Een boude bewering.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef Hyundai het volgende:
Klacht over het RTL nieuws, automatisch onterecht.
Nee, je klaagt met je gekleurde anti-voetbalmening.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:28 schreef Verbal het volgende:
Och jee, het iq is inderdaad in een double-dip beland.
Nog een keer.
Iedereen hier reageert alsof ik 'het WK' of 'de supporters' aanval. Wat niet zo is. Ik klaag over het RTL Nieuws.
Begrijpend lezen, ik weet het, is moeilijk, als je hersens al een paar weken in de Heinekenmarinade liggen
V.
En de Engelsen en de Canadezen en de Polen en de Australiërs en de rest van de wereld zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:48 schreef Notorious het volgende:
[..]
Je bedoeld de Amerikanen hebben gewonnen.
Je bedoelt de nerds van FOK! (die ik overigens dankbaar ben, vooral B.)quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Verbal is gewoon een nerd. Sowieso, een script oid schrijven zodat je elke keer V. onder je posts plaatst.![]()
Yep. Kan alleen vanaf thuisquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet nog wel even een nieuw lampje zien te versieren, V.
Nou zeg. 18 minuten vol dood, verderf, milieurampen en politieke schandalen gemist. Goh, wat jammer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Rectum het volgende:
Alsof er belangrijkere dingen zijn dan voetbal.
En laten we eerlijk zijn. Het WK speelt meer in NL dan de olieramp, een oorlog ergens of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En weer ontopic:
Dat RTL Nieuws een volledige uitzending aan het WK wijdt, geeft mijns inziens wel enigszins de tijdgeest weer, veel mensen zijn toch op zoek naar positief nieuws, misschien ook iets wat ons bindt, nu we na de verkiezingen meer verdeeld dan ooit lijken te zijn.
Eindelijk eens iets waar we allemaal, zonder schuldgevoelens trots op kunnen zijn, Henk en Ingrid, Mohammed en Fatima, iedereen met een Nederlands paspoort deelt in de vreugde. En RTL doet daar uitgebreid verslag van.
Maar is dat de taak van de journalistiek? Mensen binden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En weer ontopic:
Dat RTL Nieuws een volledige uitzending aan het WK wijdt, geeft mijns inziens wel enigszins de tijdgeest weer, veel mensen zijn toch op zoek naar positief nieuws, misschien ook iets wat ons bindt, nu we na de verkiezingen meer verdeeld dan ooit lijken te zijn.
Eindelijk eens iets waar we allemaal, zonder schuldgevoelens trots op kunnen zijn, Henk en Ingrid, Mohammed en Fatima, iedereen met een Nederlands paspoort deelt in de vreugde. En RTL doet daar uitgebreid verslag van.
Ik weet niet of een een 'de taak' van journalistiek is (sorry voor de kromme zin).quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:20 schreef Verbal het volgende:
Maar is dat de taak van de journalistiek? Mensen binden?
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor nieuws? Weer gezeik over de olieramp bij de VS? Weer gezeik over Israel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, ja?
Het is iig niet het enige op de wereld.
V.
Zegt iemand die wereldvreemd is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Salamando het volgende:
mensen die niet snappen dat het WK voor alles gaat
Inderdaad veel onbelangrijker dan smurfen in Bentleys die achter een bal aan rennen in een land waar de bevolking er geen reet mee opgeschoten is, van dat hele WK.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat voor nieuws? Weer gezeik over de olieramp bij de VS? Weer gezeik over Israel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |