Nou, als dit de vrouw van je dromen niet is...............
Zo staat ze op RP:
WAAROM ZEIKT ZE ZO ??????
(vrouw zapt over een relatie site senario)
Oproep ! Man van ...... zoek een VROUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOI leuk dat je ff stop bij mijn PROFIEL op deze relatie ..... ( nou dat doet die al goed hé) daar ga je gelijk al op reageren zonder verder te kijken ( zo origineel ) !
Zal beginne met een KORTE ( dit even onthouden WAT HET IS ME EEN VERHAAL ) beschrijving van MEZELF ( als of je er een oproep voor je opa zou doen , maar oke we geven hem nog een KANS en lezen verder. Heb toch niks anders te doen )
Ik ben een lieve man , die er nog JONGENSACHTIG uit ziet ( VERTAALD naar vrouwelands kan dat betekenen dat hij zijn KLEREN nog past van toen hij 28 was nog boert, met een NINTENDO iedere avond kliert en een af gefikte smoel heeft van een ZONNENBANK dat hem wel dat gezonde kleurtje geeft , waar mensen van zeggen je ziet er gezond uit , en ik van denk krakele verf is in Europa toch verboden) MAAR OKÉ OKÉ WE GAAN NOG MET VOLLE MOED VERDER MET ZIJN VERHAAL .
Dit is voor het EERST dat ik met dit ( let op het volgende woord )FENONEEM relatie-site te maken heb ( is KNAP omdat ik zijn koppie van 3 jaar GELEDEN herken van twee andere sites).
Heb een leuke VRIENDEN kring ( doen ze de LABAMBA ???) waar ik leuke dingen mee onderneem (dames let op hé punt 1 DELEN DELEN DELEN en 2 avonden geen tijd voor jou )
Ben ( he volgende woord is zo dubieus ) ONDER-NEMER Heeft hij nou een eigen bedrif of is het een van die ...vak-cammers die op meer uit is hahaha sorry woordspeelingen zijn soms wel erg lollig ..Maar oke hij is ondernemer en daar gaan de eerste dagen avonden al , op aan kantoor in de avond of buitenland, waar die goed opgevangen word miss door olka ienkriet ( id buitenlands hihi) of andere 2de 3de chick dus gaan de eerste dagen van zien al moeilijk worden
Heb twee heerlijke kinderen van 6 en 8 , waar ik heel gek mee ben , en om het weekend bij me heb (DAMES DOOR REKENEN HÉ !!! das de vrijdag/ zaterdag/ zondag plus die twee andere dagen met sjors/ jan-willem & koert )( ik natuurlijk nog HOPELOOS eenzaam lees toch door ZUCHT).
Als HOBBY'S ( ff serieus nu hobby's ook nog pfffffffffff ) LEES ik graag ( MOET JE DUS JE SMOEL 3 UUR DICHT HOUDEN ) en ga ik graag paard rijden en toeren op me MOTOR ( hier ga ik het opgeven echt werkelijk )
Drink GRAAG een wijntje ( tuurlijk dat graag bla bla bla ) en hou van Bourgondisch eten ( kweet niet wat dat is dus schrijf het lekker verkeerd).
Ben EEN SPORTIEF TYPE ( ohw nee he let op gaan weer een paar uur of dagen van contact naar de maan ) doe dus aan SPINNEN ( is zo SUPER HIP TEGEN WOORDIG maar ik ben doods bang van die BEESTEN ) en FIETSEN
OKÉ ik stop nu kijk , en kijk toch uit GEFRUSTREERDE NIEUWSGIERIGHEID naar zijn foto ff , en JA HÓÓR de spieren SCHIETEN van het scherm af, gehuld en een strak gespannen huid er van , die echt echt af gefikt is van het zonnebanken ( IK ZEI HET JULLIE TOCH )
NU VRAAG IK ( ik zelf dus) me af bij het lezen van talloze van dit soort profielen, HOE het mogelijk is , 1 dat ze überhaupt (mooi word hé?) tijd hebben voor dit. 2. TIJD gaan hebben voor die dame/ meisje , om een relatie mee te beginnen , ZONDER , na twee maanden al ruzie te hebben met als HOOFD onderwerp WAAROM HEB JE NOOIT TIJD VOOR ME ???
(is zij een zeikerd , of dom dat ze het niet uit zijn profiel al had kunnen opmaken, of is hij de eikel die in eerste instantie geen oproep had moeten plaatsen ???
Toch ? (Kijk de deur plat lopen vooral in het begin in niet nodig , maar elkaar 1x in de 3 maanden zien isnou niet een band scheppen likt me ... Dus mannen wat is het nou ?
Zoek dus gewoon een mega lieverd...Leest als GÉÉN ikbengerzbink, ikbenlekkermegazonnebruindusover3jaargeengezichtmeerlosser .
Ben je uit om me een zwaffel show voor de cam te geven zeg ik GET A LVE en laat mij maar lekker truttig suf zijn , maar ben meer waard dan dat .
Wil gewon lekker hand in hand lief naar je kijkend type die ik kusje geeft en steeds 100% eerlijk oprecht de leukste liefste en mooiste vind aaaaaaaaaaaaa lief he

)))
Ohw zoek geen opa of klein kind , dus niet onder de 43 of boven de 49 sorry !!!! ( wel prettig toch duidelijk zijn hahah)
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.