hier ook hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef superdrufus het volgende:
hier steken ze vuurwerk af
Nou, met Van Bommel die in de eerste helft een hele dikke rode kaart had moeten krijgen en een goedgekeurde buitenspelgoal hebben we volgens mij weinig te klagen over de scheidsrechter. Dat maakt de overwinning natuurlijk niet minder verdiend.quote:
Juist! Opdrachtgerichte commandovoering, hoe je het doet boeit niet, als je het maar regelt!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik hoop dat al die negatievelingen dan wegblijven alhier.
Na de 1-1 ging men al janken, wilde de handdoek in de ring pleuren etc. Blijf aub weg, of wees positief!!!!!
Nederland heeft verdient gewonnen. Punt uit.
Negatief doen doen we hier niet aan!
1 doel, 1 zaak, 1 wil.
Dat is het winnen van die eerste ster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idd!!!! Romeo Delta! Al heb ik wel op enkele momenten met dichtgeknepen billen gezetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist! Opdrachtgerichte commandovoering, hoe je het doet boeit niet, als je het maar regelt!
Waar een klein kutland groot in kan zijn, ja ook wat betreft defensie,.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd!!!! Romeo Delta! Al heb ik wel op enkele momenten met dichtgeknepen billen gezeten
Iddquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar een klein kutland groot in kan zijn, ja ook wat betreft defensie,.
Goal van het toernooi. Klaar.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:21 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
FINALE. 'Gewoon' de FINALEquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:25 schreef Arcee het volgende:
Het voelt onwerkelijk, hè?
WK-finale... FINALE.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:11 schreef TC03 het volgende:
Ik ben blij voor Tong, nu is hij niet meer de enige op Fok die een WK-finale bewust heeft meegemaakt.
Ik was -15 met Cruijff, -11 laatste WK-finale en nog 3 maanden niet bij elkaar geneukt tijdens EK'88.quote:Op woensdag 7 juli 2010 04:56 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Oranje een WK finale speelde was in mijn geboortejaar![]()
2 keer een WK finale verliezen is meer dan genoeg, en 3 keer is scheepsrecht![]()
Ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat Nederlands kansloos wordt afgeslacht door Duitsland in de finale met 3-0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |