Dank u dank u. Ik stel voor dat ik dan maar verder ga met mijn pelgrims tocht ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd.
Zie het als een vervelende mug die maar om je kop blijft zwermen en niet wil weggaan.
Beestje kan niet veel schade veroorzaken en is net als alle andere levende wezens een spil in de voedselketen, MAAR wel verrekte irritant
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd.
Zie het als een vervelende mug die maar om je kop blijft zwermen en niet wil weggaan.
Beestje kan niet veel schade veroorzaken en is net als alle andere levende wezens een spil in de voedselketen, MAAR wel verrekte irritant
WEG!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef sproetjes het volgende:
ARGO
SODEFLIKKER OP JA
jij mocht hier niet meer komen!
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd.
quote:
ik heb maaikuul zijn vader gezienquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:38 schreef Gezicht het volgende:
Weet je wat Maikuuul nu zou zeggen?
Hendig sjieke slip
ja,en ik heb prins bernhard zonet gepepen achter het centraal station van Guttecoven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
[..]
De weddenschap is voorbij, ik heb een chickie gehosseld daarmee basta.
Bewijs...?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:38 schreef Argo het volgende:
[..]
De weddenschap is voorbij, ik heb een chickie gehosseld daarmee basta.
Ik was al chagrijnig voor Argo kwam hoor.quote:
Guttecoven woon ik vlakbij.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja,en ik heb prins bernhard zonet gepepen achter het centraal station van Guttecoven.
Nattermann zegt Maikuuul wel vaker in de Mondial (lokale discotheek) te hebben gezien.quote:
In eerste instantie wil ik het met MPG afhandelen hij is mijn bemiddelaar en ik vertrouw hem!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik was al chagrijnig voor Argo kwam hoor.
Maar dat bewijs wil ik weleens zien!
knuf danquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik was al chagrijnig voor Argo kwam hoor.
Maar dat bewijs wil ik weleens zien!
de kerne dat ik in maastricht was tsond mn auto 2 stratenvan dievan maikuul, en liepen we dagelijsk langs zn huisquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nattermann zegt Maikuuul wel vaker in de Mondial (lokale discotheek) te hebben gezien.
Dat is een fietquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nattermann zegt Maikuuul wel vaker in de Mondial (lokale discotheek) te hebben gezien.
Vurtil mich get! Die zeen irritanter den twintig Argo's bie ein!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Ich wil dat die kuttoeters boete noe oetsjeihe heur, ich wear der gek van
Hier is et ook stil, naja ik woon in een rustige woonwijk in een boerendorpquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef sproetjes het volgende:
hier is het stil! en ik woon nog wel in de winkel straat
neh zo erg auch weer neit heurquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Vurtil mich get! Die zeen irritanter den twintig Argo's bie ein!
MPG WAAR BLIJF JE ?
Sloap lekker heh jong! En suc6 mit die proefwirken!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:45 schreef Gezicht het volgende:
Ginne last van die kut vuvuzela's of get dergelijks hieje heur. Ich goan zo toch mer echt uns pitte. Murge lup de wekker weer om 8 oer aaf.![]()
Sjloap ze!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:40 schreef Argo het volgende:
[..]
In eerste instantie wil ik het met MPG afhandelen hij is mijn bemiddelaar en ik vertrouw hem!
Nee ik laat het aan jou zien en dan uhm bekijk jij hem en steek jij de groene vlag op ok ? Kom op we zijn vrienden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het sowieso hier neer kunt zetten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx schenkt een rood wijntje voor Tassie in
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik laat het aan jou zien en dan uhm bekijk jij hem en steek jij de groene vlag op ok ? Kom op we zijn vrienden!
Gij zijt net iets te laat!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:49 schreef sproetjes het volgende:
Argo komopnou! gewoon hier posten of vertrekken
Achja ut is het keiharde bewijs!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
punt 1: het is WEL een lekker ding
punt 2: nu snap ik waarom je zo onzeker bent. naast gedrag als een kleuter zie je er ook zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |