waar niet van?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef sproetjes het volgende:
ik zie er nou t nut niet v an in?
vind het echt niet opwindend
Horloge kan ik niet vinden! Maar het shirt wel geloof ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
doe dan meteen een briefje met gezicht erbij
je ligt daar echt niet in dr tieten hoor, das meer met je hoofd op dr schootquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik lig in der tieten, wat wil je nog meer ? Sta jij dat ook bij iedereen toe ? In dat geval stel ik voor dat iedereen die zin heeft hier in het topic. Effkes bij jou langskomt ? Aangezien dat de normaalste zaak van de wereld is ?
Nee idd!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hottie he?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Zo lastig is dat niet hoor zon foto maken
briefje en gezicht is genoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Horloge kan ik niet vinden! Maar het shirt wel geloof ik.
Is voor eenvrouw ook niet heelopwindend.. Ik vind het ook niet het meest leuke wat er te doen is in bed hoor:D Maar ik ben een Rusofiel, heb ook niet voorniks twee Lada's he?quote:
mwah qua gevoel voor mezelf niet echt, maar wel om te proberen de eikel in de mond te krijgen tijdens het schuiven en hem te teasenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is voor eenvrouw ook niet heelopwindend.. Ik vind het ook niet het meest leuke wat er te doen is in bed hoor:D Maar ik ben een Rusofiel, heb ook niet voorniks twee Lada's he?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is voor eenvrouw ook niet heelopwindend.. Ik vind het ook niet het meest leuke wat er te doen is in bed hoor:D Maar ik ben een Rusofiel, heb ook niet voorniks twee Lada's he?
Bij cup A is er minder aan dan bij cup F... maar het moist is als het NET kanquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. En bij een welgevormde dame is het best plezierig voor de man...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij cup A is er minder aan dan bij cup F... maar het moist is als het NET kan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ich kenn jemen wem sehr gut ist mit ihren boobies;@
aber zeit ums schalfen zu gehen!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben beneiuwd hoe ik morgen wakker ga worden
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef sproetjes het volgende:
Argo heeft pr0n!
of moeten we nu het "heren wij willen jullie naakt zien " topic in KPD in de gaten gaan houden?
daar kom ik niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:14 schreef sproetjes het volgende:
Argo heeft pr0n!
of moeten we nu het "heren wij willen jullie naakt zien " topic in KPD in de gaten gaan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |