Ik vind dat juist wel een teken van een geslaagde date als je gewoon samen een continu gesprek hebt zonder pijnlijke stiltes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat moet verwachten op de eerste date al...
Het ging hier toch andersom? Dat het (pas?) een geslaagde date is als er niet-pijnlijke stiltes vallen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:55 schreef Neelix het volgende:
Ik vind dat juist wel een teken van een geslaagde date als je gewoon samen een continu gesprek hebt zonder pijnlijke stiltes.
Dat bedoelde ik dus ook..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Techno het volgende:
Laten we het anders stellen. Stiltes zijn helemaal niet erg. Mits niet pijnlijk.
Hoe anderen hiermee omgaan weet ik niet, maar ik bedenk me voortaan wel twee keer voor ik weer een vriendschap begin met iemand waarvan ik weet dat ik er verliefd op kan worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als je puur voor vriendschap zou gaan, dan maakt de foto eigenlijk niet uit, Maar dat doet het toch weer wel.... Etc etc. Complex allemaal.
Je hebt gelijk, maar tegelijkertijd is het ook onzin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Berichtjes doen het beter dan "winks", maar 1 standaard berichtje naar 100 vrouwen sturen is not done. Stuur een persoonlijk berichtje van een paar regels en stuur dat naar vrouwen die je interessant vindt. Waarom zou je met iemand willen daten die je niet eens leuk vindt, puur omdat ze toevallig "je doelgroep" is?!
Ik vind flauwe oneliners eigenlijk best leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar tegelijkertijd is het ook onzin.
Immers, 9 van de 10 dames hebben veel te weinig profieltekst. Of zo'n lijstje met waar je allemaal wel niet aan moet voldoen en waar je ook totaal niet persoonlijk op in kan haken. Maar dan wel verwachten dat je als man altijd een persoonlijk bericht stuurten o wee als je dan met een 'standaardbericht' aan komt zetten.
En ik heb het altijd geprobeerd hoor, een 'leuk' tekstje te maken weliswaar zónder flauwe oneliners, zonder over mijzelf op te scheppen, zonder 'standaard' over te komen en het tóch persoonlijk te krijgen. Maar het is nagenoeg onmogelijk.
En zelfs al vind je een groep vrouwen waarbij je wel een goed persoonlijk bericht kan sturen, dan nog is het de geinvesteerde tijd nauwelijks waard; die vrouwen krijgen zoveel berichtjes dat de moeite waarschijnlijk niet eens opvalt
Je slaat de spijker op zijn kop. Dit zijn wat complete profielteksten van vrouwen zoals ik ze tegenkom (elke zin is dus een apart profiel!):quote:[
Immers, 9 van de 10 dames hebben veel te weinig profieltekst. Of zo'n lijstje met waar je allemaal wel niet aan moet voldoen en waar je ook totaal niet persoonlijk op in kan haken. Maar dan wel verwachten dat je als man altijd een persoonlijk bericht stuurten o wee als je dan met een 'standaardbericht' aan komt zetten.
En verder het hele profiel afgeladen met 'vertel ik je later'...maar wel een originele, inhoudelijke en aansprekende reactie verwachtenquote:- Ik kijk nog even de kat uit de boom
- Lente
- Dit ben ik dus.
- Iemand die in mij geinterseert is
- Who knows...
- Dat moet je zelf uitzoeken wie ik ben
- Durf jij
- alleen reageren met minimaal hbo niveau
Uitzonderingen bevestigen de regel, hier kan ik wel wat mee natuurlijkquote:-Minnaar zonder problemen gezocht.
Ben ik het helemaal mee eens! Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om zijn kindje te leren kennen, ik wil weten of ik hém leuk vind en de rest komt later welquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant is het ook best raar hoor. Maar mijn idee is eigenlijk dat je eerst maar moet kijken of het werkt tussen mij en mijn date en als dat een tijdje goed gaat, dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat het met mijn kind erbij ook goed gaat.
Allereerst: mensen met te weinig profieltekstquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind flauwe onelines ook leukquote:En ik heb het altijd geprobeerd hoor, een 'leuk' tekstje te maken weliswaar zónder flauwe oneliners, zonder over mijzelf op te scheppen, zonder 'standaard' over te komen en het tóch persoonlijk te krijgen. Maar het is nagenoeg onmogelijk.
Daarom moet je juist zorgen dat jouw berichtje wél opvalt, want als alle mannen zo denken krijgen de leuke vrouwen dus alleen standaard winks. Oh.. nu ik er zo over nadenk, het is dus eigenlijk een compliment als ik veel winks ontvangen want de mannen denken bij voorbaat dat ze kansloos zijnquote:En zelfs al vind je een groep vrouwen waarbij je wel een goed persoonlijk bericht kan sturen, dan nog is het de geinvesteerde tijd nauwelijks waard; die vrouwen krijgen zoveel berichtjes dat de moeite waarschijnlijk niet eens opvalt
Ik ben dus niet de enige, die dat was opgevallen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:15 schreef mister_white het volgende:
En verder het hele profiel afgeladen met 'vertel ik je later'...maar wel een originele, inhoudelijke en aansprekende reactie verwachtenprobeer als man zijnde dan nog maar eens wat te verzinnen
![]()
Die is zeker een heldquote:Ik ben een chagrijnige meid met een kort lontje. Ik maak met iedereen ruzie en ik krijg nooit visite.
Romantiek bestaat voor mij niet en gevoel voor humor heb ik helemaal niet.
Ik ga nooit naar feestjes en als ik dat toch doe dan heb ik binnen de korste keren trammelant met iedereen die er is.
Een avondje op de bank vind ik niks want ik zit de hele avond te slapen.
Ik jank overal om en kan nergens tegen.
Ook ga ik nooit op vakantie want ik kan mijn eigen bed niet missen.
Samen gezellig kletsen is er voor mij niet bij want dat eindigt vast en zeker in een scheldpartij.
Verder ben ik zo dwars als ik weet niet wat en als iedereen rechtsaf gaat, ga ik naar links. Ik ga gewoon altijd mijn eigen gang en trek me van niemand iets aan.
Gezellige feestjes worden door mij verziekt omdat ik al na een uur ladderzat ben en voor sex hoef je bij mij niet aan te komen want daar vind ik niks aan.
Zo, nu weten jullie hoe ik in elkaar zit en misschien heb ik ook nog wel ergens een pluspunt al zou ik niet weten waar dat te zoeken.
Wie nu nog durft te reageren is een held. Sterkte!!
Zeker ook geen foto erbij ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
Ik weet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]
Die is zeker een heldNEXT!!!!
Ik las over dat meid heen en dacht dat het om een vent ging!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
Ik weet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]
Het profiel van een droomvrouw.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
[..]
Dat profiel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
[..]
Wel humor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
[..]
Okeeeee....quote:Wat ik zoek?
Nou...euh...nu je het toch vraagt......luister&huiver:
Doe mij maar n man die langer is dan 1.80, woest aantrekkelijk, n sixpack heeft, bakken met geld, half lang donker haar&blauwe ogen, n riante villa, oja HBO natuurlijk en n dikke auto onder zn kleine kontje, geen tattoes/ piercings of zegelring en geen kalknagels,
Die kalknagels, dat doet het em natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef mister_white het volgende:
Leuk je te spreken XXX, wat zoek je eigenlijk in een man?
[..]
Okeeeee....![]()
Hehe kan er ook wel om lachen. Zou zomaar een leuk iemand kunnen zijn. Waarschijnlijk niet, maar toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |