check de gemiddelde reacties van zovty en hsg-bomber maar eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef zquing het volgende:
zou je een paar usernames voor me kunnen linken?
zovty is tof, HSG valt me steeds minder op. Zal wat meer gaan oplettenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
check de gemiddelde reacties van zovty en hsg-bomber maar eens
het is het oevre dat 't 'm doet. telkens dat negatieve gedrein dat niets bijdraagt aan het topiquequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef zquing het volgende:
[..]
zovty is tof, HSG valt me steeds minder op. Zal wat meer gaan opletten
Nee, dat ligt aan jou. Alleen aan jou. Je brengt geen enkele positieve bijdrage.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja misschien ligt dat ook wel aan jouw topics?.
Misschien moet je de KLB eventjes uit je forumindex halen, je vind het er kennelijk niet meer zo leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In KLB niet al te veel nee, misschien ook niet zo gek als 80% echt te kinderachtig voor woorden is.
Ja waarom denk je dan in elk topique het modje te moeten spelen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En verder ga ik er niet meer op in trouwens, de mods kunnen het zelf oplossen.
Omdat die topics van je gewoon extreem droevig zijn. Hier mag van mij ook wel wat harder tegen opgetreden worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dan in elk topique het modje te moeten spelen?
Dat is dus de taak van de modjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat die topics van je gewoon extreem droevig zijn. Hier mag van mij ook wel wat harder tegen opgetreden worden.
Als je geen kutopmerkingen wil moet je geen kuttopic openen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is dus de taak van de modjes.
En mocht je het nog niet weten, het gele uitroeptekentje bovenaan het topique is om een Topiquereport te maken. Dit wordt door de modjes gelezen. Je kutopmerking in een topique plaatsen heeft nooit het beoogde effect.
het gaat er niet om wat ik wilquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je geen kutopmerkingen wil moet je geen kuttopic openen.
Wat een onzin, KLB is toch een hoekje om te kankeren/klagen over onderwerpenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
Nee, porsche, het was echt niets om over te klagen. Gooi die mensen maar uit je MSN.
liever zo'n op dan 50 topics over de layoutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:16 schreef zquing het volgende:
wel met zo'n op
zal er vast wel 1tje tussenzitten met een fatsoenlijke OPquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
liever zo'n op dan 50 topics over de layout
is goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:27 schreef zquing het volgende:
[..]
zal er vast wel 1tje tussenzitten met een fatsoenlijke OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |