Dat dan weer wel! Het was het waardquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:19 schreef missziggy het volgende:meld....
![]()
Maar we zitten in de finale !!!
![]()
![]()
Uhuhhuhhuhhuhhuh.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:29 schreef KingOfMars het volgende:
Heeeeeel veel kleine oogjes en zonnebrillen in de trein vanochtend.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef DeLuna het volgende:
Kater? Ik moest om 6 uur weer werken, niks geen tijd voor een kater
Ik ben gelukkig alweer klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat, maar dan 8 uurzondag en maandag tijd zat voor een kater
Samequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef fratsman het volgende:
Geen kater, maar ik merk wel dat er de nodige biertjes in zitten. Zometeen werken...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig alweer klaar.Maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Neen nog geen vrij gevraagd, zit maandag wel dood op me werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Karrs het volgende:
Pffffffffffffffffff... sjeezus, ik zit hier nu twee uur suf voor me uit te kijken... mijn mondhoeken hangen op de grond.
Maar toch vrolijk he
Maandag al vrij gevraagd, iedereen?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand effe die hamer uit mn kop halen?
Dit dus. En 0% concentratie op mn werk, ben alleen maar over voetball aan t lezen/kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef fratsman het volgende:
Geen kater, maar ik merk wel dat er de nodige biertjes in zitten. Zometeen werken...
haha!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Coccinella het volgende:
[..]
Dit dus. En 0% concentratie op mn werk, ben alleen maar over voetball aan t lezen/kijken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee sorry het bord voor je kop zit in de weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |