en nu een foto waar twee bananen tegelijk in je mond hebt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef Argo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn spieren deel ik niet met jullie!![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu een foto waar twee bananen tegelijk in je mond hebt!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef sproetjes het volgende:
Argo heeft pr0n!
of moeten we nu het "heren wij willen jullie naakt zien " topic in KPD in de gaten gaan houden?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar kom ik niet hoor![]()
Mijn naaktfoto heeft wel in STA gestaan, maar nergens anders op fok
Dat levert niks extra's qua bewijs! Geef nu maar toe dat ik de weddenschap heb gewonnen. En dat zon ''kleuter'' dus degelijk een chikie kon hosselen. Dat ik aangeschoten was en factoren tellen toch niet mee. Dat stond niet in de deal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu een foto waar twee bananen tegelijk in je mond hebt!
Pff ik heb wel een chick gehosseld. Een ding op een dag!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar je zou jezlef wel mooi voor lul zetten met zo'n foto, dus het was te proberen!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar je zou jezlef wel mooi voor lul zetten met zo'n foto, dus het was te proberen!
JAquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Ben ik nu de enige die die naaktpic van Alex wil zien ???
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het wel. Of sproet of friekje moeten hier nog rondhangen.
Mpg zullen we samen eens gaan hosselen ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het wel. Of sproet of friekje moeten hier nog rondhangen.
die heb je al toch? Met mijn krabpaal?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
ik heb geen naaktpic van je hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb je al toch? Met mijn krabpaal?
komt er aan op msnquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb geen naaktpic van je hoor
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:44 schreef Tassiepassie het volgende:
ja sorry ik zit ff te genieten van een foto die ik kreeg van Alex
~quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en ikben stil van de complimentjes die ikover die foto kreeg, ben ik niet gewend
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
~
Nou dat zou wel zo moeten zijn, je hebt niks om je voor te schamen![]()
Het is dat je lange haren hebt en ik bezet ben anders zou ik je doen
Die foto kan wel oud zijn... daarom willen we een foto waarop je zoent met een chick...quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat levert niks extra's qua bewijs! Geef nu maar toe dat ik de weddenschap heb gewonnen. En dat zon ''kleuter'' dus degelijk een chikie kon hosselen. Dat ik aangeschoten was en factoren tellen toch niet mee. Dat stond niet in de deal!
Limbo zijn zit in het hart en niet in het gemeenteregister.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef L.no het volgende:
Dit is mijn laatste dag als Limbolander. Vandaag ga ik me aanmelden in een gemeente in friesland en dan ben ik een friese negerin met een zachte 'g'. R.I.P, mijn 18-jarige limbo leventje.
True, maar officieel gezien niet meer eh. ^^quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Limbo zijn zit in het hart en niet in het gemeenteregister.
Dat zeker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:30 schreef sproetjes het volgende:
wat zonde L.No
zolang je in je hart nog maar limburger bent
Je gaat het daar vast ook naar je zin hebben en je kunt toch lekker vaak op bezoek komen hierquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef L.no het volgende:
Dit is mijn laatste dag als Limbolander. Vandaag ga ik me aanmelden in een gemeente in friesland en dan ben ik een friese negerin met een zachte 'g'. R.I.P, mijn 18-jarige limbo leventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |