abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:55:12 #126
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83781911
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Denk niet dat je dat moet verwachten op de eerste date al...
Ik vind dat juist wel een teken van een geslaagde date als je gewoon samen een continu gesprek hebt zonder pijnlijke stiltes.
pi_83783055
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:55 schreef Neelix het volgende:

Ik vind dat juist wel een teken van een geslaagde date als je gewoon samen een continu gesprek hebt zonder pijnlijke stiltes.
Het ging hier toch andersom? Dat het (pas?) een geslaagde date is als er niet-pijnlijke stiltes vallen?
Nouja, never mind verder .
pi_83783370
Laten we het anders stellen. Stiltes zijn helemaal niet erg. Mits niet pijnlijk.
  woensdag 7 juli 2010 @ 22:23:27 #129
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83783871
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Techno het volgende:
Laten we het anders stellen. Stiltes zijn helemaal niet erg. Mits niet pijnlijk.
Dat bedoelde ik dus ook..
pi_83786476
'k Zit nog wel op wat sites waar je zowel voor vriendschap kunt 'daten', als voor relatie, alsook voor een simpele onenightstand... En dat maakt het soms wel 's ingewikkeld vind ik.

De officiële insteek om af te spreken is dan 'vriendschap' (want als je voor een relatie gaat, klink je wat wanhopig), maar de kans is ook weer aanwezig dat het een van beide gewoon om seks gaat.

Als je puur voor vriendschap zou gaan, dan maakt de foto eigenlijk niet uit, Maar dat doet het toch weer wel.... Etc etc. Complex allemaal .
  woensdag 7 juli 2010 @ 23:06:27 #131
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83786753
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je puur voor vriendschap zou gaan, dan maakt de foto eigenlijk niet uit, Maar dat doet het toch weer wel.... Etc etc. Complex allemaal .
Hoe anderen hiermee omgaan weet ik niet, maar ik bedenk me voortaan wel twee keer voor ik weer een vriendschap begin met iemand waarvan ik weet dat ik er verliefd op kan worden.
pi_83790538
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Berichtjes doen het beter dan "winks", maar 1 standaard berichtje naar 100 vrouwen sturen is not done. Stuur een persoonlijk berichtje van een paar regels en stuur dat naar vrouwen die je interessant vindt. Waarom zou je met iemand willen daten die je niet eens leuk vindt, puur omdat ze toevallig "je doelgroep" is?!
Je hebt gelijk, maar tegelijkertijd is het ook onzin.
Immers, 9 van de 10 dames hebben veel te weinig profieltekst. Of zo'n lijstje met waar je allemaal wel niet aan moet voldoen en waar je ook totaal niet persoonlijk op in kan haken. Maar dan wel verwachten dat je als man altijd een persoonlijk bericht stuurt en o wee als je dan met een 'standaardbericht' aan komt zetten.

En ik heb het altijd geprobeerd hoor, een 'leuk' tekstje te maken weliswaar zónder flauwe oneliners, zonder over mijzelf op te scheppen, zonder 'standaard' over te komen en het tóch persoonlijk te krijgen. Maar het is nagenoeg onmogelijk.

En zelfs al vind je een groep vrouwen waarbij je wel een goed persoonlijk bericht kan sturen, dan nog is het de geinvesteerde tijd nauwelijks waard; die vrouwen krijgen zoveel berichtjes dat de moeite waarschijnlijk niet eens opvalt
  donderdag 8 juli 2010 @ 00:25:16 #133
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83790821
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Immers, 9 van de 10 dames hebben veel te weinig profieltekst. Of zo'n lijstje met waar je allemaal wel niet aan moet voldoen en waar je ook totaal niet persoonlijk op in kan haken. Maar dan wel verwachten dat je als man altijd een persoonlijk bericht stuurt en o wee als je dan met een 'standaardbericht' aan komt zetten.

En ik heb het altijd geprobeerd hoor, een 'leuk' tekstje te maken weliswaar zónder flauwe oneliners, zonder over mijzelf op te scheppen, zonder 'standaard' over te komen en het tóch persoonlijk te krijgen. Maar het is nagenoeg onmogelijk.

En zelfs al vind je een groep vrouwen waarbij je wel een goed persoonlijk bericht kan sturen, dan nog is het de geinvesteerde tijd nauwelijks waard; die vrouwen krijgen zoveel berichtjes dat de moeite waarschijnlijk niet eens opvalt
Ik vind flauwe oneliners eigenlijk best leuk.
  donderdag 8 juli 2010 @ 01:08:42 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83792148
Vrouwen die van reizen houden.
Het maakt mij niet uit of ze het hobbymatig doen...

Kent iemand de site okcupid?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83793378
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent zelf gewoon raar
Niet!
pi_83794566
quote:
[
Je slaat de spijker op zijn kop. Dit zijn wat complete profielteksten van vrouwen zoals ik ze tegenkom (elke zin is dus een apart profiel!):
quote:
- Ik kijk nog even de kat uit de boom
- Lente
- Dit ben ik dus.
- Iemand die in mij geinterseert is
- Who knows...
- Dat moet je zelf uitzoeken wie ik ben
- Durf jij
- alleen reageren met minimaal hbo niveau
En verder het hele profiel afgeladen met 'vertel ik je later'...maar wel een originele, inhoudelijke en aansprekende reactie verwachten probeer als man zijnde dan nog maar eens wat te verzinnen

Ik kwam ook deze one-liner tegen:
quote:
-Minnaar zonder problemen gezocht.
Uitzonderingen bevestigen de regel, hier kan ik wel wat mee natuurlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door mister_white op 08-07-2010 08:23:19 ]
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_83795447
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Neelix het volgende:

[..]

Vanaf de andere kant is het ook best raar hoor. Maar mijn idee is eigenlijk dat je eerst maar moet kijken of het werkt tussen mij en mijn date en als dat een tijdje goed gaat, dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat het met mijn kind erbij ook goed gaat.
Ben ik het helemaal mee eens! Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om zijn kindje te leren kennen, ik wil weten of ik hém leuk vind en de rest komt later wel
Sarcasme. Herken het.
pi_83795481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 02:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Niet! [ afbeelding ]
Sarcasme. Herken het.
pi_83795703
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Allereerst: mensen met te weinig profieltekst en mensen met wensenlijstjes

In zo´n geval reageer je dus puur obv de foto, schrijf daar dan wat over (hey, leuke foto! Jammer dat je zo weinig info in je profiel hebt staan, want nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar meer zoals je begrijpt)
quote:
Ik vind flauwe onelines ook leuk
quote:
Daarom moet je juist zorgen dat jouw berichtje wél opvalt, want als alle mannen zo denken krijgen de leuke vrouwen dus alleen standaard winks. Oh.. nu ik er zo over nadenk, het is dus eigenlijk een compliment als ik veel winks ontvangen want de mannen denken bij voorbaat dat ze kansloos zijn
Sarcasme. Herken het.
pi_83798537
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:15 schreef mister_white het volgende:
En verder het hele profiel afgeladen met 'vertel ik je later'...maar wel een originele, inhoudelijke en aansprekende reactie verwachten probeer als man zijnde dan nog maar eens wat te verzinnen
Ik ben dus niet de enige, die dat was opgevallen!
pi_83799307
Ik weet niet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
quote:
Ik ben een chagrijnige meid met een kort lontje. Ik maak met iedereen ruzie en ik krijg nooit visite.

Romantiek bestaat voor mij niet en gevoel voor humor heb ik helemaal niet.

Ik ga nooit naar feestjes en als ik dat toch doe dan heb ik binnen de korste keren trammelant met iedereen die er is.

Een avondje op de bank vind ik niks want ik zit de hele avond te slapen.

Ik jank overal om en kan nergens tegen.

Ook ga ik nooit op vakantie want ik kan mijn eigen bed niet missen.

Samen gezellig kletsen is er voor mij niet bij want dat eindigt vast en zeker in een scheldpartij.

Verder ben ik zo dwars als ik weet niet wat en als iedereen rechtsaf gaat, ga ik naar links. Ik ga gewoon altijd mijn eigen gang en trek me van niemand iets aan.

Gezellige feestjes worden door mij verziekt omdat ik al na een uur ladderzat ben en voor sex hoef je bij mij niet aan te komen want daar vind ik niks aan.

Zo, nu weten jullie hoe ik in elkaar zit en misschien heb ik ook nog wel ergens een pluspunt al zou ik niet weten waar dat te zoeken.

Wie nu nog durft te reageren is een held. Sterkte!!
Die is zeker een held NEXT!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door mister_white op 08-07-2010 12:09:48 ]
pi_83799580
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
Ik weet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]

Zeker ook geen foto erbij ?

Ik zie het gewoon als een provocerend profiel en het zal hoogstwaarschijnlijk weer veel extra mannen aantrekken

[ Bericht 10% gewijzigd door Provinciaaltje op 08-07-2010 11:38:02 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator donderdag 8 juli 2010 @ 11:31:40 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_83799617
quote:
Ik weet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]

Ik las over dat meid heen en dacht dat het om een vent ging!

Ik ben nu op een punt gekomen dat ik steeds dezelfde profielen voorbij zie komen, dus ik ga maar een paar dagen wachten voordat ik weer verder kijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83799779
quote:
[..]

Het profiel van een droomvrouw.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:44:30 #145
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83800181
quote:
[..]

Dat profiel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83800520
quote:
[..]

Wel humor.

In dezelfde categorie als "lelijke vent zoekt lelijk wijf om samen lelijke kindjes te maken".
pi_83801797
Leuk je te spreken XXX, wat zoek je eigenlijk in een man?
quote:
Wat ik zoek?

Nou...euh...nu je het toch vraagt......luister&huiver:

Doe mij maar n man die langer is dan 1.80, woest aantrekkelijk, n sixpack heeft, bakken met geld, half lang donker haar&blauwe ogen, n riante villa, oja HBO natuurlijk en n dikke auto onder zn kleine kontje, geen tattoes/ piercings of zegelring en geen kalknagels,
Okeeeee....

Mister_white heeft donkergroene ogen dus jullie begrijpen: dat werd niks...

[ Bericht 5% gewijzigd door mister_white op 08-07-2010 13:02:35 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:55:13 #148
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83802948
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef mister_white het volgende:
Leuk je te spreken XXX, wat zoek je eigenlijk in een man?
[..]

Okeeeee....
Die kalknagels, dat doet het em natuurlijk.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:09:37 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83803413
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dat profiel.
Hehe kan er ook wel om lachen. Zou zomaar een leuk iemand kunnen zijn. Waarschijnlijk niet, maar toch.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83804455
De meesten hier zitten op Relatieplanet, zo te lezen?

Waarom specifiek die site? Wat waren de redenen om RP te kiezen en niet bijv Lexa of Parship?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')