Het is algemeen bekend dat mensen de geestesgesteldheid van slimmere mensen niet kunnen beoordelen (beetje als een dove die een cd recenseert)., In jouw geval lijkt het mij dan ook onverstandig en vooral veeeel te ambitieus om het over iets als mongolen te hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
WO2 hebben we tenminste al een keer gewonnen. Het WK nog nooit.
Eehhh, ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Rectum het volgende:
Alsof er belangrijkere dingen zijn dan voetbal.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh jij was weer gevlucht in je roeibooit?Laffe zak!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Rectum het volgende:
Alsof er belangrijkere dingen zijn dan voetbal.
Eeeh nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eehhh, ja?
Het is iig niet het enige op de wereld.
V.
Canadezen ook goed ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"We" hebben WOII niet gewonnen, helaas hadden we daar oa de yankees voor nodig...
Je bedoeld de Amerikanen hebben gewonnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
WO2 hebben we tenminste al een keer gewonnen. Het WK nog nooit.
Wtf!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef Verbal het volgende:
"Oranje heeft een prestatie neergezet die pas over tientallen jaren echt op waarde geschat kan worden"
Wij hebben de prijs gekregen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"We" hebben WOII niet gewonnen, helaas hadden we daar oa de yankees voor nodig...
Daar ben ik het mee eensquote:
quote:
Hier ga ik serieus nog geen eens op reageren. Wat ben jij, nogmaals, een mongool.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat mensen de geestesgesteldheid van slimmere mensen niet kunnen beoordelen (beetje als een dove die een cd recenseert)., In jouw geval lijkt het mij dan ook onverstandig en vooral veeeel te ambitieus om het over iets als mongolen te hebben.
V.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef jandefotograaf het volgende:
[..]
Hier ga ik serieus nog geen eens op reageren. Wat ben jij, nogmaals, een mongool.
Ons land is grotendeels bevrijd door Canadezen .quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook OA, Onder Andere???
Dat zou een goeie film zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef Masegate het volgende:
[..]
Dat zou een goeie film zijn!
Een baseball-team dat eigenhandig al knuppelend en ballengooiend Duitsland met de grond gelijk maakt. Nice!Yankee = Jan Kees. Dwazen. Dat zijn wij dus, dus uiteindelijk heeft onze kolonie onszelf weer gered. Is dat niet prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |