hè.
Een zwarte, ik heb bijna niets andersquote:
Same herequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een zwarte, ik heb bijna niets anders
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Excuses voor mijn felle reactie. Het was niet heel erg fel bedoeld maar het is best shit als iedereen aan de haal gaat met je lijkt me. Kusjekroel!
Ja, van Ian gekregenquote:
Ja dat dacht ik ook. En als jij het mag zeggen mag ik het ook, ik heb nog nooit onder de 8 gescoord voor Nederlands op school.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, van Ian gekregen![]()
Past me uitstekend.
En nogmaals Mera, je schreef het goed. Het mag wel eens gezegd worden dat ik er verstand van heb
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor wie is die dan? Ik vind hem wel bij Deisyy passen, op een of andere manierHet zullen de kleuren wel zijn
![]()
Ik ben een tijger hè dat weet je toch
Heel netjes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. En als jij het mag zeggen mag ik het ook, ik heb nog nooit onder de 8 gescoord voor Nederlands op school.
Dan ga ik straks om een nog chagrijniger beest vragen hoor. Het is maar dat je het weet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije loopt er met een boogje omheen
ik schiet nu echt ff in de lachquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit saggrijn past bij mij?
Met stoom uit de oren zeg maarquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik straks om een nog chagrijniger beest vragen hoor. Het is maar dat je het weet.
Je had gewoon gelijk. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
Excuses voor mijn felle reactie. Het was niet heel erg fel bedoeld maar het is best shit als iedereen aan de haal gaat met je lijkt me. Kusjekroel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |