Ik lig in der tieten, wat wil je nog meer ? Sta jij dat ook bij iedereen toe ? In dat geval stel ik voor dat iedereen die zin heeft hier in het topic. Effkes bij jou langskomt ? Aangezien dat de normaalste zaak van de wereld is ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:51 schreef sproetjes het volgende:
mee eensch leuke chick
geloof neit dat je dr gehosselt hebt
dus
je mag er niet in
kussend met een chick op de foto staan zul je
Die zal ook niet komen heb ut uitgemaakt jwz. Ik ben de Argo van de straat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:52 schreef MPG het volgende:
Goeie chick. Ik mis alleen de volop-de-bek-foto.
dat zeg ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:52 schreef MPG het volgende:
Goeie chick. Ik mis alleen de vol-op-de-bek-foto.
nee je hebt gefaald. dit kannet zo geod je zus of een buurmeisje zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Die zal ook niet komen heb ut uitgemaakt jwz. Ik ben de Argo van de straat.
op zn minst een pic terwijl je dr vol op dr bekt neemtquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee je hebt gefaald. dit kannet zo geod je zus of een buurmeisje zijn.
en ik heb bij zoveel meiden op de tieten gelegen zonder dat er verder wat gebeurde, zegt ook niks...
Mijn buren bestaan uit een vrijgezellen man, en 2 bejaarde mensen aan de andere kant. Mijn overbuurman is uit het huis geknikkerd wegens hennep. Mijn achterburen zijn dood (kerkhof) Mijn zussen zijn ouder als mij, en ik ga zeer zeker niet zo met mijn zussen om.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee je hebt gefaald. dit kannet zo geod je zus of een buurmeisje zijn.
en ik heb bij zoveel meiden op de tieten gelegen zonder dat er verder wat gebeurde, zegt ook niks...
russisch is tofquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op zn minst een pic terwijl je dr vol op dr bekt neemt
of dr op zn russisch neemtnu we toch over tieten bezig zijn
Ik heb het uitgemaakt, tis genoeg bewijs hoor lijkt me.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
alsnog wachten we op beter bewijs...quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn buren bestaan uit een vrijgezellen man, en 2 bejaarde mensen aan de andere kant. Mijn overbuurman is uit het huis geknikkerd wegens hennep. Mijn achterburen zijn dood (kerkhof) Mijn zussen zijn ouder als mij, en ik ga zeer zeker niet zo met mijn zussen om.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Dit is bewijs ? Wil je zeggen dat ik nu een nieuwe moet hosselen ? Je weet niet hoeveel moeite ik voor deze heb gedaan. Heb de hele avond te lopen scouten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alsnog wachten we op beter bewijs...
"ja, hoi, ik weet dat het uit is,je was ook wel way above mijn niveau,maar wil je me nog een keer op de bek nemen voor een foto? Dan mag ik weer fokken. Ik betaalje 100 euro!"quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb het uitgemaakt, tis genoeg bewijs hoor lijkt me.
Mag ik haar telefoonnummer?..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:49 schreef Argo het volgende:
Vooruit dan maar tis geen lekkere chick maar ik wou terug in het topic. Heb het alweer uitgemaakt. Maar ik had dus een vriendin! En der tieten lagen wel zacht!![]()
[ afbeelding ]
Zijn jullie nu tevreden!![]()
Ach ik hossel ter zijn der tijd wel een nieuwe, maar het is raar als ik een foto maak van waar ik bek. En ik moet eerlijk zijn al wou ze me bekken ik ben daar nog niet aan toe.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ja, hoi, ik weet dat het uit is,je was ook wel way above mijn niveau,maar wil je me nog een keer op de bek nemen voor een foto? Dan mag ik weer fokken. Ik betaalje 100 euro!"
het zijn niet zo heel intieme foto's... en alsnog wtene we niet of jij het wel op de fotos bent, je kunt z eooknet zo goed van iemand zn hyves geplukt hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit is bewijs ? Wil je zeggen dat ik nu een nieuwe moet hosselen ? Je weet niet hoeveel moeite ik voor deze heb gedaan. Heb de hele avond te lopen scouten.
Vraag TLK! He has seen me. Maja die ziet nu het verschil tussen een goudvis en een tijger niet door al dat bier.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het zijn niet zo heel intieme foto's... en alsnog wtene we niet of jij het wel op de fotos bent, je kunt z eooknet zo goed van iemand zn hyves geplukt hebbenfoto van die dude met "groeten aan de Limburgse fokkers" briefje is een must.
Ja hottie he?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach ik hossel ter zijn der tijd wel een nieuwe, maar het is raar als ik een foto maak van waar ik bek. En ik moet eerlijk zijn al wou ze me bekken ik ben daar nog niet aan toe.
En hoezo boven mijn niveau zo speciaal is ze niet...
Jeweettog dat als je je piemeltje wast,dat je dan het velletje naar achter moet trekken om alles goed schoon te krijgen he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach ik hossel ter zijn der tijd wel een nieuwe, maar het is raar als ik een foto maak van waar ik bek. En ik moet eerlijk zijn al wou ze me bekken ik ben daar nog niet aan toe.
En hoezo boven mijn niveau zo speciaal is ze niet...
Ja kijk dat is nog niet het probleem zo. Maar een vriend van mij zei ook dat ik me beter de pik kon scheren. Maar een andere zei weer dat dat jeukt. En toen zei die ene weer, die jeuk maakt niet uit. A je pik lijkt groter, en die jeuk dan smeer je gewoon wat boter op je willie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Jeweettog dat als je je piemeltje wast,dat je dan het velletje naar achter moet trekken om alles goed schoon te krijgen he?
Mocht je besneden zijn dan heb ik niks gezegd![]()
Denk help hem ff met wat basisdingen want dat zit er nog niet in bij je
Natuurlijk ben ik het! Zal ik een foto met de webcam maken waar ik hetzelfde shirtje heb ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:00 schreef sproetjes het volgende:
tis em volgens mij wel echt hoor
maar dan nog!
doe dan meteen een briefje met gezicht erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik het! Zal ik een foto met de webcam maken waar ik hetzelfde horloge heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |