Ben jij een Marokkaan dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef BoemBats het volgende:
Wat heb ik je aangedaan?
Ja, net een jaar oudquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef nutoj het volgende:
was het een mooie fiets?
Ik heb een auto...maar het nut van erop spugen ontgaat mij even...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef deepart het volgende:
Koop anders een auto en spuug erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, ken jij de mosselman?
Misschien leuker, maar niet effectiever...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Breek z'n tenen, veel effectiever
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef DeMosselman het volgende:
Fiets van TS is gejat door een MarokkaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Dus je vriendin koopt een nieuwe fiets voor je?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef L3IPO het volgende:
Het leuke is nog:
- Hij is gejat naast het huis
- Vriendin leent em al een tijdje omdat ze der eigen fiets telkens molt
- Ik heb haar al 10x verteld dat ze hem na gebruik in de schuur moet zetten, maar dat vertikt ze steeds
Dat is wel het plan ja...maar het gaat een heel drama worden om haar daar van te overtuigen denk ik zoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef Deetch het volgende:
Dus je vriendin koopt een nieuwe fiets voor je?
Dat lijkt me wel zo redelijk jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:47 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dus je vriendin koopt een nieuwe fiets voor je?
Ook als ze nog een arme student is en een nieuwe fiets betekend 100 uur extra werken bij een saai bijbaantje?quote:
juridisch gezien ben je nu nog steeds de eigenaar, de dief is nu slechts de bezitterquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:38 schreef L3IPO het volgende:
...breek ik de nek van je nieuwe eigenaar en zal ik je vervolgens weer terugnemen
Denk niet dat Mohammed het daar mee eens isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Feestkabouter het volgende:
juridisch gezien ben je nu nog steeds de eigenaar, de dief is nu slechts de bezitter
consequenties he...;)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ook als ze nog een arme student is en een nieuwe fiets betekend 100 uur extra werken bij een saai bijbaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |