abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:37:19 #276
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_83865154
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef Karina het volgende:
Profielen waarin staat "ik ben ruimdenkend", daar reageer ik ook niet op, betekent meestal dat diegene getrouwd is...

Ik zou het erin zetten en ik ben niet getrouwd
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:40:18 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83865308
ps. nog een klein gedichtje voor je :

Je bent niet hier maar ergens,
En ik ben daar niet..
Al is het er dat ergens,
Ik vind het niet..
Ik vind het niet dan ergens,
Waar jij nu bent..
Waar ik niet ben, ik die alleen
Ergens voor jou ben..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83866110
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:36 schreef Silenus het volgende:
De tussenstand na 24 uur: 22 berichtjes waarvan 20 interesseberichtjes.

Zitten wel echt knappe vrouwen bij, kan me toch niet voorstellen dat dit allemaal 'fakers' zijn, want anders zou iedereen die moeten krijgen denk ik?
Joh, da's alleen in het begin. Zelfs ik kreeg iets van 14 in die periode waarvan 10 interesseberichtjes. En dan ineens valt het volledig droog.

Alhoewel...kreeg net een reaktie van een meid, best aardig om te zien die aan de mail opzet te zien een mailtje terug verwacht. Niet zo handig, want ze kan zien dat ik gratis lid ben EN ze heeft 'interesse berichtjes krijgen' uitgeschakeld (waarschijnlijk vanwege de overvloed). Tja, kan ik niet op reageren dus

Alle reakties die ik kreeg sinds 18 juni op RP
quote:
Sacha schreef:
"Hele mooie foto! ? "

Noel schreef:
"Die penne met spinazie klinkt wel heel erg goed !!!!! "

Buuvje schreef:
"he hoi jij weet t wel leuk te brengen,groetjes "
Oh ja, en natuurlijk de eerste reakties:
quote:
"ben melissa uit holland, ben nieuw op deze site en ik hou van uw profiel en ik Wil graag willen dat we laten elkaar beter te leren kennen want ik wil een verantwoordelijke man als jij voor mijn leven. mijn mail adres is [van_melissa@live.com] Je mag me toevoegen aan je msn box zodat we kunnen chatten en leer elkaar beter weet ik hoop van u te horen zodra je klaar, mijn boodschap dankzij"

" Good night! My name is Marina. How are you? I hope that good.
I am writing you a message. I want that you know why I'm writing to you.
I have long looked for someone to write my first message. I am a new member here.
I would like to know you better. But I think that through this site will
not good learn more about each other. So I think would be better to communicate
via e-mail. I read rules of the site and there says that you can not
write your e-mail another profile or you will be deleted. I think that my
profile will be soon removed, but I'm not afraid of this because I hope
that you, whom I wrote answer me. You can write on my e-mail
frizanema" Y " A " "H" () " () " " C " () " M"
I'll write to you and send you my photo as soon as I receive your reply.
I hope that this will happen soon. Take care. "
Dus ja dames, zo moeilijk is het nou voor de heren

[ Bericht 24% gewijzigd door Knipoogje op 09-07-2010 22:05:12 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:22:19 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83867182
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Knipoogje het volgende:
Alhoewel...kreeg net een reaktie van een meid, best aardig om te zien die aan de mail opzet te zien een mailtje terug verwacht. Niet zo handig, want ze kan zien dat ik gratis lid ben EN ze heeft 'interesse berichtjes krijgen' uitgeschakeld (waarschijnlijk vanwege de overvloed). Tja, kan ik niet op reageren dus
Ik heb nu precies hetzelfde.
quote:
Ik ben onder de indruk van je profieltekst
Normaliter neem ik niet de moeite om een dergelijke lange teksten te lezen maar hij is leuk!

Al leuke berichtjes gekregen?
Ja eh, en nu?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:28:05 #280
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_83867431
Nou, als dit de vrouw van je dromen niet is...............
Zo staat ze op RP:

WAAROM ZEIKT ZE ZO ??????

(vrouw zapt over een relatie site senario)

Oproep ! Man van ...... zoek een VROUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOI leuk dat je ff stop bij mijn PROFIEL op deze relatie ..... ( nou dat doet die al goed hé) daar ga je gelijk al op reageren zonder verder te kijken ( zo origineel ) !
Zal beginne met een KORTE ( dit even onthouden WAT HET IS ME EEN VERHAAL ) beschrijving van MEZELF ( als of je er een oproep voor je opa zou doen , maar oke we geven hem nog een KANS en lezen verder. Heb toch niks anders te doen )
Ik ben een lieve man , die er nog JONGENSACHTIG uit ziet ( VERTAALD naar vrouwelands kan dat betekenen dat hij zijn KLEREN nog past van toen hij 28 was nog boert, met een NINTENDO iedere avond kliert en een af gefikte smoel heeft van een ZONNENBANK dat hem wel dat gezonde kleurtje geeft , waar mensen van zeggen je ziet er gezond uit , en ik van denk krakele verf is in Europa toch verboden) MAAR OKÉ OKÉ WE GAAN NOG MET VOLLE MOED VERDER MET ZIJN VERHAAL .
Dit is voor het EERST dat ik met dit ( let op het volgende woord )FENONEEM relatie-site te maken heb ( is KNAP omdat ik zijn koppie van 3 jaar GELEDEN herken van twee andere sites).
Heb een leuke VRIENDEN kring ( doen ze de LABAMBA ???) waar ik leuke dingen mee onderneem (dames let op hé punt 1 DELEN DELEN DELEN en 2 avonden geen tijd voor jou )
Ben ( he volgende woord is zo dubieus ) ONDER-NEMER Heeft hij nou een eigen bedrif of is het een van die ...vak-cammers die op meer uit is hahaha sorry woordspeelingen zijn soms wel erg lollig ..Maar oke hij is ondernemer en daar gaan de eerste dagen avonden al , op aan kantoor in de avond of buitenland, waar die goed opgevangen word miss door olka ienkriet ( id buitenlands hihi) of andere 2de 3de chick dus gaan de eerste dagen van zien al moeilijk worden
Heb twee heerlijke kinderen van 6 en 8 , waar ik heel gek mee ben , en om het weekend bij me heb (DAMES DOOR REKENEN HÉ !!! das de vrijdag/ zaterdag/ zondag plus die twee andere dagen met sjors/ jan-willem & koert )( ik natuurlijk nog HOPELOOS eenzaam lees toch door ZUCHT).
Als HOBBY'S ( ff serieus nu hobby's ook nog pfffffffffff ) LEES ik graag ( MOET JE DUS JE SMOEL 3 UUR DICHT HOUDEN ) en ga ik graag paard rijden en toeren op me MOTOR ( hier ga ik het opgeven echt werkelijk )
Drink GRAAG een wijntje ( tuurlijk dat graag bla bla bla ) en hou van Bourgondisch eten ( kweet niet wat dat is dus schrijf het lekker verkeerd).
Ben EEN SPORTIEF TYPE ( ohw nee he let op gaan weer een paar uur of dagen van contact naar de maan ) doe dus aan SPINNEN ( is zo SUPER HIP TEGEN WOORDIG maar ik ben doods bang van die BEESTEN ) en FIETSEN
OKÉ ik stop nu kijk , en kijk toch uit GEFRUSTREERDE NIEUWSGIERIGHEID naar zijn foto ff , en JA HÓÓR de spieren SCHIETEN van het scherm af, gehuld en een strak gespannen huid er van , die echt echt af gefikt is van het zonnebanken ( IK ZEI HET JULLIE TOCH )
NU VRAAG IK ( ik zelf dus) me af bij het lezen van talloze van dit soort profielen, HOE het mogelijk is , 1 dat ze überhaupt (mooi word hé?) tijd hebben voor dit. 2. TIJD gaan hebben voor die dame/ meisje , om een relatie mee te beginnen , ZONDER , na twee maanden al ruzie te hebben met als HOOFD onderwerp WAAROM HEB JE NOOIT TIJD VOOR ME ???
(is zij een zeikerd , of dom dat ze het niet uit zijn profiel al had kunnen opmaken, of is hij de eikel die in eerste instantie geen oproep had moeten plaatsen ???

Toch ? (Kijk de deur plat lopen vooral in het begin in niet nodig , maar elkaar 1x in de 3 maanden zien isnou niet een band scheppen likt me ... Dus mannen wat is het nou ?

Zoek dus gewoon een mega lieverd...Leest als GÉÉN ikbengerzbink, ikbenlekkermegazonnebruindusover3jaargeengezichtmeerlosser .

Ben je uit om me een zwaffel show voor de cam te geven zeg ik GET A LVE en laat mij maar lekker truttig suf zijn , maar ben meer waard dan dat .

Wil gewon lekker hand in hand lief naar je kijkend type die ik kusje geeft en steeds 100% eerlijk oprecht de leukste liefste en mooiste vind aaaaaaaaaaaaa lief he )))

Ohw zoek geen opa of klein kind , dus niet onder de 43 of boven de 49 sorry !!!! ( wel prettig toch duidelijk zijn hahah)
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:32:16 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83867658
Als mijn vrouw later zo wordt werp ik mezelf direct van een klif, holy shit!
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:36:26 #282
239372 MalleJongen
pi_83867852
Dan verbaasd zijn als je geen reacties krijgt.....godsamme wat een taalfouten.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_83867905
Net weer 's ingelogd op paiq... en wat fotootjes zitten beoordelen.

Holy shit! Niet dat ik nu zo knap ben, maar met die figuren wil ik dus écht liever niet in contact komen, een enkeling uitgezonderd.

Snel weer afgemeld .

Noem me oppervlakkig, maar ik wil toch echt eerst effe een fotootje zien.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:40:55 #284
239372 MalleJongen
pi_83868039
Nog zo'n trieste:

Iemand die speciaal voor me is die mijn glaasje wijn inschenkt als ik thuiskom of ik het glaasje inschenk als jij thuiskomt even de dag doornemen aan de keukentafel........ja dat zoek ik dus.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:46:11 #285
239372 MalleJongen
pi_83868243
Ik jij niet begrijp lezen moet:

Ik ben uit Peru en ik woon in Nederland 4 jaar geleden Ik ben op zoek naar een leuke liefdevolle gevoelige man Eerlijk gezegd, ik wil een goede relatie op te bouwen als iemand de rest van mijn leven.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 22:49:15 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_83868346
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:31 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan zou ik al een tijdje aan het chatten moeten zijn en dan zouden die chats al een bepaalde inslag gehad moeten hebben voor ik zo'n opmerking zou maken. Bij een eerste chat/bericht zeker niet iig
Precies, ik zou dat echt niet in mijn hoofd halen, om zo iets idioots te zeggen bij de eerste of tweede chat!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:54:31 #287
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83868561
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef MalleJongen het volgende:
Nou, als dit de vrouw van je dromen niet is...............
Zo staat ze op RP:
WAAROM ZEIKT ZE ZO ??????
[verhaal]

Los van de taalfouten en bloedirritante stijl weet ze alle clichés toch mooi op te sommen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 22:58:08 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_83868713
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Net weer 's ingelogd op paiq... en wat fotootjes zitten beoordelen.

Holy shit! Niet dat ik nu zo knap ben, maar met die figuren wil ik dus écht liever niet in contact komen, een enkeling uitgezonderd.

Snel weer afgemeld .

Noem me oppervlakkig, maar ik wil toch echt eerst effe een fotootje zien.
Wat ik ook vaak niet snap is dat sommige mensen echt ontzettend domme foto's van zichzelf neerzetten, dan denk ik: Heb je nou echt geen betere foto?
niet zo tof doen
pi_83868726
-knip-
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 22:59:49 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_83868771
Ik ben een lieve man, ook zo'n afknapper meteen.
niet zo tof doen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:01:32 #291
239372 MalleJongen
pi_83868825
Ja, foto's met tegenlicht, half in het donker of zo ver weg dat het net zo goed een vuilniszak kan zijn.....
pi_83868852
Mensen die poseren met disney-figuren of met wassenbeelden .
Mensen die vrolijk poseren bij 't holocaust momument in Berlijn .
pi_83868903
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:58 schreef Karina het volgende:

Wat ik ook vaak niet snap is dat sommige mensen echt ontzettend domme foto's van zichzelf neerzetten, dan denk ik: Heb je nou echt geen betere foto?
Bij paiq gaat het toch om de inhoud .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:04:32 #294
239372 MalleJongen
pi_83868934
Nog een met inhoud:

Eigenwijs, flexibel, vrolijk, vindingrijk, enthousiast, stoer, soms wat onzeker, actief, rustig, sportief, ondernemend, lief, zorgzaam en natuurlijk leuk mens, die graag weer op een wolk wil dansen. Met twee benen op de aarde staan gaat me prima af, maar is lang zo leuk niet!

Ik voel me thuis op heel veel plekken en bij heel veel mensen. Zo kan ik springen tussen de massa op een festival (oerol, lowlands, werchter, mundial, strp, robodock) maar ook kan ik genieten van een opera (vooral als ik moet poetsen) of van een goed boek op de bank.
Ik vind het heerlijk om lekker buiten de deur te tafelen, maar kan ook genieten van het zelf koken.
Wandel ik zo met een rolkoffer een hotel binnen en sta ik een andere keer in mijn eentje met mijn rugzak in Costa Rica op zoek naar een beetje veilige kampeerplek.

Vrienden zijn natuurlijk belangrijk voor me, evenals mijn familie. Ik besteed er graag tijd aan maar ben ook graag op mezelf.
Ik hou erg van de stad, het leven en mensen in het algemeen. Maar geniet ook graag van de natuur en de rust die het geeft.
Mijn motor ingeruild voor een fiets. Soms wel spijt maar als het in Nederland lekker toerweer is, is het ook prima fietsweer of gewoon lekker om aan een plas te liggen met een drankje en een boek.

Ofwel een persoon die alle richtingen op kan en soms ook wil. Ik zoek dan ook geen partner die alles met mij wil delen. Alhoewel het heerlijk is om alles te delen, lijkt het me niet reeel dat je ook alles leuk vindt wat ik leuk vind.

Dit jaar een leuke wandelreis in de planning naar West-Papua. Ik hou erg van een mix van natuur en cultuur en soms een beetje betaalbare luxe. Ik hoop er dan ook een weekje Bali aan vast te plakken. Alle leuke tips zijn natuurlijk welkom.
Landen die ik reeds bezocht heb zijn ondermeer: India, Nepal, Thailand, Cambodja, China, Nieuw Zeeland, VS, Costa Rica, Ecuador, Mexico, Madagascar, Ghana, Togo, Benin, Kameroen, Senegal, Israel, Palestina, Turkije, Italie, Zwitserland, Kroatie, Montenegro, Slovenie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland. En ik hoop er nog een aantal aan vast te kunnen plakken.

Ik heb al lang gemerkt dat ik niet op 1 type man val en kan daarom geen karakterschets geven.
Communicatie is natuurlijk belangrijk in een relatie evenals vertrouwen, maar vooral zoek ik liefde! Liefde voor het leven en liefde voor elkaar! Het zou mooi zijn als ik dat via deze (om)weg weer zou kunnen vinden!
pi_83869068
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:04 schreef MalleJongen het volgende:
Landen die ik reeds bezocht heb zijn ondermeer: India, Nepal, Thailand, Cambodja, China, Nieuw Zeeland, VS, Costa Rica, Ecuador, Mexico, Madagascar, Ghana, Togo, Benin, Kameroen, Senegal, Israel, Palestina, Turkije, Italie, Zwitserland, Kroatie, Montenegro, Slovenie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland. En ik hoop er nog een aantal aan vast te kunnen plak
Zo'n 'ik moet 3 vakanties per jaar plannen naar alle landen van de wereld anders betekent het dat ik niet ALLES uit het leven heb gehaald' type. Maandag met vriendinnen naar de sauna, dinsdag spinnen, woensdag concert van X, donderdag naar nichtje, vrijdag uitgaan naar paradiso, zaterdag concert van Y,zondag strand... Oh ja, ik mis alleen nog een maatje
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:08:57 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_83869093
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Bij paiq gaat het toch om de inhoud .
Geloof je het zelf? Als die foto tevoorschijn komt en het is een ongelovelijk mormel, ga je dan nog afspreken?
niet zo tof doen
pi_83869114
Zwart, maar ook wit. A maar ook wel B. Niet alleen zus, maar ook zo.

Wat moét je daar nou mee .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:10:18 #298
239372 MalleJongen
pi_83869135
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zo'n 'ik moet 3 vakanties per jaar plannen naar alle landen van de wereld anders betekent het dat ik niet ALLES uit het leven heb gehaald' type. Maandag met vriendinnen naar de sauna, dinsdag spinnen, woensdag concert van X, donderdag naar nichtje, vrijdag uitgaan naar paradiso, zaterdag concert van Y,zondag strand... Oh ja, ik mis alleen nog een maatje

Misschien voor de muntjes?
pi_83869150
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:08 schreef Karina het volgende:

Geloof je het zelf? Als die foto tevoorschijn komt en het is een ongelovelijk mormel, ga je dan nog afspreken?
Zo proberen ze mensen waarschijnlijk over te halen om te betalen voor een foto-cheat, of hoe heet dat .
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:11:14 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83869163
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die poseren met disney-figuren of met wassenbeelden .
Mensen die vrolijk poseren bij 't holocaust momument in Berlijn .
Ik heb de HAHAAHHAHA KIJK MIJ DE TOREN VAN PISA EENS TEGENHOUDEN ook wel gezien HAHAHAH KIJK DE EIFELTOREN PAST TUSSEN MN VINGERS
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')