Het zijn iig twee geweldige vrouwenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, laten we hopen dat dat het vervolg op gaat zijn.
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar ik ga jou over een paar weken dus misschien ook meeten?
quote:
Zou grappig zijnquote:
Nee, nu heeft ie het verbruid...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ga je dan wel eventjes bij je broer langs.
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je gaat het daar vast ook naar je zin hebben en je kunt toch lekker vaak op bezoek komen hier![]()
En meer in het limbotopic posten dan voel je je toch een beetje omringd door limburg
Ik ga zo het badje in denk ik, maar eerst nog ff stofzuigen enzo
Jij hebt ook gelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Je blijft een Limburger waar je ook ter wereld verblijft...
Ik vind hem nu beter uit zienquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou de Jack van Gelder neger
Wat een leukerd met zijn witte kabeltruiquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou de Jack van Gelder neger
Engelsmannenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de presentator van Ready Steady Cook,een Brit![]()
Enje avatar is weer terug
Ja, die vent ken ik wel vaagjes. Ik zie hem altijd als ik mijn moeder zie tv kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de presentator van Ready Steady Cook,een Brit![]()
Enje avatar is weer terug
ik zag hem altijd toen mijn broer en ik beide nog bij mn ouders woonden....quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, die vent ken ik wel vaagjes. Ik zie hem altijd als ik mijn moeder zie tv kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |