Het is algemeen bekend dat mensen de geestesgesteldheid van slimmere mensen niet kunnen beoordelen (beetje als een dove die een cd recenseert)., In jouw geval lijkt het mij dan ook onverstandig en vooral veeeel te ambitieus om het over iets als mongolen te hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
WO2 hebben we tenminste al een keer gewonnen. Het WK nog nooit.
Eehhh, ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Rectum het volgende:
Alsof er belangrijkere dingen zijn dan voetbal.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh jij was weer gevlucht in je roeibooit?Laffe zak!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Rectum het volgende:
Alsof er belangrijkere dingen zijn dan voetbal.
Eeeh nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, ja?
Het is iig niet het enige op de wereld.
V.
Canadezen ook goed ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"We" hebben WOII niet gewonnen, helaas hadden we daar oa de yankees voor nodig...
Je bedoeld de Amerikanen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
WO2 hebben we tenminste al een keer gewonnen. Het WK nog nooit.
Wtf!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef Verbal het volgende:
"Oranje heeft een prestatie neergezet die pas over tientallen jaren echt op waarde geschat kan worden"
Wij hebben de prijs gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"We" hebben WOII niet gewonnen, helaas hadden we daar oa de yankees voor nodig...
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:
Hier ga ik serieus nog geen eens op reageren. Wat ben jij, nogmaals, een mongool.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen de geestesgesteldheid van slimmere mensen niet kunnen beoordelen (beetje als een dove die een cd recenseert)., In jouw geval lijkt het mij dan ook onverstandig en vooral veeeel te ambitieus om het over iets als mongolen te hebben.
V.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef jandefotograaf het volgende:
[..]
Hier ga ik serieus nog geen eens op reageren. Wat ben jij, nogmaals, een mongool.
Ons land is grotendeels bevrijd door Canadezen .quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook OA, Onder Andere???
Dat zou een goeie film zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zou een goeie film zijn!
Een baseball-team dat eigenhandig al knuppelend en ballengooiend Duitsland met de grond gelijk maakt. Nice!Yankee = Jan Kees. Dwazen. Dat zijn wij dus, dus uiteindelijk heeft onze kolonie onszelf weer gered. Is dat niet prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt dat hij bedoelde dat het 32 jaar geleden is en dat de kans aanwezig is dat het weer zo lang gaat duren en dat het daarom goed mogelijk is dat het pas over tientallen jaren op waarde geschat kan worden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef Verbal het volgende:
Zojuist fucking in het fucking RTL fiucking Nieuws (dat in zijn fucking geheel over het WK ging... WTF, nergens ook maar een minuutje voor andere dingen in de wereld? Zijn interviews met forenzen over hun kater WERKELIJK zo interessant?
Maar goed, in dat RTL-oranje-lik-festijn werd geschakeld naar een of andere sportflapdrol in Zuid-Afrika, die het presteerde om de volgende tekst uit zijn schijtbek te persen:
"Oranje heeft een prestatie neergezet die pas over tientallen jaren echt op waarde geschat kan worden"
W...T...F...????
Exaggerate much?Het is goddomme geen beslissende slag in WO II of zo? GAFL
![]()
![]()
V.
En er dan ook gewoon serieus op reagerenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, ja?
Het is iig niet het enige op de wereld.
V.
Ik zou geen enkel onderwerp kunnen verzinnen wat op dit moment belangrijker is dan het WK voetbal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:05 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
En er dan ook gewoon serieus op reagerenTenzij hij het meent natuurlijk... dan is het gewoon een kneus!
Zelfs voor Voequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:11 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, het WK gaat voor alles.
V.
Hoax!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
, er is nog wel meer in de wereld dan dat.
Amen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie doen allemaal alsof dit altijd zo is.
Het WK is 1x in de 4 jaar net als het EK. Dus om de 2 jaar deze gekte.
Oranje die de finale haalt is 1x in de 32 jaar
Oorlog is er sinds de tweede wereldoorlog dagelijks
Tour de France is er ieder jaar.
Stel je niet zo aan, doe niet zo overdreven hard je best om je rug toe te keren naar de menigte en geniet!
Ja toch?quote:
Terwijl er intussen een bomaanslag in Gaza gebeurd waar met geen woord over gerept wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik snap wel dat mensen liever een bomaanslag in de Gaza zien op het ochtendnieuws terwijl ze rustig een bakje koffie naar binnen slurpen en een bruine boterham met kaas naar binnen werken dan feestende mensen die in de fontein springen.
Bijna elke dag zo. Verschrikkelijk voor die mensen daar. En daar zal het vast op het nieuws zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Terwijl er intussen een bomaanslag in Gaza gebeurd waar met geen woord over gerept wordt.
Sinds WWII is er geen dag zonder oorlog geweest.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Terwijl er intussen een bomaanslag in Gaza gebeurd waar met geen woord over gerept wordt.
Daalt het nationaal iq per dag tijdens het WK?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je niet zo aan, doe niet zo overdreven hard je best om je rug toe te keren naar de menigte en geniet!
Blief je enkel reacties van de hoofdredacteur van het RTL Nieuws dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:21 schreef Verbal het volgende:
Daalt het nationaal iq per dag tijdens het WK?
Waarom voelen JULLIE je zo aangesproken als ik klaag over het deplorabele niveau van het RTL Nieuws in deze
V.
redactie@rtlnieuws.nlquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daalt het nationaal iq per dag tijdens het WK?
Waarom voelen JULLIE je zo aangesproken als ik klaag over het deplorabele niveau van het RTL Nieuws in deze
V.
Ja hoor. Iedereen, tot en met de dementerende drijflijken die in een Oekraïense psychiatrische ziekenhuisbunker naakt vastgeketend aan de muur de medepatiënten zitten te bekogelen met brokken fermenterende aardappelsoepstront, weet dat Oranje inmiddels door is. Hier in NL dus al helemaal. Iedereen heeft dat beschonken fufuzelagelal meegekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik snap wel dat mensen liever een bomaanslag in de Gaza zien op het ochtendnieuws terwijl ze rustig een bakje koffie naar binnen slurpen en een bruine boterham met kaas naar binnen werken dan feestende mensen die in de fontein springen.
Och jee, het iq is inderdaad in een double-dip beland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blief je enkel reacties van de hoofdredacteur van het RTL Nieuws dan?
quote:Beroep: Deskundige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |