abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 18:22:36 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_83773266
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor sommige mensen gaat dat wel degelijk op hoor. Die vinden het reizen an sich gewoon een leuke bezigheid of belevenis.
Een hobby vind ik toch meer iets dat je elke dag of desnoods elke weekend doet, maar je gaat echt niet elke week eens even lekker "reizen".

en dit had wel bij de vorige post gekund, Karina
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83773494
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:58 schreef Neelix het volgende:
Om trouwens even weer iets meer on-topic te komen: ik heb gemerkt dat het hebben van kinderen wat afschrikkend kan werken. Maar sites als alleenstaande-papas en de mamas variant zijn echt om te huilen.
Irritante opzet waarbij je een bericht pas kan lezen als je betaald hebt, je niet makkelijk van een bericht naar het profiel kan gaan en volgens mij stuurt de site zelf ook flink wat(nep) berichten.

En volgens mij is heeft die uitbater een hele sloot aan "thema" dating sites waar hier flink voor geadverteerd wordt volgens mij.
Ik date nu een man met kind
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:31:32 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83773520
Een hobby is sowieso een onmogelijk iets. Ik heb zelf eigenlijk totaal geen hobby's.
quote:
Onder een hobby wordt in het algemeen een ontspannende activiteit verstaan die men in zijn vrije tijd uitoefent en die men graag doet, meestal met als doel om iets tot stand te brengen.
Aldus het Heilige der Heiligen onder de bronnen: Wikipedia.
Staat dus niet bij: 'Moet toch wel per week zijn, en iets als postzegel verzamelen ofzo'.

Eigenlijk is slapen ook een hobby. Doe ik gemiddeld 7 uur per dag, altijd in m'n vrije tijd, en mijn doel is: de volgende dag lekker fit zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83773599
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:31 schreef Silenus het volgende:
Een hobby is sowieso een onmogelijk iets. Ik heb zelf eigenlijk totaal geen hobby's.
[..]

Aldus het Heilige der Heiligen onder de bronnen: Wikipedia.
Staat dus niet bij: 'Moet toch wel per week zijn, en iets als postzegel verzamelen ofzo'.

Eigenlijk is slapen ook een hobby. Doe ik gemiddeld 7 uur per dag, altijd in m'n vrije tijd, en mijn doel is: de volgende dag lekker fit zijn.
Fokken is je hobby!!

Op meerdere manieren interpreteerbaar.. Ik zou het gewoon in je profiel opnemen
Sarcasme. Herken het.
pi_83773850
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik date nu een man met kind
Ik heb echt niks met kinderen
Tap tap tap
pi_83774381
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb echt niks met kinderen
Tja.. dat kan natuurlijk, ieder zijn ding Moet zeggen dat ik het ook niet zo goed weet. Wel dat ik kinderen wil en ik kan ook prima met ze overweg, maar het is toch het kind van een ander, maar ook van hem... Het lijkt me raar. Je kan het niet zo even weg doen als je er geen zin meer in hebt en ik heb niet zo heel veel geduld met kinderen die geen familie zijn
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:18:09 #107
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83775044
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zelf zit ik alleen op datingsites met hoger opgeleiden (al kun je overige datingsites zo instellen dat enkel hoger opgeleiden uit de bus komen), dus een standaardberichtje zou bij mij bij voorbaat kansloos zijn.
Ematching toevallig?
Ik vind dat zo'n kansloze site, in alle reacties die ik kreeg kwam de vraag 'wat voor werk doe je' voorbij.
Ik word daar echt treurig van. Dat je hoogopgeleid bent, betekent toch hopelijk niet dat je alleen maar over je werk kan praten...
pi_83775084
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:22 schreef Karina het volgende:
Een hobby vind ik toch meer iets dat je elke dag of desnoods elke weekend doet, maar je gaat echt niet elke week eens even lekker "reizen".

en dit had wel bij de vorige post gekund, Karina
Dat mag je natuurlijk vinden, maar ik kan me niet heugen dat een hobby gebonden is aan een bepaalde frequentie. Zo zijn er genoeg mensen die bijvoorbeeld diepzeeduiken als hobby hebben, maar zij kunnen dat ook niet wekelijks of dagelijks doen. Tenzij ze rentenieren ofzo.
pi_83775383
Ik zou echt nooit iets willen met een vrouw die al kinderen heeft van een andere vent. Mijn golddigger-alarm is te gevoelig voor woorden. Plus het levert alleen maar enorm irritante situaties op. Maar aangezien ik zelf pas 23 ben gaat dit nog niet zo op.

Zelf kinderen willen is ook zoiets. Ik schop eigenlijk tegen alles aan wat maar een beetje burgerlijk is en vind het vaste ritme van een baan al keurslijf genoeg. Plus ik zie mezelf totaal niet als vader. Een vriendin (die getrouwd is en zelf kinderen heeft) blijft echter stellig beweren dat ik een ware family man ben en later echt een 'superpapa' word. Uiteraard ga ik daar niet mee eens, maar volgens haar is verzet zinloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 19:30:12 ]
pi_83775445
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ematching toevallig?
Ik vind dat zo'n kansloze site, in alle reacties die ik kreeg kwam de vraag 'wat voor werk doe je' voorbij.
Ik word daar echt treurig van. Dat je hoogopgeleid bent, betekent toch hopelijk niet dat je alleen maar over je werk kan praten...
Oh, bij mij was dat niet zo. Maar goed, het is ook wel een beetje het nadeel van een datingsite voor hoger opgeleiden dat mensen er nogal carrière-minded zijn. Vind dat zelf ook maar vaak vermoeiend. Was inderdaad e-Matching trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 19:31:42 ]
pi_83776012
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef Silenus het volgende:

Een date zit goed als je stil kan zijn zonder dat er één denkt 'oh shit, wat moet ik nou zeggen'.
Denk niet dat je dat moet verwachten op de eerste date al...
pi_83776183
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Denk niet dat je dat moet verwachten op de eerste date al...
Vind dat je dat best mag verwachten eigenlijk

Tenzij het leuke stiltes zijn
Sarcasme. Herken het.
pi_83776224
Ook een afknapper, wanneer men het verschil niet kent tussen 'mits' en 'tenzij'.
pi_83776261
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:26 schreef Friek_ het volgende:
Nu we het toch over profielen hebben, dit is wel een mooi voorbeeldje van wat mij aansprak.
[..]

[..]

[..]

Nu heb ik zelf nogal een schijthekel aan Frankrijk en alles wat ermee te maken heeft en vond ik die puntjes aan de einde van de zinnen soms wat onnodige interessant doenerij, maar toch blijft ze één van de weinige vrouwen waarvoor ik de moeite nam om een bericht te schrijven.
Wat een vreselijk saai wijf lijkt me dat

Overigens woon ik nu ruim een jaar samen met een lief en mooi meisje dat ik een paar jaar geleden op RP heb ontmoet, het kan dus wel
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 19:49:46 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_83776289
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat mag je natuurlijk vinden, maar ik kan me niet heugen dat een hobby gebonden is aan een bepaalde frequentie. Zo zijn er genoeg mensen die bijvoorbeeld diepzeeduiken als hobby hebben, maar zij kunnen dat ook niet wekelijks of dagelijks doen. Tenzij ze rentenieren ofzo.
Mjah heb je wel gelijk in, ik kon het niet anders uitleggen, ik vind "reizen" gewoon geen hobby
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83776298
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Ook een afknapper, wanneer men het verschil niet kent tussen 'mits' en 'tenzij'.
Ga je me nou lopen verbeteren??

Ik bedoelde dat je best mag verwachten dat er geen stiltes vallen, TENZIJ het leuke stiltes zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_83776343
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Mjah heb je wel gelijk in, ik kon het niet anders uitleggen, ik vind "reizen" gewoon geen hobby
Ik reis elke dag met de trein naar mijn werk. En weer terug.

Is reizen nu mijn hobby?
pi_83776430
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:48 schreef Devz het volgende:

[..]

Wat een vreselijk saai wijf lijkt me dat
Sta er toch van te kijken dat mijn smaak qua profiel behoorlijk verschilt van de rest hier. Maar goed, ik val dan ook misschien op vreemde vrouwen.
pi_83776847
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:49 schreef Karina het volgende:
ik vind "reizen" gewoon geen hobby
Toch wel opmerkelijk dat zaken als backpacking, hiking en bushwalking zo populair zijn dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:32:04 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83778213
Beste Harajuku.,

Je hebt een nieuw bericht ontvangen van bigdick
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83778754
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Sta er toch van te kijken dat mijn smaak qua profiel behoorlijk verschilt van de rest hier. Maar goed, ik val dan ook misschien op vreemde vrouwen.
Je bent zelf gewoon raar
Sarcasme. Herken het.
pi_83778940
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Northside het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Je moet het combineren. Een standaardmail opstellen en dan de eerste 2 regels wijzigen in een persoonlijk iets wat uit haar profiel komt

Mass mail is wel het meest succesvol overigens ,anders was het wel minder populair geweest. Je moet wel als je een middelmatig koppie hebt. Zonde van de tijd om al die tijd te besteden aan een leuke persoonlijke mail als ze die toch wegflikkert met de 100 andere mailtjes die ze in haar mailbox vindt na een week.

Dit is trouwens mijn profiel op knuz (niet quoten ajb, die edit ik morgen weer weg)
Krijg er wel aardige reakties op, al is het inmiddels drooggevallen. Grappig en nuchter voor sommigen, geforceerd voor anderen. Boeit me verder niet zo, ik vond 'm wel leuk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Knipoogje op 07-07-2010 20:59:44 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:24:51 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83780353
Die link doet niets.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83781244
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
Die link doet niets.
Ik zie het... werkt alleen als je op knuz ingelogd bent
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:51:41 #125
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83781731
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja.. dat kan natuurlijk, ieder zijn ding Moet zeggen dat ik het ook niet zo goed weet. Wel dat ik kinderen wil en ik kan ook prima met ze overweg, maar het is toch het kind van een ander, maar ook van hem... Het lijkt me raar. Je kan het niet zo even weg doen als je er geen zin meer in hebt en ik heb niet zo heel veel geduld met kinderen die geen familie zijn
Vanaf de andere kant is het ook best raar hoor. Maar mijn idee is eigenlijk dat je eerst maar moet kijken of het werkt tussen mij en mijn date en als dat een tijdje goed gaat, dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat het met mijn kind erbij ook goed gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')