als hij een klacht over kanker wil plaatsen (zo zie ik het) moet hij dat doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, het is een R&P topic...
Je gaat toch niet klagen dat een vriendin van je kanker heeft? Je klaagt over het weer, die irritante bejaarde bij de kassa, je 4 voor wiskunde...
Hoezo is dat nou weer een R&P topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, het is een R&P topic...
Je gaat toch niet klagen dat een vriendin van je kanker heeft? Je klaagt over het weer, die irritante bejaarde bij de kassa, je 4 voor wiskunde...
Niet per se, maar even normaal reageren in een serieus topic kan ik nog wel. Jij bent je simpele ei-brein kan dat blijkbaar niet opbrengen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En jij bent een kwaliteitsposter?
Rot toch op noob
Wat nou moraalridderquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Als hij in R&P had gestaan, was die reactie van mij niet geweest hoor (de pics vraag).
De andere reactie van mij is serieus...dat jij dat niet inziet omdat ik niet meteen aan het moraalridder niveau conformeer als het woordje kanker valt...tsja
Nuttige reactie, ik ben trots op jequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef postmortum het volgende:
ik heb de pics van jouw vriendin gezien![]()
![]()
nl elftal
Was ook terecht dat ie verwijderd werd. Ik kan het nog een keer zeggen hoor als je te dom bent om het de eerste keer te begrijpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat nou moraalridder. Om pics gaan vragen van een kind dat kanker heeft, voel je jezelf nou grappig of zo?
Je moet gewoon normaal doen, ook in KLB. Van mij had je een ban mogen krijgen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Was ook terecht dat ie verwijderd werd. Ik kan het nog een keer zeggen hoor als je te dom bent om het de eerste keer te begrijpen
Ik had die reactie niet geplaatst als het topic in R&P had gestaan, waar ie thuishoort. Die andere reactie (waar het nu om gaat, want daar reageerde jij op in het topic) is serieus en is niets mis mee.
Je moet het in de context zien. Als precies hetzelfde verhaal in Onzin had gestaan, was mijn reactie dan wel gepast geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef 9611Niels het volgende:
Je moet gewoon normaal doen, ook in KLB. Van mij had je een ban mogen krijgen.
Ach kom.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal doen, ook in KLB. Van mij had je een ban mogen krijgen.
Jij snapt de bedoeling van KLB gewoon niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Was ook terecht dat ie verwijderd werd. Ik kan het nog een keer zeggen hoor als je te dom bent om het de eerste keer te begrijpen
Ik had die reactie niet geplaatst als het topic in R&P had gestaan, waar ie thuishoort.
Sinds wanneer is KLB bedoeld om grapjes te maken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ach kom.
Het was gewoon een grapje.
Voorspelbaar en trollerig maar wel een grapje en daarom geheel gepast in KLB.
Ik vond het kunnen.
Ok.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jij snapt de bedoeling van KLB gewoon niet.
Sinds kutusers zoals jij, AP etc op FOK! zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sinds wanneer is KLB bedoeld om grapjes te maken?
Je zou je beter eens naar je leeftijd gaan gedragen, 1985quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Sinds kutusers zoals jij, AP etc op FOK! zitten.
Je moet 't nou niet omdraaien bommertje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sinds wanneer is KLB bedoeld om grapjes te maken?
Sterk argumentquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je zou je beter eens naar je leeftijd gaan gedragen, 1985. Komop man.
Wat voor debiel ben je als je denkt dat in KLB alleen onzin mag? Daarvoor is het subfora ONZ. uitgevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik had die reactie niet geplaatst als het topic in R&P had gestaan, waar ie thuishoort. Die andere reactie (waar het nu om gaat, want daar reageerde jij op in het topic) is serieus en is niets mis mee.
Dat zeg ik niet, maar tegenwoordig schijnt in de beste/meest serieuze topics het nog nodig zijn om er een kutgrapje van te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet 't nou niet omdraaien bommertje.
Sinds wanneer zijn grapjes verboden in de KLB?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vraag me in eerste instantie af waarom je dit op FOK! hebt geplaatst. Dan ook nog in klaagbaak, had het beter niet in R&P gekunt of privé?
Vind het raar dat je zoiets op internet zet.
Iedergeval spijtig om te horen en hopelijk komt er binnenkort goed nieuws.
Als je dit leest, dan is het toch echt een R&P topic en geen KLB topic.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:18 schreef Electro-Worm het volgende:
Het is niet alsof ik me ervoor schaam ofzo hoor. Ik wilde het gewoon van me af schrijven.
Mooi betoog, maar het is geen klacht (zie reactie hierboven)...dus je punt slaat nergens op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef snakelady het volgende:
Wat voor debiel ben je als je denkt dat in KLB alleen onzin mag? Daarvoor is het subfora ONZ. uitgevonden.
In KLB mag je gwoon klagen, of het nu minder ernstig is of ernstig.
Dat jij daar moeite mee hebt om wat voor reden dan ook wil niet zeggen dat er geen plek in KLB is voor dit soort topic.
Tevens, toen ik net hier kwam zag je meer dit soort topics in KLB dan die onzin die je tegenwoordig ziet.
Er is wel een klacht, de klacht is dat zijn vriendin kanker heeft, best klachtwaardig naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:22 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Mooi betoog, maar het is geen klacht (zie reactie hierboven)...dus je punt slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |